Kenen julkisuuden henkilön kuoleman vuoksi OLET ITKENYT?
Tai kyynel vierähtänyt?
Minulla ainakin nämä suurimpina:
Michael Jackson (katsoin bbc:ltä livenä kun MJ vietiin sairaalaan. Televisioitu muistotilaisuus oli kaunis)
Näyttelijä Asko Sahlman (esim. Ihmisten puolueessa loistava roolisuoritus muiden ohella, nähnyt myös teatterissa. Muistan sen sateisen päivän itsekin kun Treella asun. Sahlmanin moottoripyörä lähti liirtoon Lempäälään menevällä tiellä)
Nelson Mandela (suuri ihminen Gandhin, Martin Luther Kingin ja San Suu Kyin ohella)
Kosti Kotiranta (the one and only Joulupukki, itkin monta kertaa)
Tiedän jo valmiiksi, että tulen itkemään esim. Jack Nicholsonin kuolemaa.
t.n26
Kommentit (103)
En tiiä lasketaanko julkisuuden henkilöksi, mutta S&L-bloggaajan kuolema kosketti yllättävän syvältä. Oon melkonen itkupilli, mutta jostain syystä tuntemattomien kuolemat ei mua juurikaan itketä (vrt esim häät), mutta tuo bloggaaja jostain syystä oli poikkeus.
Diana. Silloin aamuyöstä kun kuulin, niin järkytyin. Hautajaisia katsoessa itkin.
en kenenkään. eivät ole mulle läheisiä ihmisiä
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 01:17"]
Jammu-setä ja Breivik, idoleitani, jammun toimintaa olen jo toteuttanut mutta breivikin toimet teen myöhemmin
[/quote]
eikös breivik ole elossa kuitenkin?
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 01:09"]
En tiiä lasketaanko julkisuuden henkilöksi, mutta S&L-bloggaajan kuolema kosketti yllättävän syvältä. Oon melkonen itkupilli, mutta jostain syystä tuntemattomien kuolemat ei mua juurikaan itketä (vrt esim häät), mutta tuo bloggaaja jostain syystä oli poikkeus.
[/quote]
Ei lasketa kun kukaan ei tunne sitä
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 01:17"]Jammu-setä ja Breivik, idoleitani, jammun toimintaa olen jo toteuttanut mutta breivikin toimet teen myöhemmin
[/quote]
Kas kun et Hitlerin.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 01:19"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 01:09"]
[/quote]
Ei lasketa kun kukaan ei tunne sitä
[/quote]
Kaikki tunnetaan
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 01:20"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 01:17"]Jammu-setä ja Breivik, idoleitani, jammun toimintaa olen jo toteuttanut mutta breivikin toimet teen myöhemmin [/quote] Kas kun et Hitlerin.
[/quote]Jonkun täytyy itkeä Jammu-sedänkin puolesta :3
Whitneyn kuolema toi kyyneleet silmiin.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 01:22"]Jeesuksen
[/quote]
Jesse 4ever
Pakko kai myöntää et Paul Walkerin. Vieläkin haikeeta :|
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 01:24"]
Pakko kai myöntää et Paul Walkerin. Vieläkin haikeeta :|
[/quote]Oli matkustajana. Pro-kuski tappoi. Ajattelin karmaa syvästi.
Jälkikäteen Mandi Lammen. Koulukiusaamisesta tehty kappale teki tytöstä koulukiusatun.... tuollaiset tapaukset saavat toivomaan että karma olisi todellista.
En muista, että ketään olisin itkenyt. Paitsi jo etukäteen Katri Helenaa.