Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehesi sanoisi, jos ehdottaisit yhteistä pariterapiaa?

Vierailija
18.08.2015 |

Miten arvelet, että hän suhtautuisi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisi empimättä. Itse asiassa ehdottikin sitä joskus, kun olin ikäkriisin kourissa. Sain kuitenkin kriisiin käsiteltyä ilman ammattiapua.

Vierailija
2/9 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme aikoinaan käyneet, vähän kuin ennakoivasti. Suhteen alkuaikoina Hyvinhän tuo meni, kymmenen kerran käynnit. Aviossa ollaan nyt oltu reilut 30 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisi varmasti, että miksi sellaiseen pitäisi mennä. Kyllä hän kuitenkin suostuisi, jos perustelisin asian. Uskon niin.

Vierailija
4/9 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyisi

Vierailija
5/9 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi varmaan että olen seonnut tai vitsailen. Ollan ihan puhumalla selvitetty aina kaikki asiat.

Vierailija
6/9 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Ollaan oltukin muutama vuosi sitten puoli vuotta, ja tykättiin, että se oli mielenkiintoista ja hyödyllistä. Saatiin vähän ulkopuolista näkökulmaa asioihin, joissa oltiin vähän liikaa omissa poteroissamme, kun ollaan oltu yhdessä jo 28 vuotta. Suosittelen jokaiselle pariskunnalle, jos yhtään tuntuu siltä, että puhutaan eri kieltä, eikä kommunikaatio suju hyvin. Ei tarvitse olla mikään avioerokriisi päällä, suhdetta kannattaa hoitaa jo paljon aikaisemmin!

Vierailija
7/9 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 18:29"]

Luulisi varmaan että olen seonnut tai vitsailen. Ollan ihan puhumalla selvitetty aina kaikki asiat.

[/quote]

Miten luulet, että parisuhdeterapiassa sitten asioita käsitellään, nyrkeinkö?

Ei se parisuhdeterapiaan meno tarkoita, että liitto vetelee viimeisiään. Ulkopuolinen kommentoija on hyvä jo paljon sitä ennen, jos alkaa tuntua siltä, että riidat toistavat itseään, ja asioita voisi käsitellä hedelmällisemminkin.

Vierailija
8/9 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 18:24"]Ihmettelisi varmasti, että miksi sellaiseen pitäisi mennä. Kyllä hän kuitenkin suostuisi, jos perustelisin asian. Uskon niin.
[/quote]Näin varmaan meilläkin olisi asianlaita.

Vierailija
9/9 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisi varmasti, että hän ei kenenkään sossun ämmän kanssa lähde juttelemaan. En kyllä minäkään heidän kykyihinsä usko, joten tasoissa ollaan. Parisuhteemme on ollut pitkä ja hankalaa on ollut vuosia, mutta elämä rullaa painollaan aika tyydyttävästi. Juttelen ystävieni kanssa kuin ulkopuolisten. Ulkopuoliselle saisi selittää asioita.me todella kauan ennen kuin hän saisi niistä minkäänlaista kuvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi