Lapsi- ja vauva-aiheet vähentyneet täällä
Missä voisi olla kiva näistä keskustella, kun tästä on tullut kaikenmaailman miesasiamiesten ja maahanmuuttokriitikoiden leikkikenttä?
Kommentit (18)
Varmaan osittain minun takiani - olen mies, joka ei haluaisi eikä jaksaisi kasvattaa omaa lasta.
Ja sitten, jos teet lapsia koskevan aloituksen, joku "vela" tulee kaakattamaan siihen, miten hän ei ainakaan halua lapsia. No sepäs mua kiinnostaa...
Onneksi ovat vähentyneet. Lapsi- ja vauva-aiheille on omat alueensa tuolla alempana, tänne ne eivät kuulu. Ei minua ainakaan kiinnosta lukea muiden ihmisten lapsista. Saan sitä sorttia ihan tarpeeksi Facebookissa.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 20:56"]
Onneksi ovat vähentyneet. Lapsi- ja vauva-aiheille on omat alueensa tuolla alempana, tänne ne eivät kuulu. Ei minua ainakaan kiinnosta lukea muiden ihmisten lapsista. Saan sitä sorttia ihan tarpeeksi Facebookissa.
[/quote]
Sittenhän ne aiheet voi ihan hyvin jättää avaamatta kokonaan! Tää on kuitenkin Vauva-lehden keskustelupalsta...
Musta olis mukavaa, että erilaisista aiheista olisi tasaisesti avauksia. Väliin vaan jotkut aiheet nousevat liikaakin esiin. Nyt mamuista kirjoitetaan kyllästymiseen asti. Luultavasti tähän aiheeseen kyllästytään jossain vaiheessa ja jostain muusta aletaan jauhamaan kyllästymiseen asti.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 20:58"]
[/quote]
Sittenhän ne aiheet voi ihan hyvin jättää avaamatta kokonaan! Tää on kuitenkin Vauva-lehden keskustelupalsta...
[/quote]Tämä on Sanoman keskustelupasta. Ei Aihe vapaalla ole juurikaan tekemistä Vauva-lehden sisällön kanssa.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 20:53"]
Ja sitten, jos teet lapsia koskevan aloituksen, joku "vela" tulee kaakattamaan siihen, miten hän ei ainakaan halua lapsia. No sepäs mua kiinnostaa...
[/quote]Minua ainakin kiinnostaa. t. toinen vela
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 21:09"]
[/quote]
[/quote]Tämä on Sanoman keskustelupasta. Ei Aihe vapaalla ole juurikaan tekemistä Vauva-lehden sisällön kanssa.
[/quote]
Miksi tämän keskustelupalstan osoite on sitten vauva.fi-sivulla? Miksi palstaa ympäröivät linkit liittyvät kaikki Vauva- tai Meidän perhe -lehteen? Miksei muiden Sanoman lehtien juttuja ei tästä ympäriltä voi bongata, tai miksei palsta sijaitse sanoma.fi-sivulla? Anteeksi, mutta tuo sun viestisi kirvoitti multa ihan oikean naurun, tuo on täydellistä living on denial -meininkiä :D Sanoman keskustelupalsta, muhahaha :D
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 20:53"]
[/quote]Minua ainakin kiinnostaa. t. toinen vela
[/quote]
Ai lukea lapsiaiheisista ketjuista viestejä, joissa joku kertoo ihan asiaan liittymättömästi, ettei halua lapsia? Voinko kysyä, mikä niissä viesteissä kiinnostaa?
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 20:16"]
Ei muuta kuin avauksia tekemään. Käydään taistoon palstan puolesta.
[/quote]
No entäs, kun meidän joidenkin vauvat ja lapset on jo niin isoja, ettei niistä enää mitään avauksia tule?
[quote author="ExoPol" time="20.08.2015 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 20:16"]
[/quote]
No entäs, kun meidän joidenkin vauvat ja lapset on jo niin isoja, ettei niistä enää mitään avauksia tule?
[/quote]
Mites isoja ne sun vauvat ja lapset muuten sivumennen kysyen on?
Mä oon muutaman aloituksen tehnyt vauva -aiheista (odotan esikoista) ja olen saanut osakseni vain vittuilua. Että eipä huvita aloituksia sen kummemmin enää näistä aiheista tehdä. Varmaan av-väki on muuttunut, jäljellä on katkerat takapajun emakot joilla ei ole sosiaalisia kontakteja ja sen vuoksi ei myöskään sosiaalisia lahoja sekä sit nää demittäjät jotka ovat "kasvaneet ulos" demistä.......
Joo. Täällä joku nainen yritti kysellä raskausajan kivuista, millaisia muilla on ollut, oli huolissaan. Sai peräti 2 vastausta joista toinen oli mieheltä joka pahoitteli että tämä palsta ei enää ole näitä juttuja varten. Aika surullista. Olisi kiva varmasti saada ihan käytännön vinkkejä ja vertaistukea.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 20:58"]
[/quote]
[/quote]
Av Vauva tuossa lukee vaikka aihe onkin vapaa. Mene Suomi24 vaikka.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 21:27"]
Joo. Täällä joku nainen yritti kysellä raskausajan kivuista, millaisia muilla on ollut, oli huolissaan. Sai peräti 2 vastausta joista toinen oli mieheltä joka pahoitteli että tämä palsta ei enää ole näitä juttuja varten. Aika surullista. Olisi kiva varmasti saada ihan käytännön vinkkejä ja vertaistukea.
[/quote]
Mä oon tehnyt tämän tyylisen aloituksen ja ihmiset tuli pilkkaamaan siihen (tyyliin "jaa? mene lääkäriin!", "niin? kaikenlaisia uusavuttomia!" ja niin edelleen). Kuka vastaa ensinnäkin toisen kysymykseen virkkeellä "Jaa?" tai "Niin?". Aika maalaista ja mautonta.
[/quote]
[/quote]
Ihan vauva-lehden palsta tämä aihe vapaakin on. Kirjoitan osoiteriville vauva.fi kun tänne tulen. Sanomasta en hirveästi ole nähnyt mainintaa.
Tänne on tosiaan löytäneet tiensä Ylilaudan jonnet ja kaiken maailman sovinistit. Ennen suurin osa viesteistä koski vauvoja ja lapsia, nyt on kaikkea skeidaa ja aina joku tulee pilaamaan hyvän ketjun.