Kenen julkisuuden henkilön kuoleman vuoksi OLET ITKENYT?
Tai kyynel vierähtänyt?
Minulla ainakin nämä suurimpina:
Michael Jackson (katsoin bbc:ltä livenä kun MJ vietiin sairaalaan. Televisioitu muistotilaisuus oli kaunis)
Näyttelijä Asko Sahlman (esim. Ihmisten puolueessa loistava roolisuoritus muiden ohella, nähnyt myös teatterissa. Muistan sen sateisen päivän itsekin kun Treella asun. Sahlmanin moottoripyörä lähti liirtoon Lempäälään menevällä tiellä)
Nelson Mandela (suuri ihminen Gandhin, Martin Luther Kingin ja San Suu Kyin ohella)
Kosti Kotiranta (the one and only Joulupukki, itkin monta kertaa)
Tiedän jo valmiiksi, että tulen itkemään esim. Jack Nicholsonin kuolemaa.
t.n26
Kommentit (103)
Prinsessa Dianan.
En tiedä, miten tunnekylmä pitäisi olla, ettei hänen hautajaisia katsoessaan olisi liikuttunut. Pojat olivat silloin vasta lapsia, heidän surunsa katseleminen oli kamalaa.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 09:57"]
Minäkin häntä itkin ja vieläkin joka päivä tunnen surua.. Varsinkin kun kaikki on niin salamyhkäistä sen kuoleman ympärillä. Mutta ilmeisesti hän nyt on sitten kuollut?
[/quote]
S&L blogin kirjoittajaa tarkoitin. Jostain syystä ei lainaus onnistunut :( Oli kai ketjun 3. viesti
Paul Walker. Aina ja ikuisesti <3
Jokaisen jalkapalloilijan ja jääkiekkoilijan kuolema on itselle todella koskettavaa.
S&L bloggaajan. Nyt kun mies on julkaissut kuvia heidän pojastaan, niin tuntuu niin pahalta ja väärältä!!!!
Ronald Reaganin, häntä tarvittaisiin vieläkin.
Sillon kun Johnny Cash kuoli. Isäni oli kuollut juuri muutamaa viikkoa aiemmin josta johtuen tuokin iski niin kovin. Sillonkin tirautin hieman kun Dio menehtyi.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 08:42"]
Kurt Cobain. Mun ihailu häntä kohtaan ei kyllä muutenkaan ollu normaalilla tasolla :D eikä oo vieläkään.
[/quote]
Sama. Olin 18v kun hän kuoli.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 09:23"]
Vesa-Matti Loirin
[/quote]
Täh onko Loiri kuollut?
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 14:21"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 08:42"]
Kurt Cobain. Mun ihailu häntä kohtaan ei kyllä muutenkaan ollu normaalilla tasolla :D eikä oo vieläkään.
[/quote]
Sama. Olin 18v kun hän kuoli.
[/quote]
Minäkin vollotin aivan lohduttomasti, kun kuulin Cobainin kuolemasta. Olin tuolloin 15-vuotias.
Robin Williams veti mielen matalaksi, mutta en kuitenkaan itkenyt.
Olen tosin joskus miettinyt, että kenen julkisuuden henkilön kuolema itkettäisi ja päädyin Conan O'Brieniin. Teininä tuli hänen late night showtaan katsottua joka ilta ja se on selvästi muovannut omaa huumoriani eniten. Tunneside on siis vahva ja arvostan häntä esiintyjänä hyvin paljon, sillä hän ei ole vaan käsikirjoittajien nukke. Hänellä on omaa kirjoitustaustaa ja komiikantajua, sekä halua tehdä työtään (eli ongelmat NBCn kanssa ja sen jälkeen uuden show tekeminen).
Prinsessa Diana, Michael Jackson,Robin Willims(itkettää vieläkin välillä),Nelson Mandela,Kosti Kotiranta. Niin ja Kirka :( . Ja Jeesus.
Heath Ledger ja Paul Walker. Heathin kuolema kosketti lukiolaisen sydäntä hyvin syvältä.
Minäkin häntä itkin ja vieläkin joka päivä tunnen surua.. Varsinkin kun kaikki on niin salamyhkäistä sen kuoleman ympärillä. Mutta ilmeisesti hän nyt on sitten kuollut?