Voisitko juoda KAKKAkahvia Kopi Luwakkia?
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/halpa-vs-kallis-500-euron-ka…
Itse en tiedä onnistuisiko vaikka miten hyvälle maistuisi.
Jotenkin etovaa ajatus syödä toisen ulosteessa marinoitua ruokaa tai juomaa.
Sinun mielipide? Joisitko?
Kommentit (12)
Ko kahvi on äärettömän pehmeää ja hyvän makuista, siinä ei ole parkkihappoa juuri lainkaan.
Indonesiasta tuotiin aikoinaan
Samaa mietin. Tulee lähinnä mieleen, että maistaisi toisen tekemiä ulosteita... 🤮
Joinhan minä Sillanpää-kahviakin, joten miksikäs ei...?
Kyllähän sitä on maailmassa olemassa sellainen seks.fetissikin (Koprofilia) missä toinen (esim. yleensä nainen) tekee tarpeensa toisen (yleensä miehen) suuhun ja toinen syö, ei se kyllä sen terveellisemmältä kuulosta.
Kyllähän monesti ns. huum.muulit kuljettaa kehossaan kalliita huum. ja ulostaa ne ulos. Se on monelle naiselle köyhissä maissa ammatti.
Sitten rikkaat vetää niitä nenäänsä.
Eipä se sinällään sen erilaiselta kuulosta.
Sivettikissan kakkaolutta olen juonut ja oli hyvää.
Oli aika pahaa kahvia. Hinta ei ollut Indonesiassa kummoinen, mutta paikalliseen tasoon nähden kallis. Joku kura-Saludokin tai yökkö-Juhla Mokka maistuvat paremmalta. Mieluummin juon espressopavuista jauhettuabkahvia, kuin tuota kopia.
Minulta jäisi kyllä kakkakahvi testaamatta. Vaikka olisi kuinka hyvää kahvia, voin elää ilman tätä makuelämystä. :)
Oikein herkullista! Suosittelen jokaista kokeilemaan, parasta kahvia maanpäällä!
Maistoin Balin kahviviljelmällä tätä. Ei maistunut siltä itseltään, ihan vaan kahvilta maistui.
Olen maistanut. Oli ihan ok, en ostaisi itse.
Olen maistanut ja ei ole sen arvoista.