Millainen karvoitus gynelle mennessä?
Posliini vai tuhero vai jotain siltä väliltä? Onko mitään väliä miltä alapää näyttää?
Kommentit (43)
Gynekologilla ei ole pakko käydä ellei ole sairas.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:26"]
Gynekologilla ei ole pakko käydä ellei ole sairas.
[/quote]
Niinpä. Miksei miehet tarkistuta koskaan vehkeitään? Naisia kyllä seulotaan mutta miehiä ei.
Annan karvojen kasvaa noin kuukauden ennen gynekäyntiä ettei tule huomauttelua karvojen ajelusta ym tyhmää. Sitten heti käynnin jälkeen ajelen takas poslariksi. =)
Kasari on paras. Sillee vielä et äijän lastit kii karvoissa.
Olen työssäni joutunut katselemaan naisten alapäitä, kaiken ikäisten, ja kauhea puska on vähän epämiellyttävä muuten ei niin väliä. Jos karvoitus on siisti tai sitä ei ole tulee naisesta käsitys että huolehtii itsestään. Karvoitusta enemmän huvittaa/ällöttää kuitenkin, jos edelliseltä wc-reissulta on jäänyt paperia alapäähän tai peppu on pyyhitty huonosti. Näitäkin näkee aika usein. En ole gyne.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:31"]
Mä värjään sellaisella pimeässä hohtavalla maalilla karvat. Sitten riisumisen jälkeen napsautan valot pois ja seuraan löytääkö gyne perille.
Sähkönsiniset voisivat olla aika hyvät tai joulunpunaiset tai liukuvärjätyt. Tai voisiko jostain ostaa alaperuukin?
Jos ne on sähkönsiniset, niin gyne ehkä pelkää saavansa sähköiskun. Sitten menee koko reissu mönkään.
Vierailija kirjoitti:
Aivan luonnontilassa rehottaa.
🤢
Tuli vähän oksua suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤢
Tuli vähän oksua suuhun.
Minkä vuoksi? Luonnollisuus on ällöttävää? Kummallinen ajattelutapa.
Mä en poistele karvoja alapäästä, mutta edellisen kerran, kun kävin gynellä, niin ne karvat jäi niin ikävästi sen levittimen ja häpyhuulen väliin, että oikein nipisti. Siksi ajattelin seuraavalla kerralla vähän edes lyhentää karvoitusta ennen tuollaisia tutkimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤢
Tuli vähän oksua suuhun.
Voimia! Raskas on sun osa
Oikein kunnon kusele haiseva reuhka. Siis jos miesgyne. Jos nainen, niin laitan sitä uutta p impsaglitteriä poslariin. Tiedä saisko muutakin ku tutkintaa..
Vierailija kirjoitti:
Niitä ei vittuakaan kiinnosta.
Kyllä niitä vittu kiinnostaa.
Kuukauden sänki on hyvä. Ei ihan posliini, muttei ihan viidakkokaan. Sama juttu myös synnyttäessä.
Vierailija kirjoitti:
Gynellä on semmonen pisteytystaulukko karvoituksen mukaan josta ne sit kattoo kuinka terve alapää sulla on.
Oikeasti, ei ne nii karvoja kato vaan ihan muita asioita.
Miesgyneillä on sellanen oma liiga, johon ne listaa kauneimpia/houkuttelevimpia ja rumimpia/karseimpia "hymyjä", kuten ne sanoo. Toki pikku rahapalkinnot, kun tommosesta hupivetohenkisestä ryhmästä on kyse...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤢
Tuli vähän oksua suuhun.
Voimia! Raskas on sun osa
Kiitos! Onneksi on kunnon ajopeli millä voi niittää yövieraan pusikon jos hän ei itse ole sitä osannut tehdä.
Ne näkee niitä niin palijon, että jos sun vuoros on esim. ruokiksen jälkeen, niin saattaa raapia takaraivoaan ja mutista puoliääneen, että "mihin v ittuun mä jäinkään...?"
Vierailija kirjoitti:
Karvoitus olkoon arvoitus
Kaisan arvoitus!
Ei ole pimpsaa karvoihin katsomista
- gyne
Ilman turhia härpäkkeitä, vaginoplastia tekee ihmeitä! Posliini tietysti tai ainakin melkein. Ei tarvitse hävetä.