Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras hyaluronihappoa sisältävä kasvovoide? Suosittele! Mitä ei kannata ostaa?

Vierailija
15.03.2022 |

Kasvojen kurttuisuus ärsyttää. Hyvät kosteusvoiteet on jo käytössä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt Hohde-sarjaa ja olen ollut tyytyväinen.

Vierailija
22/29 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

LV:n 48h kasvovoide. Allergia ja astmaliiton hyväksymä. Eli ei haise ja sopii herkälle iholle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala ap käyttää Bioeffect -sarjaa. Paljon tehokkaampi ryppyihin, kuin hyaluronihappo. Sitäkin saa apteekeista ja se perustuu solukasvutekijään. Eli Bioeffect tuotteet lisäävät ihon omaa solujen kasvua. Itse käytän sitä ja se on oikeasti siloittanut ryppyjä kasvoiltani.

Islantilainen innovaatio.

Se on kallis, mutta kun raha ei mene hukkaan tai vain uskomushoitoon.

Bioeffectiä saa myös muualta kuin apteekeista. Sen inci-lista on lyhyt!

Tuleekohan näitä esim. Hullujen päivien valikoimaan ja onko hinta siellä selkeästi huokeampi? Ovh kun huitelee 130-140 euron hujakoilla...

Vierailija
24/29 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LV:n 48h kasvovoide. Allergia ja astmaliiton hyväksymä. Eli ei haise ja sopii herkälle iholle. 

ok

Vierailija
25/29 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala ap käyttää Bioeffect -sarjaa. Paljon tehokkaampi ryppyihin, kuin hyaluronihappo. Sitäkin saa apteekeista ja se perustuu solukasvutekijään. Eli Bioeffect tuotteet lisäävät ihon omaa solujen kasvua. Itse käytän sitä ja se on oikeasti siloittanut ryppyjä kasvoiltani.

Islantilainen innovaatio.

Se on kallis, mutta kun raha ei mene hukkaan tai vain uskomushoitoon.

Bioeffectiä saa myös muualta kuin apteekeista. Sen inci-lista on lyhyt!

Tuleekohan näitä esim. Hullujen päivien valikoimaan ja onko hinta siellä selkeästi huokeampi? Ovh kun huitelee 130-140 euron hujakoilla...

Nennasta kun katsoin niin saa juuri alle satkun hintaan. Ja siis hydrating cream tuote kyseessä: https://nenna.fi/product/bioeffect-hydrating-cream-50ml

Vierailija
26/29 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku sanoikin, että retinol kannattaa ottaa käyttöön. Itse olen käyttänyt 7kk ja nyt mieskin sanoi, että naamas on kumman sileä 😊. Mutta aurinkoa pitää varoa retinolin kanssa.

Vierailija
27/29 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyaluronihappo auttaa lähinnä kuivuudesta johtuvaan kreppimäiseen pintaryppyyn, ja siihenkin tilapäisesti turvottamalla. Eli jos sitä käyttää, niin meikin alle aamulla toki voi joku seerumi voiteen alla tai voide (Esim. Mossa Juice Jelly) olla, mutta mikään tehohoito se ei ole ja jos ei ole pintakuiva tai kuiva iho, ei välttämättä vaikuta yhtään mitään.

Jos haluaa äkkiä näkyvää tulosta ryppyihin niin AHA- ja BHA-hapot on paras. Niillä saa vanhan ihon pinnan uusiutumaan sileämmäksi. Joko hoitolan hoitoina tai vaikka kuukauden kuurina jotain hyvää AHA/BHA-seerumia joka ilta, esim. Flow Cosmeticsilla on AHA & BHA Peeling Serum niminen. Vaikutuksen ihon tekstuurin ja huokosiin alkaa nähdä jo muutamassa päivässä, ryppyihin parissa viikossa.

Pitkällä tähtäimellä iltarutiiniin kannnattaa ottaa retinoli, ja kesällä aamurutiiniin C-vitamiini (talvella sitä ei tarvita, voi vaikka vaihtaa kosteuttavaan hyaluronihapposeerumiin talveksi).

Vierailija
28/29 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua naamalle ainetta jonka nimeä en osaa lausua. 

Ahaa? Osaatko lausua 'sperma'? 😉

Vierailija
29/29 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Widmerin voiteet pitkän kokemuksen perusteella hyviä.

Keskihintaisia, riittoisia, saa apteekista.

Olen käyttänyt jo 50 v ja välillä kokeillut sitä sun tätä, mutta ei ole parempaa tullut.