Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyempikin mies voi saada naiset ihastumaan itseensä

Zelda
14.03.2022 |

Hyvänä esimerkkinä Vlodimir Zelenskyi jota nyt hehkutetaan ihanaksi ja komeaksi. Miehen pituus on 170cm. Kyllähän tuota mies mielellään katsoo. Toki varmasti kiinnostavuutta lisää miehen sankarillisuus, mutta kelpaisi mun petiin vaikka olisi putkimies. Siis jos olisin sinkku.

Tuli vain mieleen kun täällä palstalla valitetaan, että miehen pitää olla pitkä kelvatakseen naisille. Kun ei se ole siitä pituudesta pelkästään kiinni vaan tarvitaan muutakin. Itse olen 167cm pitkä ja aviomieheni on mua sentin lyhyempi.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää zelensky hehkuttaminen nyt on vaan osa sotapropagandaa ja eikai kukaan siihen usko tai sitä ihannoin. Kyllä ne ihmiset sitten on yksinkertaisia vaan mikäs siinä uskoessa kun kerran uutisissa niin sanotaan, niinhän te aina olette tehneet. Useasti näillä lyhyillä on vaan kompleksi sen pituutensa suhteen joka vaikuttaa heidän naima mahdollisuuksiin ja en usko heidän ongelmiaan.

Suurempi ongelma olisi saada naimakumppani esim vammaiselle.... Löytyykö naisia jotka voisivat vammaisen kanssa alkaa seurustelemaan ja lapsia sekä perhettä perustamaan? Juuri niin, en siihen uskonutkaan....

Jos puhutaan kehitysvammaisesta, niin miksi ihmeessä normaaliälyisen pitäisi seurustella sellaisen kanssa? Aika kyseenalaistakin. Esim. liikuntavammainen taas on eri asia.

Siitähän tässä olikin juuri kysymys, miten puuttelliset ihmiset löytävät naimakumppanin erilaisesta ihmisestä. Jollakin ongelmana lyhyys, jollakin lihavuus, jollakin vammaisuus Ja jonkun milestä kaikki ovat samalla viivalla ja yhtä paljon ansainneet kumppanin. Kyllä minä olen sitä mieltä että jos itse olisin vammainen, niin tietenkin haluaisin mahdollisimman normaalin elämän perheineen ja kumppaneineen.

Mitä vikaa kehitysvammaisissa on? Ihmisiä ne on nekin ja sehän voisi olla hyväntekeväisyyttäkin jollakin naisella naida kehitysvammainen. Samalla tulee hyvätyö ja perhe elämä, mikäs siinä. Ja voihan se paljon puhuttu persoonakin olla timanttia keh.vammaisella.

Vierailija
22/29 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää zelensky hehkuttaminen nyt on vaan osa sotapropagandaa ja eikai kukaan siihen usko tai sitä ihannoin. Kyllä ne ihmiset sitten on yksinkertaisia vaan mikäs siinä uskoessa kun kerran uutisissa niin sanotaan, niinhän te aina olette tehneet. Useasti näillä lyhyillä on vaan kompleksi sen pituutensa suhteen joka vaikuttaa heidän naima mahdollisuuksiin ja en usko heidän ongelmiaan.

Suurempi ongelma olisi saada naimakumppani esim vammaiselle.... Löytyykö naisia jotka voisivat vammaisen kanssa alkaa seurustelemaan ja lapsia sekä perhettä perustamaan? Juuri niin, en siihen uskonutkaan....

Jos puhutaan kehitysvammaisesta, niin miksi ihmeessä normaaliälyisen pitäisi seurustella sellaisen kanssa? Aika kyseenalaistakin. Esim. liikuntavammainen taas on eri asia.

Siitähän tässä olikin juuri kysymys, miten puuttelliset ihmiset löytävät naimakumppanin erilaisesta ihmisestä. Jollakin ongelmana lyhyys, jollakin lihavuus, jollakin vammaisuus Ja jonkun milestä kaikki ovat samalla viivalla ja yhtä paljon ansainneet kumppanin. Kyllä minä olen sitä mieltä että jos itse olisin vammainen, niin tietenkin haluaisin mahdollisimman normaalin elämän perheineen ja kumppaneineen.

Mitä vikaa kehitysvammaisissa on? Ihmisiä ne on nekin ja sehän voisi olla hyväntekeväisyyttäkin jollakin naisella naida kehitysvammainen. Samalla tulee hyvätyö ja perhe elämä, mikäs siinä. Ja voihan se paljon puhuttu persoonakin olla timanttia keh.vammaisella.

Minusta kyllä normaaliälyisen parisuhde ja seksi kehitysvammaisen kanssa on kuin lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä. Ei se kehitysvammainen tule ikinä olemaan riittävän kypsä tehdäkseen päätöksiä näistä asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mies, oletko vain 170-senttinen? Ei hätää! Voit silti saada naisen kunhan olet maasi presidentti ja 2020-luvun suurin sankari."

Ohitit sitten sen kohdan missä kerroin, että mun mies on mua sentin lyhempi ja mun oma pituus on 167cm. Mun mies on ihan tavallinen duunari. Kun ei se pituus kaikkea merkitse. 

Vierailija
24/29 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mies, oletko vain 170-senttinen? Ei hätää! Voit silti saada naisen kunhan olet maasi presidentti ja 2020-luvun suurin sankari."

Tämä.

Naurettava avaus AP:lta..

Opettele lukemaan.

Vierailija
25/29 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaisa pastori Pitkänen kirjoitti:

Voi jösses kuinka tyhmä ihminen voi olla. Siis aloittaja. Jos on edes ihminen.

Sähän oletkin todella fiksun oloinen. Miten pienessä mielessä ajattelit, että tätä aloitusta ei ole tehnyt ihminen? Mikä tämän aloituksen sitten olisi tehnyt? Olet kyllä aika harhaisen oloinen tyyppi.

Vierailija
26/29 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se mies olisi hyvännäköinen putkimiehenäkin kuten kerroin jo aloituksessa.

Miksi naisen pitäisi ottaa puolisoksi kehitysvammainen ja lasten lisäksi huolehtia myös hänestä? Ei kiitos. Haluan miehen joka on älyllisesti normaali ja on kykeneväinen huolehtimaan itsestään ja pystyy tekemään normaalisti töitä. 

Kukaan normaali ihminen ei ajattele, että normaalilla älyllä varustetun pitäisi ottaa puolisoksi kehitysvammainen. Siinä ei olisi tasavertainen suhde monessakaan mielessä ja kehitysvammainen olisi helposti se hyväksikäytetty.

Vierailija
27/29 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt millään tavalla hyvä vertailukohde, mutta tottahan tuo on. Vaikka naiset usein haaveilee pidemmistä miehistä ei se  oma kumppani johon lopulta rakastuu useinkaan ole mitään sinne päinkään samanlainen kun nämä päiväunien kohteet. Oma miesystäväni on 175 cm pitkä ja vaikka yleisesti pidänkin pitkistä miehistä niin en tuota kyllä vaihtaisi mihinkään. 

175 cm on lähestulkoon miesten keskivertopituus eli ei kuulosta kovin suurelta myönnytykseltä..

Yleensä se unelma on että mies olisi naista huomattavasti pidempi, joten se onko mies tarpeeksi pitkä riippuu naisen pituudesta. Esim. itse olen 174 cm pitkä joten 175 cm pitkä mies on mielestäni lyhyt. Kaikki miehet suvussani ovat yli 180 cm pitusia ja samoin kaikki aikaisemmat miehet joiden kanssa olen seurustellut ovat olleet lähemmäs 190 cm pitkiä.  

Vierailija
28/29 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 155cm ja eilen puolen tunnin kauppareissun aikana tuli ainakin 4 itseäni lyhyempää miestä vastaan (ei lyhytkasvuisia).

Olen 152cm pitkä nainen ja en ole koskaan tavannut aikuista miestä, joka olisi minua lyhyempi. Lyhyimmät ovat olleet väh. 1-2cm pidempiä kuin minä.

Vierailija
29/29 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hiukan yli 180cm keski-ikäistyvä mies. Kaupoissa useimmat teinipojat ovat minusta selvästi pitempiä kuten myös teinitytöissä on monia tosi pitkiä. Ikäiseni naiset ovat harvoin yli 170cm.