Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistähän se johtuu et naiset tykkää kun miehellä on tummat pitkät silmäripset?

Vierailija
14.03.2022 |

Olen saanut aina kehuja ainoastaan naisilta tummista pitkistä silmäripsistäni. Naiset aina tuijottaa niitä. Ja ahdistaa

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä hävisi tämä istuin kun istun tässä lattialla ja minulla on huono olo ja se nakattiin ulos vessasta.

Vierailija
22/38 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku yliopistovessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pitkät silmäripset ovat kauniit ihan kaikilla, mummoilla, paapoilla, lapsilla, jopa eläimilläkin.

Muistan lapsuudestani enon navetassa ihanan vasikan, jolla oli pitkät ripset. 😉

Vierailija
24/38 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lensi kaaressa ulos vessasta se istuin

Vierailija
25/38 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaat ainakin samaistua kun osaa naisia tuijotetaan ja kuolataan. Kaunista katsotaan. Ihan sama, mikä sen kauneuden tekee. Kauniit piirteet ovat aika samat miehillä ja naisilla, vaikka jotain erojakin on.

Totta. Tässä todiste.

https://www.pinterest.com/pin/418623727865316671/

26/38 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hölmö se joka ei kaunista Jumalan luomaa katsele, olipa mies tai nainen

Vierailija
27/38 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt miehellä syvän siniset silmät, olivat kauniit.

Vierailija
28/38 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi me vaaleampiripsiset voidaan kestovärjätä räpsyttimemme. Yhtäkkiä onkin taas pituutta ja volyymia katseessa. Ei tarvi pidennyksiäkään.

Vierailija
29/38 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaat ainakin samaistua kun osaa naisia tuijotetaan ja kuolataan. Kaunista katsotaan. Ihan sama, mikä sen kauneuden tekee. Kauniit piirteet ovat aika samat miehillä ja naisilla, vaikka jotain erojakin on.

Totta. Tässä todiste.

https://www.pinterest.com/pin/418623727865316671/

Aivan ihana 😛

Vierailija
30/38 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma minullakin, mutta en valita. Kyllähän tuollaiset ripset ovat tavoiteltavat kenellä tahansa. Kai se on se että on selkeät piirteet, se lisää symmetrisyyden vaikutelmaa. Vaaleat ripset ovat kyllä aika kammottavat jostain syystä. Vaaleat ihmiset joutuvat maalaamaan kaikki piirteet naamaansa.

Ei ole vaaleat ripset kaameat nekään. 

Vierailija
31/38 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa selittää. Ne vaan on ihanat.

Monet naiset pitävät naismaisista miehistä.

Vierailija
32/38 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ihmetellyt tätä naisten pinnallisuutta ja ei sillä oo näköjään mitään rajoja kun jokaikinen karvakin pitäisi olla halutun näköinen. Ihmetyttää miten te yleensä voitte naimisiinkaan päästä ja jos pääsette niin taitaa olla melkoista kiduutusta kun kumppanilla ei karvat ole niinkuin haluaisitte.

JOku silmäripsi ihmisellä on se ja sama onko niitä edes ja ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta tämä on sivistyneen ihmisen puhetta. Olen myös huomannut että ne kaikkein pinnallisimmat miehet ja naiset ovat yleensä myös tyhmimpiä, mutta minkäs teet, elämä on valintoja täynnä ja valikoikaa te niitä silmäripsiä.... Ei se järki päässä niillä ripsillä kylläkään pysy.

Vierailija
33/38 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin niitä tuijotat. Ainakin salaa

Vierailija
34/38 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina ihmetellyt tätä naisten pinnallisuutta ja ei sillä oo näköjään mitään rajoja kun jokaikinen karvakin pitäisi olla halutun näköinen. Ihmetyttää miten te yleensä voitte naimisiinkaan päästä ja jos pääsette niin taitaa olla melkoista kiduutusta kun kumppanilla ei karvat ole niinkuin haluaisitte.

JOku silmäripsi ihmisellä on se ja sama onko niitä edes ja ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta tämä on sivistyneen ihmisen puhetta. Olen myös huomannut että ne kaikkein pinnallisimmat miehet ja naiset ovat yleensä myös tyhmimpiä, mutta minkäs teet, elämä on valintoja täynnä ja valikoikaa te niitä silmäripsiä.... Ei se järki päässä niillä ripsillä kylläkään pysy.

Tämä ja muutenkin taitaa olla kyse siitä että silmä ripset korostavat silmiä jotenkin ja ovat huomiota herättävät, kun yleensä silmiin katsoessa ne huomioi varmaan muutenkin erityisesti. Voi olla joillain naisilla tuokin että naiselliset piirteet viehättää ja jonkinlaista piilo l e s b o u t t a. Yllättävän yleistä naisillakin, olen huomannut.

Vierailija
35/38 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ja muutenkin taitaa olla kyse siitä että silmä ripset korostavat silmiä jotenkin ja ovat huomiota herättävät, kun yleensä silmiin katsoessa ne huomioi varmaan muutenkin erityisesti. Voi olla joillain naisilla tuokin että naiselliset piirteet viehättää ja jonkinlaista piilo l e s b o u t t a. Yllättävän yleistä naisillakin, olen huomannut.

Siinä taas mies selittää, mistä naiset tykkää. Kas kun ruvennut jauhamaan metsästäjänsilmistä ja laatikkoleuasta.

Vierailija
36/38 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa selittää. Ne vaan on ihanat.

Monet naiset pitävät naismaisista miehistä.

Kyllä, kuulun heihin.

Vierailija
37/38 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Minulla on "surumielisen" kauniit silmät, ja vaikutelma syntyy paljolti silmäripsistä. Ripseni ovat niin pitkät, että ne pyyhkivät silmälasien linssejä!

Valitettavasti kun näihin yhdistää pottunokan, ohuet huulet ja pienen leuan, näytän lähinnä pelottavalta. :(

Vierailija
38/38 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on metsäsästäjänkatse. Etkö ole palstalta oppinut.