Varattu mies! Mihin pyrit flirtillä?
Olen nähnyt niin paljon työpaikoilla varattuja miehiä, jotka kuitenkin flirttailevat estotta naisille. Hymyilyä, silmäniskuja, kehumista, rohkeimmat jopa koskettavat. Mihin pyrit tällä käytöksellä? Onko se pelkkää ajanvietettä vai yritätkö saada naisen sänkyyn?
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 12:25"]En ole mies, vaan jonkun vaimo. Voin kertoa, että tiedän milloin miehelläni flirttiä, pettämistä meneillään juurikin siitä, että muuttuu todella hyväntuuliseksi ja aktiiviseksi kotona.
Kokkaa, hieroo, hellii, seksiä enemmän ja pidempään, jopa lasten kanssa rennompi ja osallistuvampi. Ja näiden jaksojen jälkeen olen löytänyt aina viitteitä toisista naisista ! Aina.
Muulloin on kiireisempi, kärttyisempi ja seksi on hänen tarpeiden tyydyttämistä - jos sitäkään.
[/quote]
Hyi :( just tällaista en koskaan halua. Hirveä mies.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 02:27"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 12:25"]En ole mies, vaan jonkun vaimo. Voin kertoa, että tiedän milloin miehelläni flirttiä, pettämistä meneillään juurikin siitä, että muuttuu todella hyväntuuliseksi ja aktiiviseksi kotona. Kokkaa, hieroo, hellii, seksiä enemmän ja pidempään, jopa lasten kanssa rennompi ja osallistuvampi. Ja näiden jaksojen jälkeen olen löytänyt aina viitteitä toisista naisista ! Aina. Muulloin on kiireisempi, kärttyisempi ja seksi on hänen tarpeiden tyydyttämistä - jos sitäkään. [/quote] Hyi :( just tällaista en koskaan halua. Hirveä mies.
[/quote]Hieno mies! Yes!
Sänkyynhän mä niitä yritän. Tosin se on aika kallista lystiä niille pimuille, jotka minuun lankeaa. Ja ei, ei kaikkien miesten päässä liiku aina päällimmäisenä seksi. Kyllä se raha-asia hoidetaan aina pois alta ennen kuin sänkypuuhiin ruvetaan.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 02:59"]Sänkyynhän mä niitä yritän. Tosin se on aika kallista lystiä niille pimuille, jotka minuun lankeaa. Ja ei, ei kaikkien miesten päässä liiku aina päällimmäisenä seksi. Kyllä se raha-asia hoidetaan aina pois alta ennen kuin sänkypuuhiin ruvetaan.
[/quote]
Turha sulle on kuitenkaan varmaan selittää tätä osa-aikayrittäjän karua arkea, kun näinä köyhinä aikoina markkinointitoimenpiteitä joutuu tekemään jopa omalla työpaikalla.
Heidän käytöksensä on palkittu vaimolla ja perheellä, ehkä salarakkaillakin, joten miksi ihmeessä he sen lopettaisivat.
Koskettelu on iskemistä (jos nainen siinä mukana). Muussa tapauksessa seksuaalista häirintää! Ei todellakaan mitään flirttiä!
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 08:08"]No ihan samalla lailla varatut naiset tätä harrastaa. Mutta ehkä se on se jännitys. Mukava miettiä iltaisin naisilta saatuja hymyjä. Ikinä en vaimoani pettäisi. Koskettelun lasken kuitenkin jo joksikin muuksi kuin flirtiksi.
M37
[/quote]
Sama. Olen nainen.
Piristystä päivään ja elämään, pitäisikö olla aina naama norsunv*tulla? Se on huumoria! Kaksimielinen huumorihan on flirttailua periaatteessa. Ei mitään sen kummempaa, ei kävisi mielessäkään pettää puolisoa.
Olen suudellut naista ravintolassa. Kosketellut naisen alapäätä, joka on hinkannut muniani. Lopulta aviomies kyllästyi tähän flirttiin ja tuli sanomaan naisellensa, että nyt riittää ..
Miksi jotkut tätä tekevät .. en tiedä.
Koska heidän naisensa eivät aseta näille häntäheikeille kunnon rajoja eivätkä pidä näitä "miehiä" kurissa. Pettäminen on nyt niin trendikästä, että pitää jokaisen horatsun kohdalla kokeilla, että josko sais. Ei muuta kun puhelu flirttailevan miehen vaimolle, niin muuttuupa virne sian naamalla! :DD
Ei tarkoita välttämättä mitään. Usein uteliaisuudesta testaan naista. Jos nainen innokkaasti mukana leikissä on se vähän "tussu" kokemus. Vaimo on kaunis ja en halua erota. Pettämiset on kaikki olleet nuorten, kauniiden opiskelija neitojen kanssa. Se ei ole flirttiä, vaan panostan 110%.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 07:56"]
koska omalle vaimolle flirttailussa ei oo mitään jännää tai muutenkaa järkeä.
[/quote]
Joillekin sitten ei. Mikäs siinä. Petän, mutta pidän vaimonkin tyytyväisenä. Samalla laitan viestin hänelle kun toiselle naiselle, usein myös soitan pikku puhelut molemmille peräkkäin. Nain molempia samana päivänä peräjälkeen.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 12:08"]
Ei tarkoita välttämättä mitään. Usein uteliaisuudesta testaan naista. Jos nainen innokkaasti mukana leikissä on se vähän "tussu" kokemus. Vaimo on kaunis ja en halua erota. Pettämiset on kaikki olleet nuorten, kauniiden opiskelija neitojen kanssa. Se ei ole flirttiä, vaan panostan 110%.
[/quote]
Kyllä se ero sulle sieltä vielä napsahtaa, halusit tai et.
tahkolla ja tallinnassa tapahtuu ... firmojen pikkujouluissa ja kesäjuhlissa... mitähän se tarkoittaa kun mies flirttaa ? on naivius huipussaan hohhoijjakkaa.
En ole mies, vaan jonkun vaimo. Voin kertoa, että tiedän milloin miehelläni flirttiä, pettämistä meneillään juurikin siitä, että muuttuu todella hyväntuuliseksi ja aktiiviseksi kotona.
Kokkaa, hieroo, hellii, seksiä enemmän ja pidempään, jopa lasten kanssa rennompi ja osallistuvampi. Ja näiden jaksojen jälkeen olen löytänyt aina viitteitä toisista naisista ! Aina.
Muulloin on kiireisempi, kärttyisempi ja seksi on hänen tarpeiden tyydyttämistä - jos sitäkään.
En oo mies. Mutta eikö sillä testata omaa viehätysvoimaa?
Haluatko kieltää miehiltä elämän?
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 07:53"]Haluatko kieltää miehiltä elämän?
[/quote]Haluatko olla horo
koska omalle vaimolle flirttailussa ei oo mitään jännää tai muutenkaa järkeä.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 11:11"]
Olen suudellut naista ravintolassa. Kosketellut naisen alapäätä, joka on hinkannut muniani. Lopulta aviomies kyllästyi tähän flirttiin ja tuli sanomaan naisellensa, että nyt riittää ..
Miksi jotkut tätä tekevät .. en tiedä.
[/quote]
Mielestäni kirjoittaja ei sanonut mitään pahaa