Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, joilla lomamatka siintää jo silmissä?

Vierailija
20.08.2015 |

Matkaa on odotettu jo kuumeisesti. Aamukampakin on melkein tehty :) Tänään sitten tajusin, että sehän on ylihuomenna kun lähtö on edessä. Ylihuominen kuulostaa jotenkin lyhyemmältä kuin kahden päivän päästä :)

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuun alussa. Synttäreitäni juhlimaan Etelä-Ranskaan

Vierailija
22/32 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinnä(kään). Olin varaamassa itselleni täysin yksin tehtävää kaupunkilomaa, mutta mitä mieltä. En saa ajatuksesta kiinni, enkä halua mennä sinne odottamaan kotiinpaluuta, jossa, siis kotona jälleen, kuitenkin odotan lähinnä että keksisin jotain, joka tekisi elämästä jälleen sitä mitä se joskus oli. Kiehtova suurkaupunkikin voi olla vain paikka, jossa tuntee suurta tyhjyyttä sisällään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kohtaa aina kirpaisee kateuden siemen. Kivaa matkaa kaikille!

Vierailija
24/32 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 18:04"]

Minäkin lähden ylihuomenna! Mihin ap lähtee? Toisaalta odotan ihan älyttömästi mutta toisaalta tulin juuri viimekuussa kolmen viikon reissusta ja Suomessakin viimein kivat kelit. No okei, ihanaa lähteä. Loma on aina LOMA. (Eikä yleensä ole tapana reissata näin tiheään tahtiin, nyt vain sattui menemään näin.)

[/quote]

Kreikkaan ollaan menossa.

ap

Vierailija
25/32 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kaksi viikkoa ja sitten lomalle!

Vierailija
26/32 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuussa lähdetään hääpäiväksi vihdoin sille häämatkalle jota ei keretty pitää häiden jälkeen. Kaksi viikkoa havaijilla.

Vierailija
27/32 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:22"]

Marraskuussa lähdetään hääpäiväksi vihdoin sille häämatkalle jota ei keretty pitää häiden jälkeen. Kaksi viikkoa havaijilla.

[/quote]

Me ollaan lähdössä ens vuonna. Minne sinne menette ja otitteko ihan omatoimimatkan, eli lennot ja kaikki itse? Missä teette välilaskun ja oletteko siellä pidempään? Me pohditaan kumpi olisi kivempi: Los Angeles vai San Francisco, jos paikanpäällä ollaan pari päivää.

Vierailija
28/32 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siinti, piti lähteä ensi kuun puolivälissä Firenzeen viikoksi, mutta ensimmäinen takaisku oli että jäin YT:iden jälkeen yllättävästi työttömäksi ja toinen takaisku tuli pari pvää sitten, kun isäni oli saanut aivoverenvuodon ja on nyt halvaantunut täysin. Häntä enää hoidetaan vaan kipulääkityksellä, sydänkohtausta tai toista vuotoa odotellen.
Matkafiilikset melkolailla nolla ja tulee varmasti peruttua koko reissu.

Vierailija
29/32 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tasan 2 viikkoa kreikan matkaan? Minne muut on lähdössä ja koska? Jos vaikka samassa koneessa ollaan!

Vierailija
30/32 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kaksi viikkoa vielä :) Vähän jännittää jo kun yksin olen lähdössä kauas ´:)

Vierailija
31/32 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännään lähden lämpimään. On sitä oottettu ja haaveiltu pitkään...

Vierailija
32/32 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolitoista kuukautta vielä.

Ei ole matkakuume yhtään kun Suomeenkin tuli viimein kesä.