Voiko parisuhde toimia jos nähdään vain pari kertaa kuussa?
Mies ilmoitti haluavansa muuttaa yhteen, mutta yhdessä vietettäisiin aikaa vain pari kertaa kuukaudessa. Voiko toimia?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Miten niin pari kertaa kuukaudessa? Jos asutte yhdessä, näette kai joka päivä?
Emme ole vielä muuttaneet yhteen, mutta miehellä liikenee vapaa-aikaa vain pari kertaa kuukaudessa. Miehen työ vie kaiken ajan, joten siksi ei voida viettää aikaa enemmän yhdessä kuin kahdesti kuukauden aikana. Aamuisin saatettaisiin moikata mutta mihinkään kunnon aamiaisen syöntiin ei pystytä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä?
Mitä mitä?
useimmilla ihmisillä tuo ei toimi. siksi ei voi suositella.
Minun kanssani ei toimisi. Jonkun toisen kanssa voisi toimiakin.
Eli näette nytkin vain sen pari kertaa kuussa? Kai se voi toimia yhdessä asuessakin, jos toimii erillääkin.
Tosin täytyy kyllä sanoa, että aika oudolta kuulostaa, että jonkun työ veisi niin paljon aikaa, että vapaa-aikaa on vaan pari kertaa kuussa.
Voi toimia jos se sopii teille ja olette sen tyyppisiä ihmisiä jotka ei tarvitse jatkuvasti toista rinnalleen. Itse olen ollut onnellisissa suhteissa joissa nähdään vain viikonloppuisin, mukavaa kun säilyy semmoinen alkuinnostus toisesta pitkään. Olen kyllä ihminen joka tarvitsee paljon omaa aikaa.
Ettekö siis nukkuisikaan yhdessä vaikka asuisitte yhdessä, vai tarkoitatko, että tekisitte kaiken kotona silmät kiinni ja kaksi kertaa kuukaudessa avaatte silmät; hetkeksi, päiväksi, tunniksi vai miten?
Kuulostaa tosiaan hassulta. Siis onko mies tyyliin 2 viikkoa töissä, viikon vapaalla. Onko yksi tapaamiskerta päivän vai viikon vai kauanko?
Oma parisuhde on kaukosuhde ja nähdään about kerran kuukaudessa tai kahdessa, muutamia päiviä, max. viikko-pari kerrallaan, mutta ollaan kyllä päivittäin yhteydessä linjoja pitkin tunteja.
Miten teillä muu yhteydenpito?
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitää saada omia toisen kaikki aika itsellesi, eikä sinulla ole ollenkaan omaa elämää ja elät vain tpisen kautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme ole vielä muuttaneet yhteen, mutta miehellä liikenee vapaa-aikaa vain pari kertaa kuukaudessa. Miehen työ vie kaiken ajan, joten siksi ei voida viettää aikaa enemmän yhdessä kuin kahdesti kuukauden aikana. Aamuisin saatettaisiin moikata mutta mihinkään kunnon aamiaisen syöntiin ei pystytä.
Kaveri seurusteli puolisen vuotta naisen, joka asui toisella puolella Suomea, eli käytännön syistä näkivät vain pari kertaa kuussa tosin pitkän viikonlopun merkeissä. Nyt asuvat yhdessä. Jos yhteinen aika on vain muutama tunti kuussa, suhteesta tuskin tulee pitkäikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitää saada omia toisen kaikki aika itsellesi, eikä sinulla ole ollenkaan omaa elämää ja elät vain tpisen kautta?
Kummallinen hyökkäys. Etkö tosiaan näe mitään välimuotoa?
En ymmärrä, miten yhdessä asuessa voi nähdä vain pari kertaa kuussa… onko mies töissä merillä vai mikä kuvio? Itse olen kaukosuhteessa ja nähdään kerran kuussa n. viikko kerrallaan. Ei tämäkään kivoin kuvio ole, mutta toimii väliaikaisratkaisuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, jos haluaa viettää kumppaninsa kanssa aikaa useammin kuin kahtena päivänä kuussa niin on takertuva toisen kautta eläjä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höps, mikä mies kertoo etukäteen, ettei ehdi edes aamiaista sun kanssa syödä kuin pari kertaa kk? Mitenkäs te nyt sit ootte tavanneet, etänäkö? Ehkä hänellä on ihan muut syyt ettei halua viettää aikaa kanssasi.
Muutenhan pari kertaa kuussa-tapaaminen voisi olla ihan hyvä, jos molemmilla on hyvä itsetunto ja ystävä- ja kaveripiiri kohdillaan. Vähän erilainen suhde siis.
Mikä sopii yhdelle, ei välttämättä sovi toiselle, mieti ihan itse mitä suhteelta haluat.
Eli mies haluaa sinusta kodinhoitajan ja sinä vakavasti mietit siihen ryhtymistä?
Vierailija kirjoitti:
Eli näette nytkin vain sen pari kertaa kuussa? Kai se voi toimia yhdessä asuessakin, jos toimii erillääkin.
Tosin täytyy kyllä sanoa, että aika oudolta kuulostaa, että jonkun työ veisi niin paljon aikaa, että vapaa-aikaa on vaan pari kertaa kuussa.
Näemme nytkin pari kertaa kuussa, kyllä.