Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä epäsovinnaista tekisit jos voisit? Uusi ketju!

Vierailija
18.08.2015 |

No niin, kertokaahan lisää! Ja jos yp poistaa tämänkin niin saa myös perustella, sillä fantasiat ei loukkaa ketään ;)

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana juhlamekko. Laittaisin sen töihin joka päivä, paitsi silloin kun pukisin pyjamanhousut ja villasukat. Juttelisin kahvipöydässä parhaista av-trollauksistani ja haastaisin työkaverit ei saa koskea lattiaan -leikkiin koko päväksi.

Vierailija
22/67 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytyisin kuin Saga Noren.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin sieniä.

Vierailija
24/67 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pukisi vaatteita päälle, kun sukulaiset pamahtaa kutsumatta oven taakse vaatien kahvi- ja pullatarjoilua.

Vierailija
25/67 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteuttaisin unelmani olla kolmoissuhteessa toinen naisista.

Vierailija
26/67 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin ravintoloissa säilytetään ruokailuvälineitä pöydällä isossa oluttuopissa. Haluaisin motata jotakuta ilkimystä päähän sellaisella painavalla oluttuopilla.

Vierailija
27/67 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussisin kälyäni pitkään ja hartaasti.

Oikeasti en voi, koska en halua pahoittaa vaimoni mieltä. Polygamia olisi haaveeni.

Vierailija
28/67 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulkisin poliitikot vankilaan maanpetturuudesta.

Vierailija
29/67 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin opinnot jäähylle ja ryhtyisin lentoemännäksi. Hakkaisin eksääni pesäpallomailalla >:)

Vierailija
30/67 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Pitäisin erilaisia naamareita, peruukkeja ja vaatteita. Pukeutuisin joskus mieheksi, joskus naiseksi ja pitäisin identiteettini salassa. En olisi kukaan ja siksi olen jokainen. Trollaisin ajankuluksi, kun eihän kukaan kuitenkaan tunnistaisi. Kuin pikkutytön barbileikeissä minä leikkisin vain eri ihmisiä. Keksisin tarinoita, heidän menneisyyksiään ja luonteitaan. 

Draamaa, draamaa ja draamaa.

-Maskeeraisin itseni peloittavan näköiseksi friikiksi, esim. valkoinen iho, punaiset silmät ja joku valkoinen kaapu päälle ja kurkkisin ihmisten ikkunoista sisään öisin. Liikkuisin pimeissä huoneen nurkissa, vain odottamassa, että joku löytäisi ja juoksisin kiljuen pakoon.

-Murtautuisin juuri nyt kauppaan ja ahmisin kaksin käsin sipsejä. 

Vierailija
31/67 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin keskelle kotikaupunkini vilkkainta kohtaa ja huutaisin sieluni kyllyydestä. Kaipaisin sellaista nyt niin paljon.

Vierailija
32/67 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 23:59"]

Nussisin kälyäni pitkään ja hartaasti.

Oikeasti en voi, koska en halua pahoittaa vaimoni mieltä. Polygamia olisi haaveeni.

[/quote]

"Millaista seksiä haluat?"

"kälyistä..."

Kälyinen = Ei kovin kummoinen / kaksinen / ihmeellinen. Toisin sanoen, ei hyvä / ajastaan jäljessä.

http://urbaanisanakirja.com/word/kalyinen/

Vierailija
33/67 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelisin hitaasti tietyömaan ohi vain siksi, että saisin näyttää tissini.

Vierailija
34/67 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt. Jos en olis raskaana, niin kiikuttasin esikon mummille (joka on uskovainen), ja toteaisin että mua ei näy muutamaan päivään. Soittasin vanhalle kaverille kaketsulle, että vieläkö pilivet kasvaa ja painuisin tervehtimään wmmään vanahoja ryyppykavereita, olisin siellä muutaman päivän aivan tuhannen tukka silmillä. Istusin torinrannassa viinipullon kanssa ja huutelisin ohikulkijoille törkeyksiä.
Oon ollu kohta kolme vuotta kotona, yhden yön per vuosi erossa lapsesta. Tämä toinen meinaa syntyä etuajassa, ja oon kohta kuukauden vaan maannu. Ja makaan niin pitkään että ollaan turvallisilla viikoilla.
Alkaa pikkuhiljaa tulla seinät ulos korvista.. :D ja vaikka haluaisinki tai ois mahollisuus, niin en osaa enää rillutella niinku ennen. Aina menee ilta siihen, että pähkäilen etten voi olla kovin myöhään ku pitää lapset hoitaa, vaikka onhan mulla mieski.

Vierailija
35/67 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin suorat sanat ja haistattaisin v*tut kaikille niin töissä kuin vapaa-aikanakin. Omansa saisi kuulla miehen wt-sisko, juoppo äiti, työpaikallani asioivat mannet, mamut, läskit, naapurin kakarat ja muut idiootit. Aaaaah..

En menisi töihin jos ei huvittaisi; jäisin kotiin, veisin lapset hoitoon ja kokkaisin itselleni jotain toooosi hyvää.

Hankkisin isoja, näyttäviä tatuointeja näkyville paikoille. Nyt selkä ja muut piiloon jäävät on jo hoidettu, mutta koska olen sellaisessa asemassa työelämässä, niin en voi olla aivan niin värikäs kun mieli tekisi.

Vierailija
36/67 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin kaverini miestä.

Vierailija
37/67 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin suorat sanat asiakkkaille ilman minkäänlaista mielistelyä pelkäämättä jälkiseurauksia. Menisin tunnustamaan rakkauteni yhdelle ihmiselle, jos hän olisi myönteisen alottaisin sivusuhteen tai ehdottaisin miehelleni kolmen kivaa. Lopettaisin lasten hyyssäämisen esim. pyykinpesu, ruoka, nukkumiset

Tällähetkellä sellainen olo, että haluaisin vetäytyä hetkeksi elämästäni, vaikka se on ihan ok.

Vierailija
38/67 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:50"]Rakastelisin pyllyyn vaimoani joka ei tykkää anaaliseksistä.
[/quote]

Juotat muutaman tiukan sille ja herutat vähän niin eiköhän sesiit? Se on kuitenkin sun eukkos ja tajuaa sekin lopulta että jos ei perse aukee niin löydät toisen johon nussia.

Vierailija
39/67 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin exälle, mitä mieltä oikeasti hänestä olen. Nyt on lasten takia pidettävä yllä asiallisia välejä.

Vierailija
40/67 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:57"]Mulla on ihana juhlamekko. Laittaisin sen töihin joka päivä, paitsi silloin kun pukisin pyjamanhousut ja villasukat. Juttelisin kahvipöydässä parhaista av-trollauksistani ja haastaisin työkaverit ei saa koskea lattiaan -leikkiin koko päväksi.
[/quote]

Tämä oli kiva :) kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan