Millainen karvoitus gynelle mennessä?
Posliini vai tuhero vai jotain siltä väliltä? Onko mitään väliä miltä alapää näyttää?
Kommentit (43)
Yleensä posliini. Raskausaikana en jaksanut välittää ja oli kauhea sänki
Gynellä on semmonen pisteytystaulukko karvoituksen mukaan josta ne sit kattoo kuinka terve alapää sulla on.
Oikeasti, ei ne nii karvoja kato vaan ihan muita asioita.
Pitää terveenä jos karvat kasvaa, oireena jos ei kasva.
Meinaakko, että epikriisi alkaa sanoilla "Kyseessä 34-vuotias posliini"...
Mä otan yleensä pidennykset tai rastaletit alapäähän ennen gynelle menoa. Joku glitteri voi olla kanssa hauska lisä.
Olen 41 vuotias ja aika monta kertaa olen gynellä käynyt, mutta ikinä en ole tätä asiaa miettinyt. Kannattaa ap muistaa, että gyne näkee päivittäin useita naisia iältään ehkä 16-90 vuotta. Siinä ei sinun kiharat paljon kiinnosta.
Gynethän ei ollenkaan suosittele posliinia. Eli saattaa valistaa sua poslarin haitoista ja täysin ajeltuna menet.
Mä värjään sellaisella pimeässä hohtavalla maalilla karvat. Sitten riisumisen jälkeen napsautan valot pois ja seuraan löytääkö gyne perille.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:22"]Meinaakko, että epikriisi alkaa sanoilla "Kyseessä 34-vuotias posliini"...
[/quote]
Kiitti, pisti hymyilyttämään :D
Ap
Mulle on tullut joskus gyneltä mainintaa ajelluista karvoista (ei posliini), että niitä ei jatkuvasti kannattaisi ajella..
Että ei varmaan ainakaan posliini sitten.
Mä meen posliinina. Sanoi gyne sitten mitä tahansa :D
posliini tietysti ja pimppi märkänä, tietysti. valmiina kohtaamaan gyniksen valtava mulkku.
Tätä olen joskus itsekin pohtinut... että miten vaikuttaa mahdollisimman vähän vastenmieliseltä lääkärin mielestä. Yleensä olen mennyt sellaisella välimuodolla: ei ihan puska ettei pidä ihan hormonihäiriöisenä apinana, mutta ei myöskään kaikki pois ajettuna ettei pervoksi luule. Ruma kuin synti tuo alapää joka tapauksessa taitaa olla, ja pelkään pahoin että mitkään pelkkiin karvoihin kohdistuvat toimenpiteet vähennä lääkärin kuvotusta. Välillä toivoisin olevani mies...
Kannattaa muotoiluttaa iso G-kirjain ja huomioida näin osaava ammattilainen.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:31"]
Mä värjään sellaisella pimeässä hohtavalla maalilla karvat. Sitten riisumisen jälkeen napsautan valot pois ja seuraan löytääkö gyne perille.
[/quote]
Hieno ajatus.
Minä mietin, minkä väriseksi laittaisin alakarvat seuraavalle gynereissulle. Sähkönsiniset voisivat olla aika hyvät tai joulunpunaiset tai liukuvärjätyt. Tai voisiko jostain ostaa alaperuukin?
Värjääminen tuli itsellekin mieleen. Tai vielä radikaalimpi ratkaisu: kaikki pois karvoineen päivineen kuten jossain päin maailmaa tehdään. Olis lekuri vähän ihmeissään. Värjätty tupsu ihan mukava piriste kokonaisuuteen.
Toivottavasti samanlainen sieltä tullessa!