Kenen julkisuuden henkilön kuoleman vuoksi OLET ITKENYT?
Tai kyynel vierähtänyt?
Minulla ainakin nämä suurimpina:
Michael Jackson (katsoin bbc:ltä livenä kun MJ vietiin sairaalaan. Televisioitu muistotilaisuus oli kaunis)
Näyttelijä Asko Sahlman (esim. Ihmisten puolueessa loistava roolisuoritus muiden ohella, nähnyt myös teatterissa. Muistan sen sateisen päivän itsekin kun Treella asun. Sahlmanin moottoripyörä lähti liirtoon Lempäälään menevällä tiellä)
Nelson Mandela (suuri ihminen Gandhin, Martin Luther Kingin ja San Suu Kyin ohella)
Kosti Kotiranta (the one and only Joulupukki, itkin monta kertaa)
Tiedän jo valmiiksi, että tulen itkemään esim. Jack Nicholsonin kuolemaa.
t.n26
Kommentit (103)
Meinasin sanoa, että Eero Hyyppä ja samantien tajusin, että sehän oli se sairausuutinen, jota itkin, ei kuolema.
Mutta Diana.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 01:34"]Pikku-Eerikan, joskin hänestä tuli hullua vasta kuoltuaan :'(
[/quote]
Siis piti kirjoittaa että hänestä tuli JULKKIS vasta kuoltuaan.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 01:20"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 01:17"]Jammu-setä ja Breivik, idoleitani, jammun toimintaa olen jo toteuttanut mutta breivikin toimet teen myöhemmin
[/quote]
Kas kun et Hitlerin.
[/quote]
Onko hän kuollut, no kai on kun ikääkin olisi jo reilusti toista sataa. Stalinin kuoltua vollotettiin Suomessakin.
Michael Jackson, ikävä on kova, vaikka en tietenkään henkilökohtaisesti tuntenut. Mutta pidin hänestä, hänen musiikistaan ja oli kamala shokki ettei hänestä enää koskaan kuule mitään. Hän oli kuitenkin ollut koko elämäni ajan olemassa siihen 2009 kesäkuuhun asti ja olin seurannut hänen uraansa lapsuudestani asti.
Heath Ledger ja Michael Jackson. Freddie Mercurya suren eniten mutta en muista kuolemaa.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 01:35"]Jon Snown :'(
[/quote]
Oh, you think he's dead, do you?
No Pokka pitää Onslowin näyttelijän, siinä vasta nero näyttelijäksi :)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 01:58"]Razzle, Ayrton Senna, Kikka ja Jules Verne.
[/quote]
Voi apua mikä aivopieru!:D
Jules Bianchi tietenkin, ei siis Verne se kirjailja..
Sama
Michael Jackson.
Leonard Nimoy.
MJ kun kuoli, olin riparilla. Pikkulapsesta asti olen tykännyt hänestä äärettömän paljon...
Aamulla kun herättiin niin kaverini oli saanut tekstarin että MJ on kuollut. Menin aivan shokkiin.... murehdin häntä monta vuotta. Vieläin tulee kyllä haikea olo kun oikein ajattelee MJ:tä ja hänen uraa....kaikkea<3
Leninin kuolema sai mut itkemään. Onneksi häntä voi käydä moikkaamassa Mausoleumissa aina, kun iskee ikävä. Leonardo DiCaprion kuolema Titanicissa oli kans kova pala. Ja Sex Pistolsin Lauri Tähkän kuolema nuorena.
Michael Jackson, Leonard Nimoy, Rik Mayall, Robin Williams nyt ainaski