Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nämä miehet kilpailevat Marko Björsin rakkaudesta tv:ssä – mukana Mr. Gay Finland, tanssija, sairaanhoitaja...

Vierailija
15.03.2022 |

Marcokin sitten vihdoin 52 vuotiaana uskaltautui tulemaan kaapista. Tosin valtaosa kansalaisista on varmaankin luullut, ettei hän koskaan ole kaapissa ollutkaan.

Sitä vaan jäin ihmettelemään, että miksi tv ohjelmassa haetaan 53 vuotiaalle (1,5 kuukauden päästä) miehelle yli 20 vuotta nuorempia kumppaneita? Hehän ovat kaikki miehiäkin, joten edes tätä perinteistä "naisen pitää olla vähän nuorempi" asetelmaa ei tässä ole olemassa.

Vanhin kumppaniehdokkaista on 10 vuotta Marcoa nuorempi ja nuorin peräti 28 vuotta nuorempi. Kymmenen kumppaniehdokkaan keski-ikä on 33,3 vuotta, eli siis noin 20 vuotta alle Marcon iän.

Kommentit (141)

Vierailija
81/141 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siellä joku supermamma kuvittelee, että ainoa oikeanlainen elämä on perhe ja lapset. Mistä sinä tiedät, vaikka Björs inhoaisi kakruja ja/tai pitkiä parisuhteita?"

Hah, tunnen Markon ja voin sanoa että ei tosiaan pidä lapsista!

Vierailija
82/141 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkavekkari kirjoitti:

"Siellä joku supermamma kuvittelee, että ainoa oikeanlainen elämä on perhe ja lapset. Mistä sinä tiedät, vaikka Björs inhoaisi kakruja ja/tai pitkiä parisuhteita?"

Hah, tunnen Markon ja voin sanoa että ei tosiaan pidä lapsista!

ja ei tarvii edes tuntea markoa että voi sanoa että ei pidä myöskään naisista. pepun kantaja täytyy olla heppu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/141 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa homoista hakee ohjelman kautta vain julkisuutta.

Kyllä Marko seuralaisen saa hanakittua itsekin.

No luuletko että ne heterot vastaavissa ohjelmissa on siellä hakemassa Sitä Oikeaa?

Vierailija
84/141 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juup.. Ei tuu toimimaan. Kulisseissa homot saa lisääntyä rauhassa keskenään, ei taida Marko parka löytää ohjelmalla kumppania, kun osallistujat kerkeävät löytää semmoisen toisistaan.. 

Vierailija
85/141 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Björs on upea. 

Olisipa heteromiehissäkin yhtä kauniskasvoisia ja hoikkia miehiä. <3

N

Totta. Hänellä on ollut aikaa elää vain itselleen ajattelematta ketään muuta.

Toisin kuin palstamiehillä, joilla ei ole toivoakaan suhteesta naiseen, joka ei ota tapaamisesta rahaa?

Vierailija
86/141 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut monta kertaa tuota kaapista tulleen homon kummallista seksuaalisuuden korostamista. Live-elämässä olen nähnyt tiukkoja farkkuja, kummallisia poseerausasentoja ja näissä kuvissa on samaa. Ihan kuin koko ajan pitäisi tuoda homouttaan esille. Lienenkö vain kuvitellut.

Miten muuten homot löytäisivät toisensa? Jos menee flirtailemaan heteromiehelle niin voi saada turpiinsa.

Vierailija
87/141 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa homoista hakee ohjelman kautta vain julkisuutta.

Kyllä Marko seuralaisen saa hanakittua itsekin.

No luuletko että ne heterot vastaavissa ohjelmissa on siellä hakemassa Sitä Oikeaa?

heterot etsii muutakin kuin seksiä.

Vierailija
88/141 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä aika outoa, eikö naisia tai naiseksi itsensä tuntevia riitä....mun tekee pahaa...

Vierailija
89/141 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyttääkö ketään se että Marko B sanoi tulleensa vihdoinkin kaapista? Siis oikeasti? Itselleni on ollut päivänselvää jo 25 vuotta hänen suuntautumisensa enkä ole pitänyt sitä minään ihmeellisenä asiana. Hyvännäköinen, mukava tyyppi, jolla varmasti olisi ottajia kummastakin sukupuolesta.

Vierailija
90/141 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmästyttääkö ketään se että Marko B sanoi tulleensa vihdoinkin kaapista? Siis oikeasti? Itselleni on ollut päivänselvää jo 25 vuotta hänen suuntautumisensa enkä ole pitänyt sitä minään ihmeellisenä asiana. Hyvännäköinen, mukava tyyppi, jolla varmasti olisi ottajia kummastakin sukupuolesta.

tässä tapauksessa marko on se "ottava" osapuoli. 

Vierailija
91/141 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marko Björs sai aikoinaan ratsastettavakseen Suomen ja jopa Euroopan parhaat kouluratsut. Ne olivat siis Suomen mittakaavassa todella kalliita ja kyvykkäitä, upeita hevosia. Björsin ei tarvinnut maksaa euroakaan niistä, ne tulivat kaikki rahoittajilta ja eri tahoilta, jotka todella uskoivat Björsin kykyihin kouluratsujen kilpailuttamisessa. Jopa EM-tason mitalista puhuttiin silloin, Björs kuului olympiavalmennettaviin.

Yhden noista kalliista ratsuista Björs jätti alaikäisen tyttösen kanssa tallin käytävälle. Hevonen oli orihevonen, joka repi itsensä irti, karkasi, loukkasi itsensä ja jouduttiin lopettamaan.

Tapaturmaisesti loppui myös toisen huippuhevosen ura Björsin huomassa. Yksi menehtyi ähkyyn.

Olkoon miten taitava ratsastaja tahansa niin hän on huolimaton ja vastuuton ihminen. Kaikista noista on kerrottu alan lehdissä kyllä, mutta suurelle yleisölle asia on tuntematon. Itse tiedän kun olen pitkään lajia harrastanut. Björs on sen jälkeen ollut noissa piireissä lähinnä iso vitsi.

vitsi hän on myös hetero miesten piireissäkin.

Vierailija
92/141 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marko Björs sai aikoinaan ratsastettavakseen Suomen ja jopa Euroopan parhaat kouluratsut. Ne olivat siis Suomen mittakaavassa todella kalliita ja kyvykkäitä, upeita hevosia. Björsin ei tarvinnut maksaa euroakaan niistä, ne tulivat kaikki rahoittajilta ja eri tahoilta, jotka todella uskoivat Björsin kykyihin kouluratsujen kilpailuttamisessa. Jopa EM-tason mitalista puhuttiin silloin, Björs kuului olympiavalmennettaviin.

Yhden noista kalliista ratsuista Björs jätti alaikäisen tyttösen kanssa tallin käytävälle. Hevonen oli orihevonen, joka repi itsensä irti, karkasi, loukkasi itsensä ja jouduttiin lopettamaan.

Tapaturmaisesti loppui myös toisen huippuhevosen ura Björsin huomassa. Yksi menehtyi ähkyyn.

Olkoon miten taitava ratsastaja tahansa niin hän on huolimaton ja vastuuton ihminen. Kaikista noista on kerrottu alan lehdissä kyllä, mutta suurelle yleisölle asia on tuntematon. Itse tiedän kun olen pitkään lajia harrastanut. Björs on sen jälkeen ollut noissa piireissä lähinnä iso vitsi.

Yllättävän monet heteromiehet uskovat olevansa hyvännäköisiä, hoikkia ja suosittuja naisten parissa. 

Valtaosa teistä erehtyy. 

Vierailija
93/141 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän monet heteromiehet uskovat olevansa hyvännäköisiä, hoikkia ja suosittuja naisten parissa. 

Valtaosa teistä erehtyy. 

niin. siitä huolimatta marko on vitsi hetero miesten keskuudessa. sama kuin ricky martin joka oli niin naisten unelma kuin olla ja voi. kunnes kaapin sarana narahti.

Vierailija
94/141 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut monta kertaa tuota kaapista tulleen homon kummallista seksuaalisuuden korostamista. Live-elämässä olen nähnyt tiukkoja farkkuja, kummallisia poseerausasentoja ja näissä kuvissa on samaa. Ihan kuin koko ajan pitäisi tuoda homouttaan esille. Lienenkö vain kuvitellut.

Sama se on näiden (julkkis-) transnaisten suhteen: miksei pyritä näyttämään normaalilta, tavan naiselta, vaan hankitaan kaikenlaisia övereitä lisäosia.

Ikään kuin eivät kumminkaan haluaisi olla normaaleja naisia, vaan pyritään näyttämään lähinnä naisen karikatyyriltä, sellaiselta ei juuri kukaan cis-nainenkaan näytä luonnollisesti. Samaa kaliiberia instatyrkkyjen tissi-p*rse-turbohuulien kanssa.

Vierailija
95/141 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilenpä koko formaattia, tämähän on vain tarkoitushakuista viihdettä ja täytettä ohjelmistoon. Osallistujat ovat kaiken läpikäyneet ja julkisuuskipeitä, kaikkea muuta kuin normaalihomoja, joita ei erottaisi heteroista..ja tuleehan se matkakin Afrikkaan ohjelman myötä.

Vierailija
96/141 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän nuo homot on haalittu ohjelmaan? Saiko Marko tehdä esikarsintaa? 🤔

Vierailija
97/141 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmassa taitaa käydä niin, että Markolle jää lähinnä puhemiehen eli parittajan rooli.

Valikoimassa ei ole isännälle sopivaa homoa, joten ehdokkat nielevät pettymyksensä (as if), ja suuntaavat huomion toisiinsa. Siellä on useampikin potentiaalinen pariskunta, jotka matchaavat keskenään paremmin kuin Monsieur Marcon kanssa.

Artturi on hahmona mun suosikki, vaikka en ole vasta nähnyt kuin pari kuvaa.

Mallipoju markkinoi itseään, toivoo päätyvänsä luksusjahdille Dubaihin jonkun rättipään leluksi.

Muista en viitsi edes mainita, on naurettavaa keikaria ja junttia + näiden hybridejä.

Ai joo, olen itse ihan heteronainen. Ei todellakaan ole oma sonni ojassa.

Vierailija
98/141 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä afrikan valtiossa on laillista kuvata tätä ohjelmaa?

Vierailija
99/141 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkosuomalainen, enpääse tätä katsomaan.

Onko jo selvinnyt onko Marko top?

Muut pojat bottomeita?

Vierailija
100/141 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan tää sellainen big brother tyylinen että tulee aina uusia pelaajia junaan.

ois aika kova kun tulis kerran viikkoon

Tuire boelius

Jari sillanpää

jesse kiekuranta

marco bjuström

niko saarinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme