Oon 155cm pitkä/ 130kg. Syömiseni tänään.
Aamulla 2 kuppia kahvia ja isokuppi suklaamuroja, majoneesileipä ja leipäjuustoa.
Lounas: kotipizzanpizza ja puoltoistalitraa colaa.
Välipala: mäkkäri big mac ateria.
Päivällinen kebab ranskalaisilla.
Iltapala: pekonia, makkaraa, kananmunaa ja leipää.
Kommentit (49)
Höpöhöpö. Et varmasti ole syönyt tuota kaikkea.
Olet sitten yhtä paksu kuin pitkäkin.
Miten saat puoltoista litraa kolaa alas edes päivässä, saati sitten yhdellä istumalla? :O
Tollainen on ihan paskapuhetta että lihava söisi noin paljon.
Paljon vähemmällä syömisellä lihoo.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:05"]Miten saat puoltoista litraa kolaa alas edes päivässä, saati sitten yhdellä istumalla? :O
[/quote]
Kyllä mäkin saan ison pullon kokista alas puolessa tunnissa. T: 178/56
Ei varmasti ole syönyt tuota määrää, tai sitten joku poikkeuspäivä. Lihominen tulee pikkuhiljaa mässytyksestä, pullaa, suklaata, karkkia, rasvaista ruokaa..
Näytät varmaan kiihottavalta. Lyhyet ja leveät naiset näyttävät nuorina.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:07"]Tollainen on ihan paskapuhetta että lihava söisi noin paljon.
Paljon vähemmällä syömisellä lihoo.
[/quote]
No eihän ap mitenkään ottanut kantaa siihen, pysyykö hänen painonsa samoissa lukemissa vai nousee koko ajan.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:09"]
Näytät varmaan kiihottavalta. Lyhyet ja leveät naiset näyttävät nuorina.
[/quote]
Ei enää noin leveät. 130 kg haloo :O
Saatat kuolla nuorena, mutta ainakin onnellisena :D
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:12"]Saatat kuolla nuorena, mutta ainakin onnellisena :D
[/quote]
Käy sääliksi arkunkantajia.
Kyllä mä saan tuon saman määrän vedettyä jos en rajoita itseäni, minulla on rajaton nälkä ja joudun hillitsemään ruokailuani jatkuvasti. Oisin kaamea läski jos en jatkuvasti pitäisi itseäni kurissa.
174cm/76kg
165cm/130kg
Aamupalaksi pari tomaattia ja vettä, lounaaksi nuudeleita ttok-riisisiivujen, lihan ja retikka-kimchin kanssa ja lihalientä ja keitetty kananmuna päälle. Päivälliseksi perunaa ja lihakastiketta ja salaattia jossa oli pinaattia, avokadoa, pavunituja ja tomaattia. Päivän aikana join varmaan litran kokista.
Terveisin läskit syö ihan normaalia kotiruokaa
Niin?