Mitä hiton väliä sillä on millä autolla mies ajaa?
En vaan tajuu. :D Mun poikaystävä ajaa vuoden -94 Fordilla, i dont care. Enkä häpeä olla kyydissä. Mitä sillä on väliä onko alla Audi, BMW tai vaikka ransetti. Ketä kiinistaa?
Kommentit (51)
Luultavasti se automerkki vaikuttaa vain pieneen osaan naisista. Se mieshän siinä on se, jonka kanssa seurustellaan, eikä se auto. Itse kyllä kiinnitän joskus huomiota hienoihin autoihin kun niitä näen, mutta vielä enemmän kiinnitän huomiota siihen mieheen jota tapailen. :) suurin osa naisista ajattelee varmasti näin. :)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:55"]No isoveljeni sanoja lainaten auto on miehen munanjatke.. :D
[/quote]
Perus köyhän ulinaa
Kiinnostaa enemmän miehen asenne siihen autoon. Jos se on hiton tärkeä osa egoa ja merkkiä "kallis", niin ei kiinnosta. Ne miehet on jo niin nähty.
Jos se on joku järkevin perustein hankittu (tarpeeseen) niin saa olla minä vain. Vaikka sitten se kallis urheiluautokin, mutta minun silmiin kaikki syyt sellaisen hankintaan ontuu (eli ovat egon jatkeita, väitti omistaja mitä vain)
80-luvun corollakin käy ennemmin. Jos mies suhtautuu itsekin sen omistukseen huumorilla. Auto se vain. Neljä pyörää ja kulkee sinne minne pitää. Miksi sen pitäisi olla enemmän? :)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:59"]Eipä sillä merkillä, mallilla ja iällä niin väliä, kunhan on kunnossa. Kaikkein nolointa on vanhat huonosti huolletut romut joista jää oikein kunnon öljylammikko parkkiruutuun. Myös valtatiellä vastaan tulevat "silmäpuolet", joista on toinen ajovalo pimeänä, herättävät myötähäpeää.
[/quote]
Joihinkin autoihin on vaikea vaihtaa polttimoa. Voi joutua irrottamaan eturenkaan, puskurin, akun tai jonkun muun vastaavan osan/osia.
Mukava jopi lumipyryssä ja pakkasessa.
[/quote]
Uusavuttomat ei saa edes autoaan käytettyä pikahuollossa tai vastaalla pajalla jossa polttimo vaihdetaan parissa minuutissa.
Minullekaan ei ole väliä ainakaan niin, että kiinnostaisi mies, joka yrittää minua autollaan iskeä. Nuorena ei ollut väliä lainkaan, nykyään päälle 4-kymppisenä on pakko sanoa, että jos mies olisi miellyttävä, niin ihastusta herättäisi kyllä arvokas tai kiva (joku erikoinen) auto, mutta ei sillä mua silti pidemmän päälle saa. Eli jos on ihana mies muuten, niin AIVAN SAMA millainen hänen autonsa on tai onko autoa lainkaan.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:18"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:55"]No isoveljeni sanoja lainaten auto on miehen munanjatke.. :D [/quote] Perus köyhän ulinaa
[/quote]
Tämä oli varmaankin mies. :D
Usko huviksesi, noin me naiset ajatellaan. :)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:59"]Eipä sillä merkillä, mallilla ja iällä niin väliä, kunhan on kunnossa. Kaikkein nolointa on vanhat huonosti huolletut romut joista jää oikein kunnon öljylammikko parkkiruutuun. Myös valtatiellä vastaan tulevat "silmäpuolet", joista on toinen ajovalo pimeänä, herättävät myötähäpeää.
[/quote]
Joihinkin autoihin on vaikea vaihtaa polttimoa. Voi joutua irrottamaan eturenkaan, puskurin, akun tai jonkun muun vastaavan osan/osia.
Mukava jopi lumipyryssä ja pakkasessa.
[/quote]
Onkin ollut niin perhanasti lumipyryjä ja pakkasia nyt viime viikkoina.
Eilen pyörällä liikkeellä ollessani näin auton ja autoa kuljettavan miehen, jota kyllä jäin katsomaan - mutta ehkä toisesta syystä kuin mies itse olisi toivonut. Auto oli musta avobemari katto alhaalla, varmaankin, koska oli niin kovin lämmin päivä. Ei siinä vielä mitään, mutta autoa ajanut mies oli niin pitkä, että tuulilasin yläreunan yli näkyi miehen otsa ja otsan jatkeena vaalea pitkä hiustöyhtö. :D Ajoin pyörätiellä ja katselin jo kaukaa, että mikäs vaalea tuolla kiiltää ja kiitää minua viereisellä kadulla vastaan, ja se oli sitten se otsa ja hiustupsu. Oli koominen näky, naurahdin oikein. No, ehkä kyseinen mies tykkää mielellään levittää hyvää mieltä ympäristöönsä ihan vain ajamalla autoaan, mutta ehkä kuitenkin luulee olevansa coolimpi kuin mitä oikeasti onkaan. :D
Mitä tästä opimme? Oikein pitkät miehet älkööt ajako avoautoilla, jos eivät halua aiheuttaa naurunpuuskia naisissa...
Vierailija kirjoitti:
Mun miehelläni on uusi Audi, akateeminen koulutus, iso kalu ja kaunis vaimo. Täydellistä.
Jos miehelläsi on kaunis vaimo, oletko sinä joku sivusuhde?
Autolla rakennetaan ja tuetaan omaa persoonaa. Itsevarmuus viehättää, vaikka olisikin osaksi autolla rakennettu. Ja onhan se söpöä.