Jos olisit niin köyhä, että joutuisit käyttää julkisia..
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:33"]Minä käytän julkisia mieluusti ja jätän oman kalliin autoni kotiin.
[/quote]
Niin niin.
Ei. Minua vituttaa se siksi, että yksityisautoilu on perseestä. Minulla olisi varaa vaikka useampaankin autoon, mutta kuljen mielummin jalan, pyörällä ja ratikalla.
Kyllä vituttaisi.
Joukkoliikenne ei ole minua varten.
Julkisten käyttö on fiksuuden, ei köyhyyden, merkki.
Mjaa-a, vituttaisi jos joutuisi käyttämään autoa tai julkisia liikkumiseen, kun voi asua keskustassa kävelyetäisyydellä työpaikasta ja kaikista huvituksista & harrastuksista mitä käyttää.
Mä oon niin köyhä, että joudun käyttämään autoa. Julkisiin ei ole varaa.
Ihan kivat avoautokelit muuten...
Siihen verrattuna ruuhkabussi -heh. Ei ikinä!
Hah ei! Kouluun meno autolla olisi järjetöntö... se vaiva tuolla keskustassa aamuruhkassa ajamisessa ja parkkipaikan etsimisessä kun voi kätevästi julkisilla hoitaa matkan.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:37"]Julkisten käyttö on fiksuuden, ei köyhyyden, merkki.
[/quote]
Ja sen merkki, että kotipaikkakunnalla ylipäätänsä on toimivat julkiset. :)
T: Helsinkiläinen, joka ei ole alunperin Helsingistä
Todella viihdyttävää katsella Manskulla ruuhka-aikana, kun vatipäät istuu kuumissa autoissaan ja minä ajan dösässä bussikaistalla ohi. Tämä matkustusmuoto sopii mulle, en kaipaa yksityisautoilua.
En ole niin rikas että voisin käyttää julkisia.
En ole köyhä, käytän silti julkisisa koska en halua rasittaa luontoa turhaan.
Ja ei, ei ärsytä.
Mua lähinnä huvittaa nä tyypit jotka ei sitten milään julkisilla halua liikkua, jos joutuvat niin kovaan ääneen toitotetaan kuinka harvoin sellaiseen tilanteeseen joutuu ja voi voi mitenkähän nyt onnistuu. Ovat päsmäröijiä, pakko ajaa omalla autolla ettei ole toisten 'armoilla'. Vaatimattomista oloista kotoisin auto statussymboli moninkin tavoin.
Minäkin käytän julkisia. T: lääkäri 5800e/kk plus lisät
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:37"]
Julkisten käyttö on fiksuuden, ei köyhyyden, merkki.
[/quote]
Julkisten käyttö on SDP:n/vihreän merkki, ja molemmat aatesuunnat johtavat ennen pitkää köyhyyteen.
Täällä Itä-Suomen suurkaupungissa pitää olla miljonääri kulkeakseen bussilla. Ja niin lepposat työt ja perhe että ne odottelee sua kun 30min työmatkaan saa julkisilla menemään 2h. Oma auto pitää olla köyhimmälläkin, muuten menee elämä ohi.
Mä oon niin köyhä, että käytän polkupyörää. 20 vuotta vanhaa mummiskaa kesät talvet. Oon ylpeä itsestäni, kunto pysyy hyvänä ja mieli virkeenä. Kaverikin pyöräilee kaikki työmatkat kesät talvet.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 19:56"]
Minäkin käytän julkisia. T: lääkäri 5800e/kk plus lisät
[/quote]
Bruttona tuolla ei pärjää, nettona vielä joten kuten.
Minä käytän julkisia mieluusti ja jätän oman kalliin autoni kotiin.