Nämä miehet kilpailevat Marko Björsin rakkaudesta tv:ssä – mukana Mr. Gay Finland, tanssija, sairaanhoitaja...
Marcokin sitten vihdoin 52 vuotiaana uskaltautui tulemaan kaapista. Tosin valtaosa kansalaisista on varmaankin luullut, ettei hän koskaan ole kaapissa ollutkaan.
Sitä vaan jäin ihmettelemään, että miksi tv ohjelmassa haetaan 53 vuotiaalle (1,5 kuukauden päästä) miehelle yli 20 vuotta nuorempia kumppaneita? Hehän ovat kaikki miehiäkin, joten edes tätä perinteistä "naisen pitää olla vähän nuorempi" asetelmaa ei tässä ole olemassa.
Vanhin kumppaniehdokkaista on 10 vuotta Marcoa nuorempi ja nuorin peräti 28 vuotta nuorempi. Kymmenen kumppaniehdokkaan keski-ikä on 33,3 vuotta, eli siis noin 20 vuotta alle Marcon iän.
Kommentit (141)
Minua homona noista kiinnostaa korkeintaan kaksi, Marko Fali ja sitten tuo pitkä, vantaalainen Kari, joka näyttää ihan miehekkäältä kuvassa, mutta haluaisin nähdä hänet livenä, kuinka hän liikkuu, elehtii ja puhuu, tilulilut kun eivät ole yhtään makuuni. Yleisesti ottaen tuo kattaus on huono, mutta ymmärrän toki, etteivät miehekkäät homot lähde tuollaiseen ohjelmaan, löytävät kyllä seuraa muutenkin.
Oijoi Sergey!!! Ihana ihminen. :)
Ehkä pikkasen pinnallinen, enkä kyllä näe häntä Markon kanssa hevostalleilla tekemässä yhtään mitään. Sergey on kosmopoliitti, hänestä on jonkun huomattavasti äveriäämmän miehen luksusjahdin kannelle.
Minäkin olisi kuvitellut että on ihmisenä fiksumpi eikä lähde tuollaiseen pelleilyyn.
No ihan sama. En katso.
Ei voi mitään että vaivannuttaa ja tekee myötä häpeää. En kyllä pysty romantisoimaan mitenkään.
Tarjonta ei iske. Ketään en valitsisi.
Sergey on mallimaisen komea kasvoiltaan. Vielä nuorempikin.
Miksi pitää menmä jonnekkin afrikkaan kuvaamaan? Siksi että näkyisi paljasta pintaa mahdollisimman paljon. Niinkuin selviytyjät formaatissakin, kyseessä on tirkistelyohjelma. Vai miksei koskaan kuvata vaikka etelä-navalla näitä ohjelmia. Siksi ettei ketään kiinnosta ihmiset talvitakit päällä.
Varmasti suuri osa heppatytöistä on maailman sivu fanittanut Markoa puhtaasti ratsastajana, ei "siinä mielessä".
Itse aloitin heppailun Rusalla -99 ja jo siitä asti tiennyt hänen suuntauksensa. Tosin itse en koskaan oo ollut hänestä kiinnostunut niin ratsastajana kuin muutenkaan.
Olisivat ottaneet mukaan muutaman karhuhomon ihan vaihtelun vuoksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Tico on hyvä tyyppi. Muista en tiedä...
Marko oli mun ihastus heppailuaikoina Ruskeasuon talleilla enkä tajunnut hänen olevan homo. Seuran palstoilla poseerasi missien kanssa ja muistaakseni huhuttiin seurustelevan Nina Björkfeltin kanssa. Marko kirjoitti Lemmikkilehdessä myös yhtä palstaa ja sillä oli ihana länsigöötanmaanpystykorva Pappa.
Et tajunnut hänen olevan homo? Markon tarvi vaan tulla paikalle, niin kaikki näki jo pitkältä, että homo on liehuvin lipuin. Sitten se avas suunsa ja peli oli viimeistään ratkaistu.
Mä olin silloin joku kymmenen kun ekan kerran näin hänet ja totesin, että toisen tiimin jäseniä. Eikä siinä mitään. Marko on aina ollut upea ja kiva.
En ainakaan halunnut tajuta kun olin niin tulisesti ihastunut enkä oikeen tajunnut homoja edes olevan olemassa paitsi Freddie Mercuryn 😅 tämä tapahtui ihan 90-luvun alussa ja olin teini silloin. Ehkä vähän lapsellinen teini nyt ajateltuna.
Olet asian ytimessä. En tiedä milloin tuo lainaasi kirjoittaja on ollut 10 vuotias, mutta maailma oli 30 vuotta sitten tyystin erilainen kuin tänä päivänä. Tuolloin vain rohkeimmat olivat tulleet kaapista ja ei kaikkia nättiä poikia heti automaattisesti homoina pidetty.
Itse olen heteromies ja kyllä varsin nopeasti julkisuuteen tulonsa jälkeen hänen homomaiset piirteensä tunnistin, mutta minä olinkin ollut jo vuosia ravintola-alalla, joten tunsin lukuisia homoja, eli minulla oli heikäisten piirteistä ja maneereista jo paljon tuntemusta . Kasarillahan baarimikoista lähes kaikki olivat homoja (itse en ollut baarimikko). Osa kaapissa, osa puoliksi kaapissa ja rohkeimmat jo aivan julkisesti homoja.
Rupaul's Drag Race voisi tulla tänne pohjolaan mielummin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taas niin väkinäisesti väsätty ohjelma, ei voi muuta todeta. Ja miksi juuri tuolle ratsastajalle haetaan kumppania, osaa hän itsekin niitä noutaa paikallisista baareista , kuten tähänkin asti.
Miksi ei? Heteronormatiivisia barchelor-ohjelmia on kanavat täynnä. Ihan hyvä että tehdään välillä näinkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää menmä jonnekkin afrikkaan kuvaamaan? Siksi että näkyisi paljasta pintaa mahdollisimman paljon. Niinkuin selviytyjät formaatissakin, kyseessä on tirkistelyohjelma. Vai miksei koskaan kuvata vaikka etelä-navalla näitä ohjelmia. Siksi ettei ketään kiinnosta ihmiset talvitakit päällä.
Ylipäänsä.Suomen saunan lauteilla jossakin korpikylässä tulisi halvemmaksi.
Vaihtoehtoisesti Naantalin kylpylässä!
Vierailija kirjoitti:
Osa homoista hakee ohjelman kautta vain julkisuutta.
Kyllä Marko seuralaisen saa hanakittua itsekin.
Luulen, että kaikki hakee julkisuutta, jotka osallistuu yhteenkään tosi-tv-ohjelmaan…
Media ja tämä(kin) ohjelma antaa ihan väärän kuvan homoista. Melkein kaikki on kuvien perusteella niitä stereotyyppisiä homomiehiä. Totuus on se, että suurin osan homoista on ihan samanlaisia kuin heteromiehetkin.
Terv. Gay-85.
Miksi Jussi Halla-aho ei ole mukana?
Vierailija kirjoitti:
Media ja tämä(kin) ohjelma antaa ihan väärän kuvan homoista. Melkein kaikki on kuvien perusteella niitä stereotyyppisiä homomiehiä. Totuus on se, että suurin osan homoista on ihan samanlaisia kuin heteromiehetkin.
Terv. Gay-85.
Monta tavista olet jossain esim. bachelorissa nähnyt? Kyllä jotkut manööverit aina löytyy tai kukaan ei katsoisi..
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jussi Halla-aho ei ole mukana?
Kuka homo nyt hänestä innostuu? Puolueensa heteroiden haave ja unelma.
Ei ole selkeesti saanut, kun poikamiehenä yhä vaeltaa. Miten ihmeessä vaan on suostunut tämmöiseen formaattiin?