Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua laittaa parisuhdestatustaan, onko yleistäkin?

Vierailija
19.08.2015 |

Sanoo ettei ole kiinnostumut somesta ja että ei halua että kaikki tietää hänen yksityisasiansa. Itsellä kokemusta pettäjämiehestä joka toimi näin. :<

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millaista statusta? Sellaista missä lukee vaan siviilisääty vai sellainen, että näkyy kenen kanssa?

Vierailija
2/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua julkaista yhtään mitään parisuhteeseen viittaavaa, ei yhteiskuvia eikä sitä että on parisuhteessa. Mietin vaan että onko tuo yleistäkin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö häntä oikeasti kiinnosta some vai kiinnostaako oikeasti?

Vierailija
4/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 21:43"]Ei halua julkaista yhtään mitään parisuhteeseen viittaavaa, ei yhteiskuvia eikä sitä että on parisuhteessa. Mietin vaan että onko tuo yleistäkin.

Ap
[/quote]

Kaikki ei vaan halua eikä tarvitse olla mikään pettäjä.

Vierailija
5/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 21:44"]

[/quote]

En tiedä :/

Ap

Vierailija
6/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän mitä tarkoitat AP, mutta huoli ei välttämättä perustu oikeaan ongelmaan. Minä itse olen mies joka käyttää facebookkia ihan minimimäärässä vaikka muuten normaali. En ikinä päivitä asioistani mitään omalle aikajanalleni. En myöskään ilmottaisi olevani parisuhteessa tms tms. En tosiaankaan ole pettävää sorttia (eihän kukaan kunnes se tapahtuu, tiedän) että ongelma ei olisi minulla siinä että muut ihmiset tietävät asiasta vaan se että en tieten tahtoen viitsi siitä huudella muualla jos siitä ei erikseen kysytä.

Vierailija
7/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmistä ei kiinnosta some oikeastaan paskan vertaa ja tyyliin omistaa vaan Facebook-tunnukset, joilla käy silloin tällöin lukemassa muidennpäivityksiä tai lisää jonkun kuvan kerran kahdessa vuodessa eikä päivitä itse ikinä, niin ymmärrän ettei kiinnosta sinne päivittää mitään parisuhdestatuksiakaan. Pääasia, että lähipiiri tietää miten asiat on.

Vierailija
8/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 21:44"]

[/quote]

En tiedä :/

Ap
[/quote] no päivittääkö mies muuten faceen kuulumisiaan, laittaako kuvia? Jos on muuten aktiivinen somessa mutta parisuhdetta pitää salailla niin on epäilyttävää.

Vierailija
9/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 21:52"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 21:44"] Eikö häntä oikeasti kiinnosta some vai kiinnostaako oikeasti? [/quote]   En tiedä :/   Ap [/quote] no päivittääkö mies muuten faceen kuulumisiaan, laittaako kuvia? Jos on muuten aktiivinen somessa mutta parisuhdetta pitää salailla niin on epäilyttävää.

[/quote]

Ilmeisesti aika tuore suhde? Ei mun miehelläkään ole mitään suhdestatusta, ja se on mulle ihan herttasen yhdentekevää. Itsellä on "parisuhteessa", laitoin sen kun oli oltu kimpassa varmaan ainakin vuosi enkä ole sitä naimisiinmenonkaan jälkeen päivittänyt. Eikä siis ole mainittu kenen kanssa suhteessa myöskään. Kärpäsestä härkänen tehdään tässä taas väkisin.

Vierailija
10/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naiset ainoita, jotka näkevät vaivaa jostain näin turhasta?

Vierailija
11/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään laita mitään parisuhteeseen liittyvää someen, en myös lapsista mitään. Mies ei ole edes face-kaverini. Enkä petä miestäni. Uskon, että aika moni haluaa pitää sen yksityisimmän elämän poissa.

Vierailija
12/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki ei vaan tahdo, mutta ikävä kyllä edellisen ukon kanssa siihen oli syy, muut säädöt. Uusi kysyi "saanko laittaa näkyviin, haluun kertoo kaikille että oon sun kanssa?" Kyllä se vaan paremmalta tuntui, kuin selitys "ei sitä tarvii huudella" joka olikin ihan paskaa loppujen lopuks

Vierailija
13/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole mieheni kanssa edes kavereita facebookissa. Molemmat käyttää aktiivisesti kuitenkin. Tuntuu, että se on kaikille muille paitsi meille itsellemme ongelma kun emme ole kavereita. En epäile miestäni, ei mieheni minua. Miksi se on muka niin tärkeää mitä siellä lukee kun kaikki keiden tarvitsee tietäö suhteesta tietää siitä jo muuta kautta.

Vierailija
14/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:04"]

Emme ole mieheni kanssa edes kavereita facebookissa. Molemmat käyttää aktiivisesti kuitenkin. Tuntuu, että se on kaikille muille paitsi meille itsellemme ongelma kun emme ole kavereita. En epäile miestäni, ei mieheni minua. Miksi se on muka niin tärkeää mitä siellä lukee kun kaikki keiden tarvitsee tietäö suhteesta tietää siitä jo muuta kautta.

[/quote]

Saanko kysyä, miksi ette ole kavereita? Olettehan ystäviä reaalimaailmassakin (ainakin toivottavasti).

Vierailija
15/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa kun eroaa ja muuttaa statusta

Vierailija
16/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halua laittaa mitään yksityiselämästäni. Fb on työssäni apuna: verkostoituminen, ryhmät, tiedon jako, alan tutkimusten ja uutisten jako. Ystävissäni on paljon työtuttuja.

Parisuhteeni, mieheni kuvat, lapset ym. eivät kuulu facebookiin. Jos joku on kiinnostunut niistä, niin tervetuloa meille pullakahville.

Ymmärrän hyvin niitä, joille parisuhde on yksityinen asia, jota ei halua somessa huudella.

Vierailija
17/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen että teillä on varmaan ehkä muissakin asioissa kommunikaatio-ongelmia tai ainakin tulossa, jos joudut miettimään miehesi agendaa tämän suhteen. Pari edelläolevaa kirjoittajaa antoivat ihan eri kuvan omasta suhtautumisestaan vastaavaan tilanteeseen mikä kertoo siitä että heillä on kumppaniensa kanssa selkeä yhteisymmärrys asiasta. (Tai sitten uskottelevat itselleen, mistä mä tiedän)...mutta pointtini on, että mikäli asia hämää sua, se täytyy selventää ja jos se ei sun miehes kanssa onnistu, niin povaan lisää eri leveli-ongelmia jatkossa. Ja sanon tämän ihan siksi, että itse yritin väkisin suhdetta kommunikaatio-ongelmista huolimatta mutta eihän se tietenkään toiminut. Paheni vaan. Sanoisin että se on pahin parisuhdeongelma mitä on. Jos nyt luetaan pois väkivallat yms.

Vierailija
18/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 21:43"]

Ei halua julkaista yhtään mitään parisuhteeseen viittaavaa, ei yhteiskuvia eikä sitä että on parisuhteessa. Mietin vaan että onko tuo yleistäkin.

Ap

[/quote]

Tuskin haluaa selitellä kaikille, jos päädyttekin eroon. Luultavasti ei luota kauheasti suhteeseenne.

Vierailija
19/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:04"]

[/quote]

Saanko kysyä, miksi ette ole kavereita? Olettehan ystäviä reaalimaailmassakin (ainakin toivottavasti).

[/quote]

Ei mekään oltu varmaan ekaan pariin vuoteen, ei vaan tuntunu tarpeelliselta.

Vierailija
20/25 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen naisen, joka haluaa pitää ympärillään haaremin miehiä, joita treffata ja antaa ymmärtää vähän enemmän.

Sen takia ei siis kerro parisuhteestaan ja kyllähän se suhteetkin aina kaatuvat pettämiseen