Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyempikin mies voi saada naiset ihastumaan itseensä

Zelda
14.03.2022 |

Hyvänä esimerkkinä Vlodimir Zelenskyi jota nyt hehkutetaan ihanaksi ja komeaksi. Miehen pituus on 170cm. Kyllähän tuota mies mielellään katsoo. Toki varmasti kiinnostavuutta lisää miehen sankarillisuus, mutta kelpaisi mun petiin vaikka olisi putkimies. Siis jos olisin sinkku.

Tuli vain mieleen kun täällä palstalla valitetaan, että miehen pitää olla pitkä kelvatakseen naisille. Kun ei se ole siitä pituudesta pelkästään kiinni vaan tarvitaan muutakin. Itse olen 167cm pitkä ja aviomieheni on mua sentin lyhyempi.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uupp

2/29 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuttava kaikin puolin  on Ukrainan presidentti, mutta omaksi haluan  vähän pidemmän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on rahaa on naisia.

Vierailija
4/29 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies, oletko vain 170-senttinen? Ei hätää! Voit silti saada naisen kunhan olet maasi presidentti ja 2020-luvun suurin sankari."

Vierailija
5/29 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mies, oletko vain 170-senttinen? Ei hätää! Voit silti saada naisen kunhan olet maasi presidentti ja 2020-luvun suurin sankari."

Tämä.

Naurettava avaus AP:lta..

Vierailija
6/29 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt millään tavalla hyvä vertailukohde, mutta tottahan tuo on. Vaikka naiset usein haaveilee pidemmistä miehistä ei se  oma kumppani johon lopulta rakastuu useinkaan ole mitään sinne päinkään samanlainen kun nämä päiväunien kohteet. Oma miesystäväni on 175 cm pitkä ja vaikka yleisesti pidänkin pitkistä miehistä niin en tuota kyllä vaihtaisi mihinkään. 

Vierailija
7/29 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne ratkaisee.

Vierailija
8/29 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zelenskyi on itse asiassa paljon lyhyempi kuin hän on antanut tai hänestä on annettu ymmärtää. Todellisen pituuden saa selville vertaamalla häntä vieressä seisoviin ihmisiin. Zelenskyi on korkeintaan 165-senttinen, tuskin edes sitä.

Vierailija
9/29 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän moni tyttö/nainen on aikoinaan muhunkin ihastunut. Moni ollut paljon pitempikin kun itse 162sm. Ihan tavis.

Vierailija
10/29 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 170cm ainakaan lyhyt ole mieheksikään.

Vierailija
11/29 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt millään tavalla hyvä vertailukohde, mutta tottahan tuo on. Vaikka naiset usein haaveilee pidemmistä miehistä ei se  oma kumppani johon lopulta rakastuu useinkaan ole mitään sinne päinkään samanlainen kun nämä päiväunien kohteet. Oma miesystäväni on 175 cm pitkä ja vaikka yleisesti pidänkin pitkistä miehistä niin en tuota kyllä vaihtaisi mihinkään. 

175 cm on lähestulkoon miesten keskivertopituus eli ei kuulosta kovin suurelta myönnytykseltä..

Vierailija
12/29 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Ainoa mies johon olen koskaan ihastunut on alle 170.

Vierailija
13/29 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on.

Vierailija
14/29 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ihastukseni oli noin 150cm mutta hän oli jo varattu ja perheellinen.

Vierailija
15/29 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on.

Ei ole.

Vierailija
16/29 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 155cm ja eilen puolen tunnin kauppareissun aikana tuli ainakin 4 itseäni lyhyempää miestä vastaan (ei lyhytkasvuisia).

Vierailija
17/29 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän se menee kuin tikka puun kyljessä.

Eikä se pituus makuuasennossa mitään merkitse.

Vierailija
18/29 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jösses kuinka tyhmä ihminen voi olla. Siis aloittaja. Jos on edes ihminen.

Vierailija
19/29 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää zelensky hehkuttaminen nyt on vaan osa sotapropagandaa ja eikai kukaan siihen usko tai sitä ihannoin. Kyllä ne ihmiset sitten on yksinkertaisia vaan mikäs siinä uskoessa kun kerran uutisissa niin sanotaan, niinhän te aina olette tehneet. Useasti näillä lyhyillä on vaan kompleksi sen pituutensa suhteen joka vaikuttaa heidän naima mahdollisuuksiin ja en usko heidän ongelmiaan.

Suurempi ongelma olisi saada naimakumppani esim vammaiselle.... Löytyykö naisia jotka voisivat vammaisen kanssa alkaa seurustelemaan ja lapsia sekä perhettä perustamaan? Juuri niin, en siihen uskonutkaan....

Vierailija
20/29 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää zelensky hehkuttaminen nyt on vaan osa sotapropagandaa ja eikai kukaan siihen usko tai sitä ihannoin. Kyllä ne ihmiset sitten on yksinkertaisia vaan mikäs siinä uskoessa kun kerran uutisissa niin sanotaan, niinhän te aina olette tehneet. Useasti näillä lyhyillä on vaan kompleksi sen pituutensa suhteen joka vaikuttaa heidän naima mahdollisuuksiin ja en usko heidän ongelmiaan.

Suurempi ongelma olisi saada naimakumppani esim vammaiselle.... Löytyykö naisia jotka voisivat vammaisen kanssa alkaa seurustelemaan ja lapsia sekä perhettä perustamaan? Juuri niin, en siihen uskonutkaan....

Jos puhutaan kehitysvammaisesta, niin miksi ihmeessä normaaliälyisen pitäisi seurustella sellaisen kanssa? Aika kyseenalaistakin. Esim. liikuntavammainen taas on eri asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi