Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon 155cm pitkä/ 130kg. Syömiseni tänään.

Vierailija
18.08.2015 |

Aamulla 2 kuppia kahvia ja isokuppi suklaamuroja, majoneesileipä ja leipäjuustoa.
Lounas: kotipizzanpizza ja puoltoistalitraa colaa.
Välipala: mäkkäri big mac ateria.
Päivällinen kebab ranskalaisilla.

Iltapala: pekonia, makkaraa, kananmunaa ja leipää.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizzanpizza :DDD ja joo kiinnosti kyllä taas vitusti. Kerrotko seuraavaksi viime yön unesi meille?????? Please???

Vierailija
42/49 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei järkytä muu kuin nämä kommentit. Älä aloittaja ota itseesi. Se on hienoa, että kerrot totuuden. Eihän tuossa sitä paitsi ole kuin jotain n. 4000 kcal. Jotkut ylipainoiset saattavat syödä jopa 6000kcal ihan normi päivänä. Se on vain hyvä, että joku uskaltaa kertoa rehellisesti syömisistään. Ettekö ymmärrä, että lihavat syövät aika helvetisti enemmän kuin muut. Ja ihan päivittäin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kutakuinkin samoissa mitoissa, mun päivän syömiset:
Aamupalaksi 2 pientä sämpylää + 2kuppia kahvia

"Lounaaksi" panini ja kahvia ja päivälliseksi mäkkärin grand deluxe ateria, jälkkäriksi frappe(oltiin reissussa koko päivä) ja 2 lion patukkaa. Iltapalaks kauhallinen helmipuuroa.

Eilen aamupalaks kans 2 pikkusämpylää ja kahvia, lounasta en syönyt kiireen takia, mut sorruin sit syömään lidlistä ostettua suolakeksi/-palalajitelmaa muutamia kourallisia ja päivälliseks oli kasvissosekeittoa. Muutaman karkin söin kans. Iltapalalla söin kiivin ja omenan.

On nyt semmonen elämäntilanne vielä muutaman viikon, että ei ehdi syödä säännöllisesti ja laadukkaasti, vaikka tekis mieli. Aika öhkö olo kaikenkaikkiaan.

Vierailija
44/49 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

164/70

Aamulla jogurttia ja pähkinöitä
Ei lounasta
Päivälliseksi tonnikalarisottoa
Illalla suklaata

Ihan paskaa olla kiireinen pullukka. Ei ole aikaa kokata eikä oikein syödäkään. Paino junnannut tässä keväästä lähtien.

Vierailija
45/49 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yööh!!!
Mä oon 172cm ja painan 131kg, mun syömiset tältå päivältä.
Aamupala: Pari palaa ruisleipää, markkista ja leikkelettä, kuppi (0.5l) kahvia mustana sekä pari palasta vesimelonia
Lounas: noin 150g loimulohta, fetaa 150g ja palan painikkeeksi kevytmaitoa
Iltapala: 2 palaa ruisleipää, markkista ja kylmäsavulohta, sekä kevytmaitoa

Vettä menny ihan liian vähän tänäänkin (ehkä 3 lasillista).

Vierailija
46/49 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:33"]Yööh!!!
Mä oon 172cm ja painan 131kg, mun syömiset tältå päivältä.
Aamupala: Pari palaa ruisleipää, markkista ja leikkelettä, kuppi (0.5l) kahvia mustana sekä pari palasta vesimelonia
Lounas: noin 150g loimulohta, fetaa 150g ja palan painikkeeksi kevytmaitoa
Iltapala: 2 palaa ruisleipää, markkista ja kylmäsavulohta, sekä kevytmaitoa

Vettä menny ihan liian vähän tänäänkin (ehkä 3 lasillista).
[/quote]

Niin ja siis tässä on nyt parin kk:n aikana paino pudonnut 139 kilosta tuohon 131 kiloon.

Vierailija
47/49 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: lihamurekkeen pieni siivu, muutama ranskalainen ja kastiketta
Välipala: n. 6 palaa suklaata
Lounas/päivällinen: 3 näkkileipää kinkkusiivuilla
Iltapala: popcornia pussillinen
:D ei terveellisimmästä päästä, mutta enpähän ruoki kuin vain itseni. Normaalisti vähän parempaa ruokaa :)
158/45

Vierailija
48/49 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 163/55

Tänään syönyt

aamulla kinkku-kasvismunakas, kermakahvi, päivällä broileri-kasvisvokki, tomaattia, kurkkua ja marjavaahto, illalla kala-kasviskeitto, turkkilaista jugurttia marjoilla ja pähkinöillä.

Vierailija
49/49 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

164cm/51kg

aamupalalla jogurttia, banaani ja teetä. Lounaalla paistettuja nuudeleita, kukkakaalia, herkkusieniä ja kaalia (wokissa). Välipala/päiväkahvilla kuppi kahvia kevytmaidolla ja donitsi. Iltaruoka herkkusieniä ja pasta carbonara. Iltapalalla teetä ja vadelmarahkaa.

Näin monet lihavatkin väittävät syövänsä, mutta onko sitten unohtunut väli napostelut tai älyttömän suuret annokset, koska terve ihminen ei näillä ruuilla lihoa. Itsepetosta edes väittää että syö terveellisesti jos painaa yli sata kiloa. Eri asia sairaat ihmiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi