"Nyt ei ole oikea hetki keventää maskisuositusta", sanoo HUSin apulaisylilääkäri
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Ihan naurettavaa tämä että maskit ei muka auta.
Olen käyttänyt maskia koko Koronan aikana enkä ole sairastunut kertaakaan edes flunssiin. Ennen oli säännöllisin väliaioin flunssia,ja koka kerta tuli poskiontelontulehdus. Olen säästynyt monista antibioottikuureista. Eli kyllä maskit ovat tehokkaita jos käyttää ffp 2 tai 3 , kuten olen tehnyt. Tavalliset maskit ovat sitten vähemmän tehokkaita.
Ihan naurettavaa väittää että on hyötyä. En ole käyttänyt maskeja missään enkä myöskään ole sairastunut. Mutta kulkekaa ihan rauhassa vaikka loppu elämänne rätti naamalla kunhan ette vaadi muita huonontamaan elämän laatuaan näillä.
Eeva Ruotsalainen edustaa ylivarovaista linjaa. Eikö vieläkään THL ja HUS voi vetää yhtä köyttä? Samanlaista kahden totuuden hyvin sekavaa linjaa vedetty nyt kaksi vuotta.
Olen tähän asti käyttänyt maskia, myös opettajan työssäni. Nyt sairastin koronan enkä aio enää käyttää. Jos ei kolme rokotusta ja sairastettu tauti anna minulle riittävää suojaa uudelta sairastumiselta edes kesälomaan asti, sitten ei anna.
Vierailija kirjoitti:
Töissä käytetty kaikki maskia ruokailuja ja kahvitaukoja lukuun ottamatta. Viimeisen kuukauden aikana lähes jokainen työntekijä joka ei jo aiemmin ole saanut tartuntaa on nyt ollut vuorossa. Lievät oireet jokaisella. Potilailla osin tietysti eri asia mutta he ovatkin sairaita vanhuksia. Maskin käyttö jatkuu hamaan ikuisuuteen työssä ja jokainen meistä sairastuneista oli sen kolme rokotusta saaneita.
Eli mikä oli niiden maskien hyöty?
Itse haluan hengittää vapaasti, enkä siksi käytä maskia. Minulla on kaikki rokotukset ja niin on myös kaikilla muilla, jotka ne ovat halunneet ottaa. En näe enää mitään syytä käyttää maskia. Korona tulee jos on tullakseen, mutta toivottavasti lievänä. Maskin käytöllä ei sitä voi estää.
Maskit ovat suuri ympäristökatastrofi, jossa meriin, luontoon ja ilmaan tulee erittymään niin paljon mikromuovia, että on jo ennustettu tämän olevan verrannollinen uuden ajan oma asbestiongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumat naiset tykkää pitää naamavaippaa, koska se peittää niiden norsunvitun näköisen turvan.
Ihan oikeasti? Onko tuo julkaisukelpoista?
Mode hoi!!!
LAIHDUTA LÄSKI!
Niin varmaan käytät :)