Onko syrjäytynyttä ja kaunista naista olemassa?
Tiedän lukuisia erittäin komeita ja hyväkroppaisia syrjäytyneitä miehiä, mutta en yhtäkään edes kaunista syrjäytynyttä naista.
Onko mahdollista että kaunis nainen syrjäytyy?
Kommentit (56)
Mitä helvetin komeakroppaisia ja hyvännäköisiä miehiä? Jotain tastkattuja linnasalimakeja vai? Ehkä ne on miesten makuun...
Minä taidan olla syrjäytynyt ja olen söpö. En miellä itseäni syrjäytyneeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvetin komeakroppaisia ja hyvännäköisiä miehiä? Jotain tastkattuja linnasalimakeja vai? Ehkä ne on miesten makuun...
Yksi vain pelaa tietokoneellaan ja käy salilla, syö pitsaa ja juo limua mutta ei liho, vaan lihakset vain ovat kasvaneet.
Vierailija kirjoitti:
Oletko normaalipainoinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen syrjäytynyt ja aivan laiha! Ei tässä paskamaassa köyhille ruokaa kuule jaeta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen, kuin niin? Liikun noin 5 krt. viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen syrjäytynyt ja aivan laiha! Ei tässä paskamaassa köyhille ruokaa kuule jaeta!
Samoin! Olen saatanan laiha luikku ja näen setämiesporsaiden vuoksi nälkää joka päivä!
Olen tuntenut muutaman varsin hehkeän päihderiippuvaisen nuoren naisen. Elämäntapa tietysti syö ulkonäköä tehokkaasti jatkuessaan.
Jos nainen on kaunis, niin kyllä hänelle tarjotaan sellaiset turvaverkot ja taloudelliset mahdollisuudet ettei pääse syrjäytymään
On niitä, ne ovat yksin kotonaan missä sinä et heitä näe.
Ei ole, koska he ovat aina hyvätuloisten miesten elätettävinä.
Jokaisen miehen päiväuni ja jääkin neitsyeksi loppuiäksi, ei siis edes lesbo.
Tosin miehet tuntuvat välttelevän kaunista seksikästä naista, jos se on yli 30v ja sanoo olevansa neitsyt. Ihan julkisuuden henkilö tilitti, että miehet lopettivat tapailun.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on kaunis, niin kyllä hänelle tarjotaan sellaiset turvaverkot ja taloudelliset mahdollisuudet ettei pääse syrjäytymään
Ei tarjota! Pitäisi antaa kassientyhjentäjille reikää!
Vierailija kirjoitti:
No eipä ole kukaan mulle pärstäkertoimen perusteella enempi massia tullut tuputtamaan.
Tää on niin jännä kun asioita "tarjotaan", kuka se on joka niitä tarjoaa? Sano suoraan. Kuka mulle turvaverkkoja tarjoaa?
Roope Salmisen äiti on kaunis..miten se?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, koska he ovat aina hyvätuloisten miesten elätettävinä.
Sopisi hyvin mulle. Minut saa elättää. Voisin siivoilla ja käydä kaupassa.
Ne ovat niitä joista tulee maksullisia naisia.
Tampereella paljon heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarjota! Pitäisi antaa kassientyhjentäjille reikää!
Tämä! Patriarkaatti on pilannut elämäni!
Ei se oikein ole mahdollista