Tunnetko ketään jolla on aito Rolex
Missä elämäntilanteessa on sen ostanut vai onko saanut lahjaksi, kuinka nuorena ja mitä tekee työkseen? Kuluttaako muutenkin huipputuotteisiin?
Kommentit (46)
Pomollani on, oletan aidoksi.
Itse en niistä niin välitä, tykkään enemmän Omegoista.
Tämän jos saisin itselleni, niin tulisin iloiseksi:
https://www.omegawatches.com/images/Watches/Soldier/23110302002001.png
Ostin itselle ja vaimolleni, sekä 3 lapselleni joululahjaksi Rolexit, toivottavasti pitävät niistä......Kelloliike piti ainakin siitä että tein handelit
Yläasteella yhdellä luokkani pojalla oli. Hänet tunnettiin muutenkin tyyppinä, jolla oli kaikkea - hänellä oli reisitaskuhousut, ja niistä löytyi akuutissa tarpeessa mm ruuvimeisseliä ja nauloja.
Tunnen monta. Yksi on saanut lahjaksi vanhemmiltaan, muut mukaanlukien yksi nainen, ovat kellonsa itse ostaneet.
Osa Rolexin omistajista on enempi vähempi kellofriikkejä, toisille se on taas jonkilainen statussymboli.
Oma kelloni on mekaaninen sveitsiläinen, mutta ei kuitenkaan Rolle. Olen kuitenkin harkinnut sellaisen ostamista.
Miehelläni on, ikää reilu 30v. Itse ostanut omilla provikoillaan, myyjä kun on. Ihan perus tallaajia ollaan. Mies yleensä muutenkin kyllä ostaa luxusta tai laadukasta.
Vierailija kirjoitti:
Pomollani on, oletan aidoksi.
Itse en niistä niin välitä, tykkään enemmän Omegoista.
Tämän jos saisin itselleni, niin tulisin iloiseksi:
https://www.omegawatches.com/images/Watches/Soldier/23110302002001.png
Onko hyvin rikas vai ihan tavis esimies?
No itseni.
Rahaa tuli sijoittajilta helpoilla lupauksilla kauheet määrät IT-huumassa 90-luvulla.Eikä nuo sillon maksanu paljoa ees.
Tosin Radon kellot minusta tyylikkäämpiä.
Nyt en todellakaan pistäs rahoja kelloon, nuo muutamat riittäkööt.
Miesystävälläni on kaksi Rolexia ja lisäksi lukuisia muita kelloja. Rolexit eivät kuulemma ole edes hienoimpia kelloja. Mies on myyjänä rautakaupassa. Elää normaalia elämää, sattuu nyt vaan olemaan kellokeräilijä.
Lapseni luokkakaverille on. Sai sen rippilahjaksi.
Terkkuja Espoosta!
En niin kelloja tarkkaile, mutta useamman miehen tiedän, joilla se Rolex on. Parilla on kelloja runsaasti, enkä tiedä missä yhteydessä hankittu. Muilla liittyy merkittävään etappiin tai asiaan elämässä (40 v./50 v., eräs osti itselle ja pojalle kun selvisivät onnettomuudesta jossa puoliso/äiti menehtyi, toinen taas kun onnistui isossa urheiluhaasteessa jne.).
Naisten kelloista jostakin syystä muistan vielä vähemmän, mutta muistelisin kahdella olevan. Toisella se on valmistujaislahja lapsuusperheeltä ja toinen taisi saada ns. huomenlahjana vai mikä se on kun häiden jälkeen aamulla on tapana antaa jokin lahja puolisolle.
Meinasin ostaa aikoinaan mutta on vaan niin ruma etten voinut. Ostin sitten omegan, joka oli halvempi. Harmittaa nyt etten ostanut rokexia kun niissä arvo noussut enemmän. Omega ollut tosi ihan käyttökellona.
Ulkomailta sai rolexeja halvalla aikanaan. Säästi pari tonnia Suomeen verrattuna
KooJii kirjoitti:
tein handelit
Teit viinakaupat?
peralla on kolme. se ei ole saanut niitä vielä myytyä, kun ne on kuumia
Vierailija kirjoitti:
Suomessa Rolex on varmaan aliarvostettu ja joillekin pröystäilyä
Suomessa Rolex on yliarvostettu. Rolex on erittäin hyvä kello mutta huippumerkkejä täällä on harvalla ja niiden päälle ei ymmärretä. Ihmiset ostavat Rolexin koska se on helpoin tunnistaa luxusmerkiksi.
A. Lange & Söhne kädessä kukaan ei ymmärrä että siinä on oikea huippukello.
Minulla on. Ostin sen armeijaa varten.
Tiedän toki. - Suurempi osa on saanut lahjaksi mutta on joukossa heitäkin, jota ova ostannet sen omilla rahoillaan. Lähe kaikille aidon tai feikki rolexin omaaville tuo kello on muisto 80-luvun "kultaisista hulluista vuosista" jota kaipaavat kaiholla ja lämmöllä, kun silloin heistä niin moni asia oli paremmin kuin nyt tai oikeastaan koskaan sen jälkeen.
Uskovainen mies
Muna on sen verran kookas etten tarvitse rolexia enkä näyttävää rahoitusyhtiön autoa.
Rolex ei ole huipputuote, vaan keskitasoa kelloissa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Lady-Datejust. Sain sen kerran exältä joululahjaksi. Pölyttyy kaapissa, en ole käyttänyt vuosiin.
Ei kai noita lady-kelloja jaksa naisetkaan käyttää. Vaikkapa 36 mm:n Datejust sopii ihan kelle vaan.
Snobeja sanan alkuperäisessä meerkityksessä.