Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras hyaluronihappoa sisältävä kasvovoide? Suosittele! Mitä ei kannata ostaa?

Vierailija
15.03.2022 |

Kasvojen kurttuisuus ärsyttää. Hyvät kosteusvoiteet on jo käytössä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/29 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki hyvä kasvovesi tai hoitovesi ja sen päälle levität hyvää kasvoöljyä. En osaa sanoa merkkejä mutta katso vaikka Mia Johanssonin instaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyalu B5-seerumi kasvovoiteesi alle, saa apteekeista.

Vierailija
4/29 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkistä! On siis oikeasti tehokas?

ap

Vierailija
5/29 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain siitä näppyjä. Oli liian öljyinen minulle. Käytän yhä, mutta harvakseltaan.

Mitä kysymykseen tulee, niin en tiedä. Olen kasvorasvojen suurkuluttaja, mutta mistä sitä tietää, mikä on paras. Tällä hetkellä käytössä apteekin medik8-sarjaa.

Vierailija
6/29 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua naamalle ainetta jonka nimeä en osaa lausua. 

Vierailija
7/29 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan muu voisi tietää mikä SINUN ihollesi sopii? 

Itse pidän Lumenen Valo- ja Lähde - sarjojen tuotteista-

Vierailija
8/29 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Medik8, C-tetra alle

Vierailija
9/29 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala ap käyttää Bioeffect -sarjaa. Paljon tehokkaampi ryppyihin, kuin hyaluronihappo. Sitäkin saa apteekeista ja se perustuu solukasvutekijään. Eli Bioeffect tuotteet lisäävät ihon omaa solujen kasvua. Itse käytän sitä ja se on oikeasti siloittanut ryppyjä kasvoiltani.

Islantilainen innovaatio.

Se on kallis, mutta kun raha ei mene hukkaan tai vain uskomushoitoon.

Bioeffectiä saa myös muualta kuin apteekeista. Sen inci-lista on lyhyt!

Vierailija
10/29 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://anna.fi/glitz8glam/ihonhoito/onko-bioeffect-hyva-onko-se-hintan…

Tässä vielä linkki. Mä olen käyttänyt Bioeffectiä jo noin vuodesta 2017 ja siihen, että rypyt hävisivät meni noin vuosi. Tosin ekat vaikutukset näkyivät noin 2 kuukaudessa. Käytän tuotteita noin 3 kertaa viikossa iholle, koska en pese kasvoja päivittäin. Mutta aina kun pesen, laitan sitä ja se on oikeasti toimiva ryppyihin. Se perustuu osin siihen, että se pakuuntaa ihoa, jolloin ryppy silenee. Tätä ei tee mikään muu tuote, että ne oikeasti pakusuntaisivat ihoa. Se voi kuulostaa huonolta vaikutukselta, mutta se on iholle hyvä, että se ei ole paperisen ohutta.

11/29 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clinique moisture surge

Vierailija
12/29 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkistä! On siis oikeasti tehokas?

ap

En ole käyttänyt tätä kyseistä tuotetta, mutta itsekin suosittelisin päivävoiteen alle kosteuttavaa, hyaluronihappoa sisältävää seerumia. Kosteuttaa paljon paremmin, kuin parhainkaan päivävoide yksin. Esim. Lumenen Lähde- ja Valoseerumeissa on hyvä hintalaatusuhde. Eivät ole lainkaan rasvaisia, vaan vesimäisiä ja imeytyvät nopeasti, mikä on ehdoton plussa työaamuina. Yöksi yövoiteen alle (noin varttia ennen viimeistään) retinalia sisältävä seerumi (esim. medik8, nämä tosin ovat kalliita). 

C-vitamiini ja retinali ovat tutkitusti tehokas yhdistelmä. Ensimmäistä päiväksi ja jälkimmäistä yöksi. 

Vierailija
13/29 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Ordinaryn Hyaluronic acid serum aamuin illoin. On edullinen. Ja tietysti misellivedellä pyyhkiminen ennen mitään seerumeita ja voiteita.

Vierailija
14/29 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://anna.fi/glitz8glam/ihonhoito/onko-bioeffect-hyva-onko-se-hintan…

Tässä vielä linkki. Mä olen käyttänyt Bioeffectiä jo noin vuodesta 2017 ja siihen, että rypyt hävisivät meni noin vuosi. Tosin ekat vaikutukset näkyivät noin 2 kuukaudessa. Käytän tuotteita noin 3 kertaa viikossa iholle, koska en pese kasvoja päivittäin. Mutta aina kun pesen, laitan sitä ja se on oikeasti toimiva ryppyihin. Se perustuu osin siihen, että se pakuuntaa ihoa, jolloin ryppy silenee. Tätä ei tee mikään muu tuote, että ne oikeasti pakusuntaisivat ihoa. Se voi kuulostaa huonolta vaikutukselta, mutta se on iholle hyvä, että se ei ole paperisen ohutta.

Rähmät silmissä vietät päiväsi? Etkö tosiiaan huuhele aamulla kasvojasi?

Vierailija
15/29 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hyaluronihappoa ei kannata ostaa voiteena vaan seerumina joka laitetaan aamulla voiteen alle. Ja pitää varmistua että tuotteessa on sellaisen molekyylikoon yhdisteissä tuota hyaluronihappoa, että se oikeasti imeytyy vähän syvemmälle ihoon. Markkinoilla on paljon tuotteita joissa näin ei ole. Itse käytän The Ordinary Hyaluronic Acid 2% tuotetta. (Näitä käyttäessä kannattaa myös muistaa kasvovesi ja hyvä voide. Hyaluronihappo sitoo kosteutta, mutta jos sitä sidottavaa kosteutta ei saa muista tuotteista, pahimmillaan se voi jopa kuivattaa lisää kun imee kosteuden ihosta itseensä)

Jos kurtut on ongelma, retinoli iltaisin kannattaa myös ottaa käyttöön. Se vaikuuttaa vasta 2-12 kk  välillä eli ei pika-apu, mutta on ainoa tieteellisesti ryppyihin toimivaksi todettu tehoaine. Hyaluronihappokin tosiaan vain "kosteusturvottaa" tilapäisesti jolloin pinnalliset rypyt näyttävät joksikin ajaksi oikenevann, mutta retinoli vaikuttaa syvemmin, esim. ihon uusiutumisnopeuteen joka vanhetessa laskee.

Vierailija
16/29 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

The Ordinaryn Hyaluronic acid serum aamuin illoin. On edullinen. Ja tietysti misellivedellä pyyhkiminen ennen mitään seerumeita ja voiteita.

Hyvä tuote. Muutkin heidän tuotteet on hyviä ja edullisia

Vierailija
17/29 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumene Nordic-C Valo hyaluronitiiviste. On tehokasta. Valis

Vierailija
18/29 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat edullisia siksi, että raaka-aineet ovat huonoja.

Vierailija
19/29 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Ordinary

Se sarja jossa on eniten järkeä, joka tuote perustuu tiettyyn/tiettyihin tehoaineisiin joita on tuotteessa konsentroidusti. Haluat hyaluronihappoa, ostat hyaluronihapposeerumin. Haluat niasiiniamidia, ostat niasiiniamidiseeruminen jne. 

Vierailija
20/29 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat edullisia siksi, että raaka-aineet ovat huonoja.

Älä ny viitti edes aloittaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi