Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liikaa pyydetty päiväkodilta?

Vierailija
19.08.2015 |

Että ottaisivat lapselta heti vaatteen pois jos sille tippuu jotain rasvaista ja tekisivät pikatahranpoiston tiskiaineella? Inhottaa, kun menee hyvät vaatteet ihan pilalle kun rasva ei oikein lähde pois jos ei heti käytä tiskiainetta. 

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto, mun on varmaan sanottava päiväkodin tädeille erikseen, että lapseni vaatteet ovat kirppiskamaa ja hinnoiltaan n. 50snt/kpl eikä sillä ole mitään väliä missä kunnossa ne tulevat takaisin. Ihan sama onko HMn vai miikkarin paita, tahrat ei haittaa. Eikä haittaa, vaikka polvet kuluisi leikkiessä puhki. Meillä on "hienosteluvaatteet" sitten erikseen eikä niitä käytetä päiväkodissa.

Vierailija
42/42 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 20:46"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 20:43"]

Rasvatahrat ei haittaa, eikä muutkaan tahrat - sappisaippua on mainio keksintö - mutta tuntuu että meidän lapsen päiväkodissa on harva se päivä mustikka- tai jotain muuta tahraavaa marjakeittoa tmv., joka ei lähde vaatteista itkemälläkään. Vaikka ostelen kirppikseltä kaikki vaatteet, tuntuu että mikään määrä ei riitä, kun ovat tosiaan sen näköisiä, että en kyllä kehtaa enää uudestaan laittaa päälle. Ehkä tarttis värjätä kaikki asut itse mustikalla ennen käyttöä..?

[/quote] Mun mielestäkin sais mustikka olla päiväkotiruokana kiellettyjen listalla. Hirvee homma siivota mustikkatassujen jäljet.

t.päiväkodintätsy

[/quote]

Ei kai kukaan ammattilainen käytä itsestään nimitystä päiväkodintätsy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme