Miksi Kate skippaa kekkerit ja laittaa Williamin
...yksin tai Pippan kanssa edustamaan? Onko rakkaudessa ryppyjä vai Katella mammavaihde päällä?
Kommentit (8)
Mullekin tuli mieleen, että imetys ei oo riittänyt ehkäsyks ja se on taas paksuna. Eks sillä oo aina ollut voimakkaat pahoinvoinnit alkuraskaudessa.
Voi helvetti. Vaikka kuninkaalliset ovatkin naimisissa, niin eivät hekään ole lantiostaan yhdistetty ja pakotettuja edustamaan aina ja ikuisesti yhdessä. Eläköön nykyaika!
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 20:24"]Voi helvetti. Vaikka kuninkaalliset ovatkin naimisissa, niin eivät hekään ole lantiostaan yhdistetty ja pakotettuja edustamaan aina ja ikuisesti yhdessä. Eläköön nykyaika!
[/quote]
Joo, mutta on epäkohteliasta viime tingassa perua menoja ja toisaalta nää tilaisuudet on Katen työ.
Katella on työtä vieroksujan maine briteissä
Enemmän minua kiinnostaa miten niin kauniilla ja ihanalla Katella voi olla Pippan kaltainen sisko!
Onko teillä tavisnaisilla yhtä suuret erot siskoihinne?
Se laihduttaa himassa, että voi taas edustaa.
Jos sillä on synnytyksen jälkeinen masennus. Tai uudelleen raskaana ja yrjöää kotona.
Pippahan on hyvä tuuraaja, ei varmasti yritä iskeä Williamia.