Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain just tietää että meidän perheen S-tilillä on yli 6000 euroa bonusta. Siis onko se oikeasti kuin rahaa eli voi nostaa ja siirtää pankkitilille?

Vierailija
14.03.2022 |

Vähän jäänyt unholaan koko bonus-juttu, mutta korttia on vingutettu.

Kommentit (185)

Vierailija
21/185 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin silmälasit liikkeestä mistä saa s-bonuksia ja niitä tuli yli 80 euroa. Vähän toista kuin Lidlillä ta K-kaupalla.

Eli sun silmälasit maksoi monia tuhansia euroja??

Vierailija
22/185 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa niin rikas, että on varaa unohtaa, että jollain pankkitilillä on 6000€ rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/185 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kuukausihan siitä tulee tiedote, mutta joo, kyllä voi siirtää. 

Ei mulle tule mitään tiedotetta

Vierailija
24/185 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä pa-pentin terveisiä porvoosta

Vierailija
25/185 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monenko kymmenen vuoden ajalta nuo on?

Huomioimatta korkoa, niin 1000 eurossa kuukausittain ostoja 5% bonuksella kerryttää 6000 10 vuodessa. Eri juttu miten uskottavaa on, että ostaa tonnilla joka kuukausi s-ryhmältä bonuksen alaisia ostoja, mutta matematiikkaahan tuo on.

Jos 2 autoa ja ajaa paljon,tankkaa ABC:lla, sitten tyyliin sähköt/vakuutukset S-rymhään ja ostokset Prismasta. Ei se tonni paljon ole jos on muutamakin lapsi.

Mä olen ohjannut bonukset automaattisesti rahastoihin, ne kun unohtaa niin voi olla erilainen lopputulos (riippuen onko hyvä vai huono rahasto...)

Meillä sama. Bensat, vakuutukset, ruokaostoksia n 800e/kk. Kivasti kertyy ja rahastoon menee, sekin toistaiseksi kasvusuuntainen:)

Vierailija
26/185 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin silmälasit liikkeestä mistä saa s-bonuksia ja niitä tuli yli 80 euroa. Vähän toista kuin Lidlillä ta K-kaupalla.

Silmäasemalla on usein tarjouksena että saa bonukset tuplana.

Vierailija
27/185 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mitä ostaa ja mitä on pakko ottaa siihen päälle. Itse ostin halvemmasta päästä kehyksiä kahdet lasit + aurinkolasit tarjouksesta ja meni silti 800€. Itellä on niin paska näkö, että mulle ei myydä laseja enää ilman semmosta kallimpaa hiontaa yms. ku ne ei passaa kehyksiin muuten. Sitte vielä otan aina vakuutuksen, ku on niin saatanan kalliit lasit. Aivan hyvin menis pitkästi nelinumeroinen summa, jos ostas erikseen kaikki.

Vierailija
28/185 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kiinnostavampaa että miksi sitä korttia on vinguttanut kun ei mitään hyötyä ole vuosiin siitä nähnyt :D kun eihän s-kortilla saa alennuksia, siis ikinä. 

Vierailija
29/185 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monenko kymmenen vuoden ajalta nuo on?

Huomioimatta korkoa, niin 1000 eurossa kuukausittain ostoja 5% bonuksella kerryttää 6000 10 vuodessa. Eri juttu miten uskottavaa on, että ostaa tonnilla joka kuukausi s-ryhmältä bonuksen alaisia ostoja, mutta matematiikkaahan tuo on.

Häh kyllähän tonni menee helposti kuussa, jos on isompi perhe ja keskittää ostokset s-ryhmään.

Vierailija
30/185 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ne boonukset näkyykin tuotteiden hinnoissa.

Vierailija
31/185 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on kiinnostavampaa että miksi sitä korttia on vinguttanut kun ei mitään hyötyä ole vuosiin siitä nähnyt :D kun eihän s-kortilla saa alennuksia, siis ikinä. 

Ei saa alennusta mutta saa aika hyvin bonuksia jos ostaa yhtään enempää. Se on itse asiassa ihan kuin alennus joka vain maksetaan sinulle takaisin.

Vierailija
32/185 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä porvaripellen pulmia.

Vierailija
33/185 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä kävi just noin (meillä erilliset rahat, joten kummallakin oma S-etukortti omalle tilille).

Menin itse pari vuotta sitten nostamaan omat kertyneet itselleni palvelupisteestä, about 100 euroa (saa ne sähköisestikin siirrettyä, mutta olimme just sopivasti Sokoksella käymässä).

Mies siinä sitten ihmettelemään, että hän luuli, että hän saa Prisman kassalla aina nää jonain bonuksena kun ostaa sieltä, eikö hän muka olekaan saanut?!!?

Kerroin että ei se niin toimi, ja miehellä oli tilille kertynyt vuosien varrella reilu 12.000. Mirs pyysi ne sitten tomerasti itselleen saman tien käteisenä mukaansa 😁. Usutin miehen kuitenkin saman tien lähimmälle talletusautomaatille, niin ei kulkenut tuollainen summa taskussansa kaupungilla kuitenkaan.

Luulenpa että tuo on nytkin unohtanut taas asian täysin pariksi vuodeksi, sen verran hajamielinen on. Taisi heillä olla yhteinen tili ex-vaimonsa kanssa ja vaimo tyhjensi sen aina aiemmin miehen puolesta tai jotain, en muuten ihan ymmärrä miten ei ole koskaan törmännyt asiaan aiemmin.

Vierailija
34/185 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa alennusta mutta saa aika hyvin bonuksia jos ostaa yhtään enempää. Se on itse asiassa ihan kuin alennus joka vain maksetaan sinulle takaisin.

No sitähän tuo edellinen kysyjä ihmettelikin, että miksi joku on vuosikausia vinguttanut sitä S-etukorttia, kun ei ole nähnyt siitä saavan mitään etua itselleen. Ei alennuksia, eikä niitä bonuksia, kun ei ole tajunnut käydä tilillään katsomassa paljonko bonuksia on tullut. 

Vierailija
35/185 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-ryhmällä ainakin joissain liikkeissä bonustili on yhteydessä kassajärjestelmään, ja maksaessa pääte kysyy, että tilillä on x €, käytetäänkö nyt? Ei jää bonukset piiloon samalla tavalla.

Vierailija
36/185 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pariin vuoteen ei ole enää tullut mitään tiedotteita. Kävin sitten Viikin Prisman S-Pankin pisteellä ja tilillä oli vähän yli 100€. Nostin sen, mutta en ottanut pankkikorttia, kun käyn s-marketissa niin harvoin ja mulla on jo Nordean ja OP:n kortit.

Vierailija
37/185 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pariin vuoteen ei ole enää tullut mitään tiedotteita. Kävin sitten Viikin Prisman S-Pankin pisteellä ja tilillä oli vähän yli 100€. Nostin sen, mutta en ottanut pankkikorttia, kun käyn s-marketissa niin harvoin ja mulla on jo Nordean ja OP:n kortit.

Meillä ei ole maksukorttia S-pankkiin, mutta verkkopankkitunnukset on, niin siirrämme kertyneet bonukset verkkopankin kautta omaan tilipankkiin. Siirto tehdään kerran vuodessa.

Vierailija
38/185 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ne boonukset näkyykin tuotteiden hinnoissa.

Ei S-ryhmä ole yhtään kalliimpi kuin muutkaan. Moni tuote sentilleen samanhintainen kuin Lidlissä.

Vierailija
39/185 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5% bonuksella lasit olisivat maksaneet 1600e. Jotkut voivatkin maksaa noin paljon, kalliit kehykset, erikoislinssit ym...

Vierailija
40/185 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma meillä, sitä jotenkin unohti että rahaa kertyy sinne ja yhtäkkiä huomaa että rahaa on 5500e! Hyvä lisä rempparahastoon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi