Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kasvaako hennot hiukset todella pitkiksi?

Vierailija
15.03.2022 |

Vai onko niillä joku tietty piste minkä yli ei kasva? Itsellä ohuet hiukset, yksittäiset hiukset ohuita. Niitä on paljon eli määrän mukaan normaali paksuiset. Nyt hiukset vähän yli olkapäiden ja kasvatan. Ikäkin voi tulla vastaan 44v

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ajattelin etten leikkaisi vuoteen hiuksia vaan annan kasvaa.

Ap

Vierailija
2/23 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kolmesti yrittänyt kasvattaa elämäni aikana. Nyt on se kolmas kerta, ikää 53.

Joka kerralla kasvu näyttää tyrehtyvän tuossa olkapäiden alla, siis puolessa välissä olkapäätä ja kainaloa. Vielä vuosi sitten hiukset kasvoivat vauhdilla, nyt niitä vain lähtee. Muista, että sama oli, kun kasvatin 20 v ja 30 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla kasvaa, nyt 70 cm, mutta ohuet ja hennot ne edelleen on.

Vierailija
4/23 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kasvaa, mutta pitkiksi säästyy vain osa. Muut katkeilee ja jäävät pörröttämään pään ympärille.

Saat siis pitkät hiukset, mutta et tasapitkiä, siistejä hiuksia.

Vierailija
5/23 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla kasvaa, mutta tuo kunnolla pitkäksi kasvaminen onnistui vasa sitten kun lopetin hiusten värjäämisen. Kun värjäsin hiuksia, niin lapaluiden kohtaan asti kasvoi suhteellisen ok, mutta sitten alkoi olla todella huonokuntoiset. Nykyään takapuoleen asti hiukset. 

6/23 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on harvat hiukset ja kasvattaa niitä pitkiksi, tulee säälittävän näköinen poninhäntä, kuin rotanhäntä. Mielestäni olisi parempi keksiä joku muu kampaus silloin

Vierailija
7/23 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kasvaa, mutta voin kertoa, ettei kauniisti. Ohut ryhditön luiru, monesti vielä epätasainen söhrö latvoista, kun on katkennut. Paras mitta ohuille hiuksille on olkapäille ja tasainen leikkaus.

Vierailija
8/23 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla kasvaa, mutta tuo kunnolla pitkäksi kasvaminen onnistui vasa sitten kun lopetin hiusten värjäämisen. Kun värjäsin hiuksia, niin lapaluiden kohtaan asti kasvoi suhteellisen ok, mutta sitten alkoi olla todella huonokuntoiset. Nykyään takapuoleen asti hiukset. 

Onko sinulla muka OIKEASTI ohut tukka?

Vierailija
9/23 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis itsellä hennot hiukset mutta niitä on paljon. Eri asia kuin ohut tukka! Tällä hetkellä hiukset jopa karkean tuntuiset, on luonnon taipuisat. Kaikki kampaajat joilla oon käynyt on ihmetelleet hiusten määrää.

Ap

Vierailija
10/23 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla muka OIKEASTI ohut tukka?

Mikä sun ongelma on? Mulla on yksittäinen hius ohut kuten ap aloituksessaan kuvaili.

Vierailija
11/23 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu geeneistä. Hius kasvaa keskimäärin sentin kuukaudessa. Geeneistä on sitten kiinni, kuinka pitkä hiuksen kasvukausi on, yleensä se on 2-6 vuotta. Mitä lyhyempi elinkaari hiuksella on, sitä lyhyempi se on irrotessaan.

Minulla on hiukset nyt lapaluiden yläreunaan saakka eivätkä ne sen pitemmiksi kasvaisi, vaikka en leikkauttaisi niitä koskaan (enkä kyllä korona-aikana ole paljon leikkauttanutkaan).

Vierailija
12/23 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kasvaa pitkäksi. Nyt olen reilusti katkaissut huonokuntoisten latvojen takia ja pituus n. 65 cm. Pesen kerran viikossa, paljon hoitoainetta (joka jätetään hiuksiin). Hiusöljyä lähes päivittäin. Pidän yleensä yhdellä letillä, johon jää suht pitkä hieman kihartuva häntä (tämä tuuheutuu, kun pesun jälkeen hieman kosteana letittää aivan loppuun asti). Siisti, helppo ja työkaverit ovat kyllä kehuneet. Oma väri, hieman punertavaan taittuva 'maantie'. Mieskin muuten tykkää. XD

Vierailija
13/23 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne vaan saattaa kasvaa. Oma äitini täyttää 70 ja hiukset melkein vyötärölle.

Hiuslaatu ohut ja hienoinen mutta hiusta paljon.  Olen perinyt hiustenkasvun häneltä ja omakin tukka kasvaa kuin heinä. En ole vuosiin leikkuuttanut kun koko ajan saisi olla kampaajalla siistimässä lyhyttä tukkaa. Latvoja leikellään toisiltamme välillä.

Parempi kun antaa kasvaa. Pidän nutturalla ja muuten kiinni. 

Että kyllä se varmaan niistä geeneistä on kiinni. 

Vierailija
14/23 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoainetta ainakin kannattaa käyttää.

Vierailija
15/23 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kasvaa pitkäksi. Nyt olen reilusti katkaissut huonokuntoisten latvojen takia ja pituus n. 65 cm. Pesen kerran viikossa, paljon hoitoainetta (joka jätetään hiuksiin). Hiusöljyä lähes päivittäin. Pidän yleensä yhdellä letillä, johon jää suht pitkä hieman kihartuva häntä (tämä tuuheutuu, kun pesun jälkeen hieman kosteana letittää aivan loppuun asti). Siisti, helppo ja työkaverit ovat kyllä kehuneet. Oma väri, hieman punertavaan taittuva 'maantie'. Mieskin muuten tykkää. XD

Mitä yrität viestittää tuolla viimeisellä lauseella? Jotakin libidovetoista, säälittävää miesten miellyttämistä?

Vierailija
16/23 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän myötä hiusten kasvu hidastuu, ja kun estrogeenivarastot hupenevat, hiukset alkavat lähteä.

Pidä hiuksesi siinä pituudessa kuin ne nyt ovat, pääset vähemmällä.

Vierailija
17/23 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ohuet lasimaiset hiukset. Tällä hetkellä niitä on kyllä paljon normaalia vähemmän. Mulla oli koronan alussa long bob. Nyt hiukset yltää pari senttiä rintsikoiden hakasten alapuolelle. Latvat ok kunnossa.

Ikää 48 ja kilpirauhanen poistettu.

Vierailija
18/23 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne vaan saattaa kasvaa. Oma äitini täyttää 70 ja hiukset melkein vyötärölle.

Hiuslaatu ohut ja hienoinen mutta hiusta paljon.  Olen perinyt hiustenkasvun häneltä ja omakin tukka kasvaa kuin heinä. En ole vuosiin leikkuuttanut kun koko ajan saisi olla kampaajalla siistimässä lyhyttä tukkaa. Latvoja leikellään toisiltamme välillä.

Parempi kun antaa kasvaa. Pidän nutturalla ja muuten kiinni. 

Että kyllä se varmaan niistä geeneistä on kiinni. 

Totta, geeneistä se on kiinni.

Vierailija
19/23 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin pitkät hiukseni lyhyeksi "poikatukaksi", kun oli 23-vuotias. Eipä ole tukka sen jälkeen kasvanut kunnolla muulloin kuin raskausaika. Ihan iloisesti sitten imetyksen päätyttyä hiuksia karisi irti. Nyt viisikymppisenä vaikuttaa, että alkaa sisäkumi paistaa vähin erin. En värjää hiuksiani ja käytän hiustenkuivaajaa muutaman kerran vuodessa. Suoristusrauta on kokonaan pannassa. Ruokavalio ja vitamiinien käyttö kunnossa. Geeneistä kiinni ja lisäksi varmaan veri kiertää huonosti päänahassa.

Vierailija
20/23 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itselläni ainakin kasvaa ja on kyllä säälittävän näköiset. Siksi käytän tuuhennusta sinettipidennysten avulla, silloin hiukset näyttävät hyvälle. Pituutta niihin ei tule vaan pelkkää paksuutta.