Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hiton väliä sillä on millä autolla mies ajaa?

Vierailija
19.08.2015 |

En vaan tajuu. :D Mun poikaystävä ajaa vuoden -94 Fordilla, i dont care. Enkä häpeä olla kyydissä. Mitä sillä on väliä onko alla Audi, BMW tai vaikka ransetti. Ketä kiinistaa?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:07"]

Valtaosaan naisista miehen auto ei varmaan tee juuri minkäänlaista vaikutusta. Itse arvostan autossa "järkevyyttä", urheiluautot ja citymaasturit ovat harvoin järkeviä, joten pidän niillä ajamista lapsellisena. Isomoottoriset jenkkiautot niputan samaan "leikkikalu" -kategoriaan.

[/quote]

Tämä! Jos miehellä on joku epäkäytännöllinen kaksipaikkainen avoauto, niin voi jo melkein arvata että kaikki rahat menee hifiin ja muuhun hurvitteluun. En lähtisi perustamaan perhettä tällaisen miehen kanssa, jonka maailma pyörii itsensä hemmottelun ympärillä. Tuollaiselta mieheltä on turha pyytää rahaa lasten välikausihaalareihin, kun olet kotihoidontuella kotona.

Sen sijaan jos miehellä on järkevän oloinen farmari, joku luotettava mutta ei liian kallis, siitä näkee heti että tässä on järkevä rahankäyttäjä ja perheorientoitunut mies, jonka kanssa on turvallista asettua aloilleen ja perustaa perhe.

Vierailija
2/51 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset eivät halua ns. perustaa perhettä... Minusta taas jollakin hopeanvärisellä Toyota-farmarilla ajava mies tai nainen on mielikuvituksettomuuden huippu, ihminen, jonka kanssa minulla tuskin olisi mitään yhteistä. Mutta meitähän on niin monenlaisia, kaikki me maailmaan mahdumme. Farmari-Toyota-fanit ja me muut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:55"]

Tämä on näitä miesten klassisia harhaluuloja. He todellakin luulevat että naisia kiinnostaa automerkit....

[/quote]

Ei toki. Vai kiinnostaako sittenkin :)

Vierailija
4/51 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on näitä miesten klassisia harhaluuloja. He todellakin luulevat että naisia kiinnostaa automerkit....

[/quote]

Mutta kummasti kalliimmat automerkit viehättävät naisia ja vetävät tietynlaisia naisia puoleensa.

Vierailija
5/51 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ite autoista kiinnostunut nainen ja yksi syy miksi rakastuin mieheeni on hänen harvinainen jenkkinsä. Toki, se nyt oli vain se kiva plussa miehellä, kun mies itsessään on mitä ihanin ja rakastettavin tapaus päällä maan! :)
Ja tässä nyt yksissä tuumin yritetään hankkia toista autoa, mutta autoliikkeiden myyjät eivät näköjään halua meitä palvella niin kaippa sitä joutuu sitten muutaman vuoden venailemaan, että saa haluamansa auton jobbarilta. :)
Mut ymmärrän myös sen, ettei kaikkia naisia nappaa autot. Jokaisella meistä on omat mielenkiinnon kohteemme ja mies raukat kuvittelevat joka naisen olevan sulaa vahaa heidän VAG-romunsa edessä. :D

Vierailija
6/51 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:10"]

[/quote]

Mutta kummasti kalliimmat automerkit viehättävät naisia ja vetävät tietynlaisia naisia puoleensa.

[/quote]

Jos haluaa sen tietynlaisen autoihin ihastuneen naisen, niin sitten pitää hankkia pillumagneetti. Vakka kantensa valitsee, vai miten se ny meni.

Vierailija
7/51 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 13:59"]Eipä sillä merkillä, mallilla ja iällä niin väliä, kunhan on kunnossa. Kaikkein nolointa on vanhat huonosti huolletut romut joista jää oikein kunnon öljylammikko parkkiruutuun. Myös valtatiellä vastaan tulevat "silmäpuolet", joista on toinen ajovalo pimeänä, herättävät myötähäpeää.
[/quote]

Joihinkin autoihin on vaikea vaihtaa polttimoa. Voi joutua irrottamaan eturenkaan, puskurin, akun tai jonkun muun vastaavan osan/osia.
Mukava jopi lumipyryssä ja pakkasessa.

[/quote]
Voi viedä korjaamolle vaihdattamaan, jos ei itse viitsi.

Vierailija
8/51 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni isällä oli tavatessamme sama auto kuin isäni ensiauto aikoinaan :D muutaman vuoden uudempi malli. Ei hävettänyt. Oli pitänyt hyvänä ja autosta näki että pitää tavaroistaan hyvää huolta :) 

Vierailija
9/51 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään

Vierailija
10/51 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä naisena myös kiinnostaa auton ulkonäkö ja tehot ym. Toki en mä kumppania valitse auton perusteella, mutta en vaan voi sietää jotain perusfarmaria tai muuta järkyn rumaa rutkua. Itsekin haaveilen hienosti tuunatusta Suprasta, Lamborghini Gallardosta tai muusta silmää miellyttävästä autosta.

Vierailija
11/51 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:17"]

Mä oon ite autoista kiinnostunut nainen ja yksi syy miksi rakastuin mieheeni on hänen harvinainen jenkkinsä. Toki, se nyt oli vain se kiva plussa miehellä, kun mies itsessään on mitä ihanin ja rakastettavin tapaus päällä maan! :) Ja tässä nyt yksissä tuumin yritetään hankkia toista autoa, mutta autoliikkeiden myyjät eivät näköjään halua meitä palvella niin kaippa sitä joutuu sitten muutaman vuoden venailemaan, että saa haluamansa auton jobbarilta. :) Mut ymmärrän myös sen, ettei kaikkia naisia nappaa autot. Jokaisella meistä on omat mielenkiinnon kohteemme ja mies raukat kuvittelevat joka naisen olevan sulaa vahaa heidän VAG-romunsa edessä. :D

[/quote]

Minua eivät taas jenkkilotjat kiinnosta sitten pätkääkään, toisaalta taas miehelläni oli kuplavolkkari (ja muutama isompi ilmajäähdytteinen volkkari), kun yli neljännesvuosista sitten tapasimme ja hän touhusi kovasti mukana Suomen Volkkariyhdistyksessä. Nyt ovat harrasteautot hänellä jääneet taa, mutta yhden Foordin ja yhden ranskalaisen jälkeen meillä on taas Volkkari, VW Polo. Oikein mukava ja sievä punainen pikkuauto, joka on pippuria täynnä.

Eli näin meitä naisia on monenlaisia.

Vierailija
12/51 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:17"]

Luultavasti se automerkki vaikuttaa vain pieneen osaan naisista. Se mieshän siinä on se, jonka kanssa seurustellaan, eikä se auto. Itse kyllä kiinnitän joskus huomiota hienoihin autoihin kun niitä näen, mutta vielä enemmän kiinnitän huomiota siihen mieheen jota tapailen. :) suurin osa naisista ajattelee varmasti näin. :)

[/quote]

Ehkä olennaisempaa on, että halpa auto luo vaikutelman (joskus tosin virheellisen, onhan näitä punto-miehiä), että mies ei ole edennyt pitkälle elämässään ja se kyllä naisia kiinnosta todella laajasti, sanoitte mitä sanoitte. Kysykää vaikka Granlundilta tai Selänteeltä. Tai Hjallikselta.

Vierailija
13/51 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:27"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:10"]

[/quote]

[/quote]

Jos haluaa sen tietynlaisen autoihin ihastuneen naisen, niin sitten pitää hankkia pillumagneetti. Vakka kantensa valitsee, vai miten se ny meni.

[/quote]

Kaikki naiset on enemmän tai vähemmän kiinnostuneita miehen statuksesta. Kaunis nainen ei koskaan ota epäsosiaalista ja köyhää luuseria. Ei ikinä.

Vierailija
14/51 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:34"]

Mua kyllä naisena myös kiinnostaa auton ulkonäkö ja tehot ym. Toki en mä kumppania valitse auton perusteella, mutta en vaan voi sietää jotain perusfarmaria tai muuta järkyn rumaa rutkua. Itsekin haaveilen hienosti tuunatusta Suprasta, Lamborghini Gallardosta tai muusta silmää miellyttävästä autosta.

[/quote]

Onko todellakin olemassa joku nainen, joka pitää Lamborghineja kauniina? Vau, enpä olisi osannut arvata. Itseäni kyseiset autot lähinnä huvittavat, niin selkeitä peniksenjatkeita nämä rumat autot minusta ovat. Makuja on näköjään monia. :O

Vierailija
15/51 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelläni on uusi Audi, akateeminen koulutus, iso kalu ja kaunis vaimo. Täydellistä.

Vierailija
16/51 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:41"]

Mun miehelläni on uusi Audi, akateeminen koulutus, iso kalu ja kaunis vaimo. Täydellistä.

[/quote]

Hyyyi, omakehu haisee, etten sanoisi löyhkää. Hyh hyh.

Ja totuus onkin sitten aivan päinvastainen, eikö? :D

Vierailija
17/51 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:13"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:09"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:02"] Monesti miehet yrittävät epätoivoisesti kompensoida hienolla autolla lähes olematonta munaansa. [/quote] Onko tästä tehty tieteellinen tutkimus? [/quote] Olen tehnyt aiheesta omatoimisesti tieteellistä tutkimusta.

[/quote]

Niin minäkin. Eka autoni oli pikkufiiu ja nyt on alla iso jenkkilaiva, kulli on kuitekin pysynyt suht' samankokoisena.

[/quote] Mut eihän noissa olekaan statuksellista eroa.

Vierailija
18/51 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 15:41"]

[/quote]

Ja sua rumana rakastajattarena vituttaa asia?

Vierailija
19/51 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automerkillä on siten väliä, että Mersulla ajavaa miestä en huolis. Muuten niin väliä.

Vierailija
20/51 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 14:08"]

Ei mitään väliä! Täytyy myöntää etten edes tunnista eri automerkkejä. 

[/quote]

Sama homma... en osaisi kuvailla autoja edes poliisille jos joutuisin todistajaksi johonkin autojuttuun koska merkit on mulle yhdentekeviä.