Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko jämäsinkku?

Vierailija
20.08.2015 |

Itsestä alkaa vahvasti siltä tuntua.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muita jämiä täällä muka enää ole :(

Mulla on naisena kahta kauheampaa, koska kaikki ovat aina olettaneet että olen varattu. Pilkkaahan se on.

- ap

Vierailija
2/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te aidosti olette sitä mieltä, että olette rumia ja ette kelpaa kellekään ja kroppa on vääränlainen... niin oiskohan juurisyy huono itsetunto? Harva jaksaa parisuhteessa sellaisen kanssa, jonka itsetunto ei ole kohdillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:18"]

Jos te aidosti olette sitä mieltä, että olette rumia ja ette kelpaa kellekään ja kroppa on vääränlainen... niin oiskohan juurisyy huono itsetunto? Harva jaksaa parisuhteessa sellaisen kanssa, jonka itsetunto ei ole kohdillaan.

[/quote]

Mä olin omasta mielestäni OK ennenkuin kaikki tapailemani miehet haukkuivat mut lyttyyn eri seikoista (viesti nro 7) ja sen jälkeen lopettivat tapailut.

- ap

Vierailija
4/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi napata kiinni normaaliin mieheen silloin kun sellainen kohdalle osuu. Miehet ovat puolustuskyvyttömiä alkuunsa. En minäkään varmasti olisi naimisissa, ellei miestä olisi alussa heikottanut hurmaavuuteni edessä, olisi kosinut jo muutaman kuukauden seurustelun jälkeen ja minä suostunut itkussa silmin. Siis siksi itkussa, että loppui sinkkuilun aito ihanuus.

Vierailija
5/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 12:48"]

Mulla ongelmina on kasvot (kuulemma liian rumat seurusteluun), vartalo (vääränlaiset rinnat), persoona (tylsä, outo), älykkyyden puute (ei auta, että yliopistosta sentään sain valmistuttua), väärä koulutusala (miltei kaikki miehet dissanneet), väärät mieltymykset (katson vääriä TV-ohjelmia, olen kiinnostunut vääristä asioista, pukeudun väärällä tavalla, vietän vapaa-aikaani väärillä tavoilla).

- ap

[/quote]

Luulenpa, että ainoa väärä sinussa on ne miehet, joita olet tapaillut. Lyödäänkö vetoa?

Vierailija
6/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:20"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:18"]

[/quote]

Mä olin omasta mielestäni OK ennenkuin kaikki tapailemani miehet haukkuivat mut lyttyyn eri seikoista (viesti nro 7) ja sen jälkeen lopettivat tapailut.

- ap

[/quote]

Millaisia miehiä te tapailette, jos he käyttäytyvät noin ja sanovat noin? En ole itsekään mikään missi/malli tyyppi, ihan tavallisen näköinen pulliainen, mutta ei kukaan ole tuolla tavalla edes ero tilanteessa haukkunut ulkonäköäni.

Vierailija
7/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:25"]

Mulla ongelmina on kasvot (kuulemma liian rumat seurusteluun), vartalo (vääränlaiset rinnat), persoona (tylsä, outo), älykkyyden puute (ei auta, että yliopistosta sentään sain valmistuttua), väärä koulutusala (miltei kaikki miehet dissanneet), väärät mieltymykset (katson vääriä TV-ohjelmia, olen kiinnostunut vääristä asioista, pukeudun väärällä tavalla, vietän vapaa-aikaani väärillä tavoilla).

- ap

[/quote]

Luulenpa, että ainoa väärä sinussa on ne miehet, joita olet tapaillut. Lyödäänkö vetoa?

[/quote]

Siltä se voi kuulostaa, mutta olen asiaa jo itse pohtinut moneen otteeseen ja todennut ettei se oletus voi pitää paikkaansa. Olen kuitenkin tapaillut koulutukseltaan, iältään, ulkonäöltään ja persooniltaan toisistaan erittäin eroavia miehiä. Olisi itsepetosta väittää, ettei itsessä lopulta ole se vika kun kukaan ei kiinnostu.

- ap

Vierailija
8/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:29"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:25"]

- ap

[/quote]

[/quote]

Siltä se voi kuulostaa, mutta olen asiaa jo itse pohtinut moneen otteeseen ja todennut ettei se oletus voi pitää paikkaansa. Olen kuitenkin tapaillut koulutukseltaan, iältään, ulkonäöltään ja persooniltaan toisistaan erittäin eroavia miehiä. Olisi itsepetosta väittää, ettei itsessä lopulta ole se vika kun kukaan ei kiinnostu.

- ap

[/quote]

Siis kukaan niistä, joita olet tavannut. Ehkä he ovat vähemmän erilaisia kuin luulet. Haastan sinut kaveritreffeille, mennään kaupungille syömään, keikalle ja juttelemaan. Jos illan päätteeksi voin rehellisesti sanoa, että olet oikeassa, minä maksan illan kulut, jos sanon, että sinä olet väärässä, sinä maksat kulut.

uskallatko ottaa haasteen vastaan?

Vierailija
9/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:18"]Jos te aidosti olette sitä mieltä, että olette rumia ja ette kelpaa kellekään ja kroppa on vääränlainen... niin oiskohan juurisyy huono itsetunto? Harva jaksaa parisuhteessa sellaisen kanssa, jonka itsetunto ei ole kohdillaan.
[/quote]
Vai olisikohan syy se, että tämä pitää paikkansa? Minäkin kuvittelin olevani ihan nätti pikkutyttö, mutta kun kouluun pääsin niin kyllä minulle kerrottiin niin perusteellisesti totuus, että on mennyt selkärankaan. Ja jos kerron olevani ruma ja ällöttävä (silloin kun sitä kysytään, niinkuin tässä) niin ei sillä ole mitään tekemistä itsesäälin kanssa. Se nyt on vain tosiasia, eikä siitä ole syytä mitään draamaa tehdä, yhtä vähän kuin esim siitä että toteaa olevansa 165cm pitkä ja haluaisi olla pidempi. Tai että omaa maantieharmaan hiusvärin. Too bad, sellaista se on.

Vierailija
10/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 12:51"]

Parisuhdemarkkinoilla tulee ns. toinen kierros, kun ihmiset päätyvät keski-ikäisinä avioeroon. Silloin kaikkien on helpompi löytää joku.

[/quote]

Se tarkoittaa raskasta valehtelua omasta tilanteesta. terv. pakit saatu 21-vuoden iässä kun mies sai selville, etten aiemmin ollut seurustellut kertaakaan.
[/quote]
Ei tuo ikä ole ollenkaan häpeän aihe. Itse aloin seurustelemaan 23-vuotiaana ja olin siitä täysin avoin. Kertomasi miehen tapaus vain saa epäilemään miehen kypsyyttä.

Vierailija
11/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:45"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:18"]Jos te aidosti olette sitä mieltä, että olette rumia ja ette kelpaa kellekään ja kroppa on vääränlainen... niin oiskohan juurisyy huono itsetunto? Harva jaksaa parisuhteessa sellaisen kanssa, jonka itsetunto ei ole kohdillaan. [/quote] Vai olisikohan syy se, että tämä pitää paikkansa? Minäkin kuvittelin olevani ihan nätti pikkutyttö, mutta kun kouluun pääsin niin kyllä minulle kerrottiin niin perusteellisesti totuus, että on mennyt selkärankaan. Ja jos kerron olevani ruma ja ällöttävä (silloin kun sitä kysytään, niinkuin tässä) niin ei sillä ole mitään tekemistä itsesäälin kanssa. Se nyt on vain tosiasia, eikä siitä ole syytä mitään draamaa tehdä, yhtä vähän kuin esim siitä että toteaa olevansa 165cm pitkä ja haluaisi olla pidempi. Tai että omaa maantieharmaan hiusvärin. Too bad, sellaista se on.

[/quote]

Lapset osaavat olla ilkeitä, mutta ei sillä ole mitään tekemistä totuuden kanssa. 165cm on ihan normaali pituus naiselle ja maantieharmaa on yleinen suomalainen hiusväri, seikka joka ei välttämättä näy, kun niin moni värjää hiuksensa. Nuorena kuultu pilkka saattaa hyvinkin jättää pysyvän jäljen, mutta se ei tarkoita että olisit tuomittu ikuiseen sinkkuuteen.

Vierailija
12/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos jaksatte, niin eritelkää syitä miksi ette ole kelvanneet kellekään.

Vierailija
13/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan olen. Liian ruma että kukaan lähestyisi, liian ujo lähestymään itse muita. Kriteerit eivät ole pilvissä, mutta olen liian tyhmä tajuamaan vihjeitä kun muut ujot lähestyvät minua ja tilaisuudet menevät ohi. Vituttaa ja masentaa.

Vierailija
14/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. 37-vee mies. Välillä on kovaakin kyytiä ja sääröä, mutta naiset dumppaa mut aina max. parissa kuukaudessa. Haluisin jota pysyvämpää.

Vierailija
15/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ei ole töitä ja olen syrjäytynyt. Ei kelpaa kenellekkään.

Vierailija
16/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan olla. Olen lapsellinen ja lapsen näköinen aikuinen nainen. Miehet joille 'kelpaan' on mua vuosia nuorempia eikä heillä ole mitään intressejä esim perheen perustamiseen, joka minulle olisi ajankohtaista ja tärkeää. Tyylini on liian erikoinen ja lapsellinen aikuisille miehille.

Vierailija
17/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ap

Vierailija
18/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 12:25"]

Varmaan olen. Liian ruma että kukaan lähestyisi, liian ujo lähestymään itse muita. Kriteerit eivät ole pilvissä, mutta olen liian tyhmä tajuamaan vihjeitä kun muut ujot lähestyvät minua ja tilaisuudet menevät ohi. Vituttaa ja masentaa.

[/quote]

Ensin sanot, että olet liian ruma siihen että muut lähestyisivät ja viestin lopussa sanot ettet ole tajunnut sitä kun muut ujot ovat lähestyneet sinua. Yritäpä nyt päättää.

Vierailija
19/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdemarkkinoilla tulee ns. toinen kierros, kun ihmiset päätyvät keski-ikäisinä avioeroon. Silloin kaikkien on helpompi löytää joku.

Vierailija
20/25 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 12:51"]

[/quote]

Se tarkoittaa raskasta valehtelua omasta tilanteesta. terv. pakit saatu 21-vuoden iässä kun mies sai selville, etten aiemmin ollut seurustellut kertaakaan.