Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut sosiaalivirkailijaan.

Vierailija
20.08.2015 |

Enpä uskonut että näin kävisi mutta näin vaan kävi.

Olen ihastunut sosiaalivirkailijaan.

Hän on kaunis, nuori ja muutenkin mukavan tuntuinen.

Taitaa olla poikkeuksellista?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiseen ketjuun joku kirjoitti erittäin hyvin siitä, kuinka sellaisessa asemassa olevat henkilöt jotka ovat sillä hetkellä olemassa juuri sinua varten, kuuntelet sinua ja auttavat huolissa ja murheissa saavat ihmiset ihastumaan itseensä helposti. Psykologinen kikka. Siinä ketjussa oli kyse vain lääkäreistä. Se viesti oli tosi hyvä ja kiteytti kyllä hyvin miksi esimerkiksi terveyden- ja sosiaalihuollon henkilökuntaan "ihastutaan" helposti vaikka ei tiedetä näistä henkilöistä henkilökohtaisesti mitään. He vain ovat sillä hetkellä olemassa juuri sinua varten, kuuntelevat ja auttavat. Sellaiseen ihastuu helposti.

Vierailija
2/4 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole poikkeuksellista. Itse olen sosiaalivirkailija, enkä edes nuori ja kaunis. Mutta olen mukava, empaattinen ja puhun asiakkaille kuin ihminen ihmiselle. Muutaman kerran asiakas on ihastunut minuun ja ilmaissutkin sen. En tietenkään lähde mukaan sellaiseen mutta en myöskään ole tyly tai nolaa asiakasta.

Vierailija
4/4 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 21:16"]

Ei ole poikkeuksellista. Itse olen sosiaalivirkailija, enkä edes nuori ja kaunis. Mutta olen mukava, empaattinen ja puhun asiakkaille kuin ihminen ihmiselle. Muutaman kerran asiakas on ihastunut minuun ja ilmaissutkin sen. En tietenkään lähde mukaan sellaiseen mutta en myöskään ole tyly tai nolaa asiakasta.

[/quote]

OK.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän