Paljonko olet nostanut painoasi tänä kesänä?
Olen syönyt enemmän kuin kuluttanut eli 1,3 kg lihonut, ei paha, mut pitää kattoo tarkemmin mitä syö.
13 kg on tavoitteena puottaa hitaasti mutta varmasti.
Kommentit (39)
Laihduin viikossa 10kg ja äärettömän väsynyt. Juuri tulin verikokeista, halusimme lääkärin kanssa varmistaa ettei ole mitään vakavaa mm syöpää. Huomenna tulee tulokset, jännittää kovasti ja pelottaa. :/
pöh, otsikosta luulin, että kyse olisi tahallisesta painonnostamisesta eli toisin sanoen tarkoituksellisesta massan lisäämisestä :( eikö olisi tässä tapauksessa viisaampaa vain kysyä suoraan, että paljonko olet lihonut kesän aikana?
no, vastaan omaan kysymykseeni. olen onnistunut nostamaan painoa ehkä jonkun kolmisen kiloa nostamalla rautaa ja syömällä. ahhh, hyvästi pulkannarukäsivarret ja löllö kroppa!
-6kg.. vaikka oon yrittänyt saada lisää painoa. Nyt painan 46kg :'(
Kesän alusta -1kg. Laihdutan, mutta kesällä on tullut herkuteltua ja paino ei ole pudonnut sitä kiloa per kuukausi.
Minulla ei ole vaakaa. Käytän mittanauhaa. Tänä kesänä olen onnistunut jopa hieman kutistamaan lantion ympärysmittaa.
1,5 kg, 1 kilo lihasta ja 0,5 rasvaa. Edelleen hieman alipainoinen.
Kuusi kiloa. :(
En ymmärrä mitä tapahtui, mutta niin se vaan humpsahti 2kg/kk. Toinen on tosin mitattu aamulla, toinen illalla, lisäksi mulla on ollut kolmen viikon mittaiset menkat, jotka turvottavat ihan kiitettävästi. En omista vaakaa, joten harvoin tulee punnittua. Laihdutus on jo alkanut viime viikolla, mutta edistystä en tiedä. Luojan kiitos en ole joulukiloja keräävä ihminen.
5kg lihonut ja oon vihdoinkin normaalipainoinen! Oon jo useamman vuoden yrittänyt päästä normaalipainon puolelle ja vihdoin tein sen :)
Mua nyt vähän häiritsee että miten on voinut tulla 2kg mutta mittanauhassa ei näy?
Vajaa kilo tuli lisää kesäkuun alusta elokuun alkuun. Pitkän ajan laihdutusprojekti meneillään. Olen pudottanut painoa jo 2,5 vuotta. Siinä ajassa on lähtenyt lähes 17 kg. Sikäli aina tuommoinen plussatulos harmittaa, vaikkei ollutkaan tuon enempää. Siitä eroon pääseminen kestää n. kuukauden.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 12:00"]Laihduin viikossa 10kg ja äärettömän väsynyt. Juuri tulin verikokeista, halusimme lääkärin kanssa varmistaa ettei ole mitään vakavaa mm syöpää. Huomenna tulee tulokset, jännittää kovasti ja pelottaa. :/
[/quote]
Tsemppiä! Toivottavasti uutiset ovat hyviä!
0 kg, olen painanut jo yli 10 vuotta saman verran.
En oo uskaltanut punnita! Toivon että olen lihonut vaan vähän ja lähtee nopeasti.
- 5. Mulle kesä on painonhallinnan kannalta helppoa. Kilot kertyy mulla talven aikaan.
+ 4 kg, kiitos syöminkien, juominkien ja liian vähäisen liikunnan. Kevään aikanakin tuli jo pari kiloa, kun elämäntilanne oli kaoottinen ja stressaava ja lohdutin itseäni suklaalla ynnä muulla. Nyt tavoitteena -5 kg jouluksi, niin on taas parempi olla omassa nahassaan. Normaalipainon ylärajoilla keikun tällä hetkellä.
Kesäkuun alusta näemmä kaks kiloa tullut lisää. Oon viimeisilläni raskaana.