Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko vaatia korvausta yms?

Vierailija
19.08.2015 |

Sattui tapaturma.

Menin paikalliseen terveyskeskukseen ensiapuun. Siellä lääkäri arveli, että jalkani on venähtänyt. Kirjoitti sairauslomaa viikon verran. Viikon loppupuolella jalka kipeytyi entistä enemmän, joten uudestaan lääkäriin. Nyt jalassa todettiin akillesjänten repeämä. Jalka kipsiin äkkiä. Ja kipsihoitoa 8 viikkoa.

Voiko tästä "ylimääräisestä" viikosta hakea korvausta?

Jos jalkaa olisi alkujaan alettu hoitaa asianmukaisesti, se olisi ollut viikkoa aiemmin terve ja käyttökuntoinen. Sairauslomaakin olisi ollut viikko vähemmän.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä voit hoitovirheestä tehdä valituksen ja korvaushakemuksen. Sitä en tiedä, missä sen saat parhaiten tehtyä, mutta eiköhän googlettamalla löydy jotakin infoa.

Vierailija
2/4 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 09:38"]

Kyllä mun mielestä voit hoitovirheestä tehdä valituksen ja korvaushakemuksen. Sitä en tiedä, missä sen saat parhaiten tehtyä, mutta eiköhän googlettamalla löydy jotakin infoa.

[/quote]

Kannattaako tehdä? Siis, mitä minä voitan siinä?

En ainakaan menetettyä aikaa saa takaisin......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kuulua sellaisiin vaivoihin, mitä ei välttämättä heti huomata. Nimittäin se akillesjänne voi myös osittain revetä, jolloin ei tarvita kipsiä. Akillesjänteen repeäminen on myös harvinaisempaa kuin sen tulehdus, missä oireet kuitenkin on samankaltaiset. On kuitenkin iso joukko vaivoja, joita ei aina kyetä heti ensimmäisellä käynnillä selvittämään.

Vierailija
4/4 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä vaatia voi.