Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko syrjäytynyttä ja kaunista naista olemassa?

Vierailija
15.03.2022 |

Tiedän lukuisia erittäin komeita ja hyväkroppaisia syrjäytyneitä miehiä, mutta en yhtäkään edes kaunista syrjäytynyttä naista.

Onko mahdollista että kaunis nainen syrjäytyy?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helppoa olla syrjäytynyt kun ei hanki elämäänsä ihmisiä eikä pidä kehenkään yhteyttä. Ei kukaan kotoa hae.

Vierailija
22/56 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen täysin syrjäytynyt... en tiedä nätteydestä... en ole koskaan kelvannut mihinkään vaikka yritystä on ollut... jopa lattianpesijäksi sairaalassa olen alentunut... Katso myös LinkedIn - eivät poista mun profiilia vaikka tekisin mitä... Aina olen ulkopuolella ja varaton ja sama koskee lähipiiriäni =???!!!

Nimimerkki

paintersgallery.blogspot.com

artworksbyig.blogspot.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on kaunis, niin kyllä hänelle tarjotaan sellaiset turvaverkot ja taloudelliset mahdollisuudet ettei pääse syrjäytymään

Meinaat, että esim. Martina Aitolehden huumeluolassa murhattu nuori sisar oli susiruma läski? Vai mitä yrität sössöttää siellä?

Vierailija
24/56 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahat mielenterveys ja huumausaine ongelmat ovat tuhonneet aina lahjakkaat ja kauniit pois keskuudestamme.

Rumat läskit tavikset jää...:(

Vierailija
25/56 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on kaunis, niin kyllä hänelle tarjotaan sellaiset turvaverkot ja taloudelliset mahdollisuudet ettei pääse syrjäytymään

Meinaat, että esim. Martina Aitolehden huumeluolassa murhattu nuori sisar oli susiruma läski? Vai mitä yrität sössöttää siellä?

Juu ei ollut..ei

Vierailija
26/56 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahat mielenterveys ja huumausaine ongelmat ovat tuhonneet aina lahjakkaat ja kauniit pois keskuudestamme.

Persjalkaisella, töpselinenäisellä maatiaisrodulla on kestävät geenit ja kyky sopeutua ja selviytyä vaikka peräpää silliltä lemahtaakin.

Vierailija
27/56 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pidät syrjäytymisenä? Päihdeongelmaa, työttömyyttä, köyhyyttä vai sopeutumattomuutta yhteiskuntaan?

Olen itse syrjäytynyt terveysongelmien vuoksi. Ulkonäköä se ei ole vienyt. Kun näyttää nätiltä, harva edes uskoo minun olevan oikeasti kovin sairas.

Vierailija
28/56 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kans elättäjä, tosin en halua mitään 45-50+ kaljamahasetää harmaakarvaisilla roikkupalleilla. Ne juuri tyrkyllä rahojensa, bemarinsa tai mersunsa ja asemansa varjolla, yök.

Kaunis N32

Vierailija
29/56 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen täysin syrjäytynyt... en tiedä nätteydestä... en ole koskaan kelvannut mihinkään vaikka yritystä on ollut... jopa lattianpesijäksi sairaalassa olen alentunut... Katso myös LinkedIn - eivät poista mun profiilia vaikka tekisin mitä... Aina olen ulkopuolella ja varaton ja sama koskee lähipiiriäni =???!!!

Nimimerkki

paintersgallery.blogspot.com

artworksbyig.blogspot.com

Ei siivoustyö tee syrjäytynyttä. Mitä höpiset. Siivoaminen ja taide sopii hyvin yhteen.

Vierailija
30/56 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kans elättäjä, tosin en halua mitään 45-50+ kaljamahasetää harmaakarvaisilla roikkupalleilla. Ne juuri tyrkyllä rahojensa, bemarinsa tai mersunsa ja asemansa varjolla, yök.

Kaunis N32

Tuohan se on. Esinahanaluselle haisevat taikinanaamaiset mätisäkkiruhot yrittää raiskiskella.

Vierailija
31/56 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat syrjäytyneellä?

Itse olen kaunis ja hoikka nainen. Mies löytyy kyllä mutta ei kavereita, ei töitä, ei harrastuksia... Päivät kuluu neljän seinän sisällä lähinnä. Jos joskus jollekin kertoo millaista mun elämä on niin sitä ei uskota vaan luullaan vitsiksi.

Oon vaan todella kömpelö sosiaalisesti ja jotenkin muulla tapaa luotaantyöntävä. Siksi en saa töitä ja ihmiset karttaa mua muutenkin.

Vierailija
32/56 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mutta meitä syrjäytyneitä rumia naisia kyllä löytyy...

Vierailija
33/56 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pidät syrjäytymisenä? Päihdeongelmaa, työttömyyttä, köyhyyttä vai sopeutumattomuutta yhteiskuntaan?

Olen itse syrjäytynyt terveysongelmien vuoksi. Ulkonäköä se ei ole vienyt. Kun näyttää nätiltä, harva edes uskoo minun olevan oikeasti kovin sairas.

Minä pidän omana syrjäytymisenä ihmissuhteiden olemattomuutta, koska minulle ei ole mitään muita ongelmia. Olen vain täysin kiinnostumaton muista ihmisistä ja se on tietysti epänormaalia normin mukaan. Itseäni se ei vaivaa mitenkään.

Vierailija
34/56 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persjalkaisella, töpselinenäisellä maatiaisrodulla on kestävät geenit ja kyky sopeutua ja selviytyä vaikka peräpää silliltä lemahtaakin.

Ja nämä läskimahaiset miestisseillä varustetut, ke ha ri munat, kusenpolttamissa halpisalushouissaan, ne vasta geneettisesti sikiävää porukkaa onkin!

Tsiisus, kuinka näiden äijien henki haisee kaljalta, hampaat kuin risuaita, tupakan ja nuus kan värjäämät raatelutorrakot! Näistä suomijonneista sitten pitäis valita lastensa isi🤣🤣

Vierailija
35/56 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kaunis ja hoikka nainen. Mies löytyy kyllä mutta ei kavereita, ei töitä, ei harrastuksia... Päivät kuluu neljän seinän sisällä lähinnä. Jos joskus jollekin kertoo millaista mun elämä on niin sitä ei uskota vaan luullaan vitsiksi.

Oon vaan todella kömpelö sosiaalisesti ja jotenkin muulla tapaa luotaantyöntävä. Siksi en saa töitä ja ihmiset karttaa mua muutenkin.

Oletko myös tyhmä?

tämä ei ole ilkeilyä.

Itselläni on persoonallisuushäiriö ja olen huonosta kodista.

Kauneus ja äly auttoivat minua luomaan uran itselleni.

Tzemppiä

Etsi aktiivisesti kuolua joka sopii sinulle.

Otat opintolainan.

Mukavaa kevättä

Vierailija
36/56 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän omana syrjäytymisenä ihmissuhteiden olemattomuutta, koska minulle ei ole mitään muita ongelmia. Olen vain täysin kiinnostumaton muista ihmisistä ja se on tietysti epänormaalia normin mukaan. Itseäni se ei vaivaa mitenkään.

Jesh

Muuta lappiin ..saat duunii eräoppaana tai kullankaivajana.

Jos oot vielä kaunis...alueen miehet taistelevat huomiostasi

Vierailija
37/56 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko myös tyhmä?

tämä ei ole ilkeilyä.

Tzemppiä

Otat opintolainan.

Mukavaa kevättä

En tiedä. Lukio suoritettu ja pari ammattitutkintoa. Ongelma on vaan siinä, että en oo ikinä saanut muuta kun pätkätöitä. Olen ahkera ja myös yritän olla kaikille kiva ja ystävällinen, hymyilen, enkä möläyttele asiattomuuksia. Silti kukaan ei ole koskaan palkannut mua vakituiseksi ja ihmiset karttaa mua kun ruttoa. Maksaisin paljon sille joka kertoo mikä on se iso vika minkä takia mikään ei onnistu mun elämässä. 

Vierailija
38/56 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti naisen kaunes katoaa

Ne bulimummot ei oo aina näyttänyt zombie elokuvan castingiltä:(

Vierailija
39/56 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut usein ülisevat, kuinka suomalaisia ei saisi pilkata. Ei näytä koskevan suomalaisia naisia.

Vierailija
40/56 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko myös tyhmä?

tämä ei ole ilkeilyä.

Tzemppiä

Otat opintolainan.

Mukavaa kevättä

En tiedä. Lukio suoritettu ja pari ammattitutkintoa. Ongelma on vaan siinä, että en oo ikinä saanut muuta kun pätkätöitä. Olen ahkera ja myös yritän olla kaikille kiva ja ystävällinen, hymyilen, enkä möläyttele asiattomuuksia. Silti kukaan ei ole koskaan palkannut mua vakituiseksi ja ihmiset karttaa mua kun ruttoa. Maksaisin paljon sille joka kertoo mikä on se iso vika minkä takia mikään ei onnistu mun elämässä. 

Kampaajan tutkinto?

meikkitaiteilijan tutkinto?

kerro yksi tutkinto

En tunnista sinua tutkintosi perusteella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä