Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään tutullasi aitoa Rolexia

Vierailija
19.08.2015 |

Missä elämäntilanteessa on sen ostanut vai onko saanut lahjaksi, kuinka nuorena ja mitä tekee työkseen? Kuluttaako muutenkin huipputuotteisiin?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 00:07"]

Serkullani on, taisi olla 24v kun osti semmoisen itselleen. Esitteli sitä kerran sukujuhlissa minulle ja äitinikin näki siinä vieressä. Lähinnä heräsi sääli siitä että halusi näyttää meillekin, suvussa paheksutaan varallisuuden näyttämistä, todellakin väärä kohderyhmä.

Mutta ehkä se toimii jossain baarissa hänelle. Toivottavasti ei mene naimisiin minkään kullankaivajan kanssa kuitenkaan.

[/quote]

Tosi nuorena mielestäni. Mutta kestäähän se pitkään.

Vierailija
2/44 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverilla on, en ole kysynyt mistä saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen ja silloin kun olimme rippikouluiässä, aika moni poika sai rippilahjaksi Rolexin. Itse sain Guccin kellon (olen nainen). Eli ainakin yläasteella monella luokkakaverilla oli Rolex. Veljelläni ja muutamilla niillä yläasteaikaisilla kavereilla joita edelleen näen, on Rolexit. Joko ne 15 vuotta vanhat, tai uudemmat.

Vierailija
4/44 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, no tunnen.

Vierailija
5/44 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietääkseni, ainakaan kukaan ei ole Rolexilla elvistellyt. En huomioi sellaisia asioita luonnostaan. 

Vierailija
6/44 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi ole. Ei ole tyylikästä.

Vierailija
7/44 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulla eläinlääkärillä on

Vierailija
8/44 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä... voi ollakin.En merkkituotteita tunnista, enkä ole sellaisesta kiinnostunut. Enkä ymmärrä miksi joku on tiettyjen luxusmerkkien perään! Miksi?? Typeryyttä, sanon minä. Oikaiskaa ahdas mielipiteeni!

Vierailija
9/44 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamalla miehen sukulaisella on. Osa oikeasti varakkaita toiset vain kovasti toivovat olevansa. Tyylikkäitä ovat kaikki.

Vierailija
10/44 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:08"]

Paljonko edullisin Rolex siis maksaa, 5000e ylöspäin?

[/quote]

Siinä paikkeilla joo.

Vierailija
11/44 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu veljelleni on, osti sen nuorena kun hinta oli paljon alhaisempi kuin nykyään. Taisi ostaa sen ylioppilasrahoistaan.

Vierailija
12/44 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä, omalla miehelläni on aito rolex. Osti sen omilla rahoillaan joskus vuosia sitten. On yrittäjä ja silloin meni niin hyvin että saattoi sen ostaa. Ei ole mikään himo ostelija muuten mutta ostaa kyllä yleensäkin merkkituotteita.

Käy vaateostoksilla ehkä 2 kertaa vuodessa, ostaa kerralla paljon mutta ei kuitenkaan överisti.

Vierailija
13/44 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkullani on, taisi olla 24v kun osti semmoisen itselleen. Esitteli sitä kerran sukujuhlissa minulle ja äitinikin näki siinä vieressä. Lähinnä heräsi sääli siitä että halusi näyttää meillekin, suvussa paheksutaan varallisuuden näyttämistä, todellakin väärä kohderyhmä.

Mutta ehkä se toimii jossain baarissa hänelle. Toivottavasti ei mene naimisiin minkään kullankaivajan kanssa kuitenkaan.

Vierailija
14/44 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni on.Sai sen isältäni äitienpäivä lahjaksi kolmekymppisenä.Töitä ei ole ikuna tehnyt vaan kotihengettärenä aina ollut.

Vierailija
15/44 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mutta Omega kylläkin.

Vierailija
16/44 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pomolla? Ei oikeastaan minun tuttuni. 

Vierailija
17/44 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 23:49"]

On kyllä, omalla miehelläni on aito rolex. Osti sen omilla rahoillaan joskus vuosia sitten. On yrittäjä ja silloin meni niin hyvin että saattoi sen ostaa. Ei ole mikään himo ostelija muuten mutta ostaa kyllä yleensäkin merkkituotteita.

Käy vaateostoksilla ehkä 2 kertaa vuodessa, ostaa kerralla paljon mutta ei kuitenkaan överisti.

[/quote]

Mikä koulutus?

Vierailija
18/44 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 08:23"]

Olen kolmekymppinen ja silloin kun olimme rippikouluiässä, aika moni poika sai rippilahjaksi Rolexin. Itse sain Guccin kellon (olen nainen). Eli ainakin yläasteella monella luokkakaverilla oli Rolex. Veljelläni ja muutamilla niillä yläasteaikaisilla kavereilla joita edelleen näen, on Rolexit. Joko ne 15 vuotta vanhat, tai uudemmat.

[/quote]

Oikeastiko?

Vierailija
19/44 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä katselen Rolex Oyster Perpetual Datejustia ranteessani.

Teräs-valkokulta, teräsranneke, tumman sininen taulu indekseillä.

Monen mielestä Rolex on ensimmäinen porras laatukellojen maailmaan.

Vierailija
20/44 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 18:57"]

Tässä katselen Rolex Oyster Perpetual Datejustia ranteessani.

Teräs-valkokulta, teräsranneke, tumman sininen taulu indekseillä.

Monen mielestä Rolex on ensimmäinen porras laatukellojen maailmaan.

[/quote]

Oletko hyväosainen muutenkin vai onko kellosi ainoa yhteytesi parempaan elämään?