Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aurinko latistaa mielen ruman ihon takia

Vierailija
14.03.2022 |

Toiset nauttii auringosta ja tapaavat ihmisiä ulkona valosta iloiten, mutta itse haluan olla entistä enemmän yksin ja välttää näyttämästä rumaa naamaani muille.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvisruokaan siirtyminen ja vedenjuonti on parantanut minulta aknearvet ja ihottuma läiskät. Ennen söin kaikenlaisia lääkkeitä ja luontaistuotteita. Sitten luovutin. Ja kun kuulin Karpalo-terveysprojektista ja aloin noudattamaan sen mukaista ruokavaliota, iho-ongelmat paranivat ( myös halkelevat kantapäät)

Vierailija
22/27 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on ruma iho, mutta olen vain hyväksynyt tosiasian, että mun aamuni alkaa meikkaamisella. Eipä tuo vie kuin vartin päivässä ja laitan samalla kulmat ja ripset, niin näytän ihan huolitellulta. Nykyään on muotia se, että kaiken pitää olla niin helppoa ja vaivatonta, että ihmiset hankkivat näitä kamalia töröripsiä, niin ei tarvitse meikata. Kyllä monella hyväihoisellakin naama alkaa päivän mittaan punoittaa sen verran, että ns. iltameikkiripset näyttävät typerältä muuten täysin meikittömän pärstän kanssa.

Mä en ole löytänyt sopivaa meikkivoidetta. Kaikki tummuu ruskeaksi mössöksi ja oikein korostavat huonoa ihoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvisruokaan siirtyminen ja vedenjuonti on parantanut minulta aknearvet ja ihottuma läiskät. Ennen söin kaikenlaisia lääkkeitä ja luontaistuotteita. Sitten luovutin. Ja kun kuulin Karpalo-terveysprojektista ja aloin noudattamaan sen mukaista ruokavaliota, iho-ongelmat paranivat ( myös halkelevat kantapäät)

Pahoihin iho-ongelmiin ei kyllä mitkään ruokavaliot auta.

Vierailija
24/27 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein itkettää nämä "juo vettä, syö hedelmiä, ota vähän sinkkiä, laita savinaamio" kommentit, joilla ei tee yhtään mitään, jos on oikeasti vaurioitunut huono iho kasvoissa. Olen verrannut ihoani jokaisen tuntemani ihoon, enkä ole yhtä hirveää ihoa kenelläkään nähnyt. Eikä tätä meikki pelasta, ennemminkin korostaa ihon rumuutta.

Vierailija
25/27 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole nähnyt ketään tai muutenkaan poistunut asunnostani kauppaa pidemmälle neljään vuoteen kasvojen arpien takia. Ei vaan kehtaa.

Vierailija
26/27 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on ruma iho, mutta olen vain hyväksynyt tosiasian, että mun aamuni alkaa meikkaamisella. Eipä tuo vie kuin vartin päivässä ja laitan samalla kulmat ja ripset, niin näytän ihan huolitellulta. Nykyään on muotia se, että kaiken pitää olla niin helppoa ja vaivatonta, että ihmiset hankkivat näitä kamalia töröripsiä, niin ei tarvitse meikata. Kyllä monella hyväihoisellakin naama alkaa päivän mittaan punoittaa sen verran, että ns. iltameikkiripset näyttävät typerältä muuten täysin meikittömän pärstän kanssa.

Mä en ole löytänyt sopivaa meikkivoidetta. Kaikki tummuu ruskeaksi mössöksi ja oikein korostavat huonoa ihoa.

Joo, se johtuu siitä talinerityksestä että jotkut muuttuu sitten tummaksi hapettuessaan. Laadukkaammat ja kalliimmat ei muutu, mulla esim. YSL Encre de peau, väri pysyy samana. Levittyy kuin unelma, paras mitä olen ikinä käyttänyt, ja olen käyttänyt varmaan kaikkia selektiivisten merkkien erilaisia meikkivoiteita.

Vierailija
27/27 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, mullakin on tuo sebaceous filaments! Enpä ole koskaan tiennyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi