Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kyllästynyt tämän ajan täydelliseen sisustamiseen. Linkki Katin perheen loma-asuntoon

Vierailija
14.03.2022 |

Joka paikassa samat retrot kirjahyllyt/sohvat/pöydät, samat julisteet kehyksissä sohvan tai sängyn yläpuolella, samat valaisimet, samat designtuotteet, marimekon kupit avohyllyillä jne.

Katin perheen lomakoti näyttää 30v instasisustajan kodilta, ei kenenkään rennolta loma-asunnolta. Miten tuota asuntoa teidän mielestä vois muokata rennommaksi. Itse ottaisin välittömästi julisteet seinältä. Tilalle vaikka hylly johon viherkasvi. Lehtiä ja kirjoja esille, lautapelejä. En haluaisi että oma loma-asunto olisi täydellisen hiottu johonkin tyyliin sopivaksi, kun yleensä jo kodit on sellaisia ihmisillä jotka tykkäävät sisustaa.

https://www.meillakotona.fi/artikkelit/laiturin-perheen-yksio-hangossa

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei vaan voi olla niin kuin ennen vähemmän täydellistä räsymattoineen, sekalaisine kalusteineen, rumine kirjahyllyineen, keittiössä ruutuverhot, vähän vihreetä siellä ja punaista täällä, seinillä taistelevat metsot ym. tauluja. Koti, jossa viihtyy. Mummon mökit on paljon ihanempia kuin modernit mökit, joissa ei ole mökkitunnelmaa.

Vierailija
82/91 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan usein yksiöelämään kuuluu se kattila hellalla, kun muuallakaan ei ole tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän taas toteutuu tämä vanha suomalainen sisustusklisee, että vaaleaa taustaa vasten värit pääsevät paremmin esiin. Sitten on hiki päässä valikoitu jotain keltaista sohvatyynyä. Vautsi vau!

Jos ei ole väreillä koskaan sisustanut, niin eipä niitä osata käyttääkään. Hyvin harvassa on sisustussuunnittelijat, jotka päästäisin omaan kotiini.

Vierailija
84/91 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
85/91 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herättänyt itsessä mitään erityisiä tunteita. Aika vaisu. Positiivista, että sisutus noudattelee talon aikakauden henkeä olematta tunkkainen.

Vierailija
86/91 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista kuvista tuli kysymys: Mikä sisustus? 

Minusta tämä asunto näytti kolkolle, liian putsatulle ja ankeallekin. Mitään kivaa en sisustuksesta löytänyt. Jotain vanhoja romppeita, kuten kaappeja, oli otettu käyttöön. Mikäs siinä, mutta en nyt todellakaan saa tuosta mitään irti. 

Mitä sisustaminen sun mielestä sitten on? Se, että kaikki ostetaan uutena, on ilmeisesti olennainen osa sun näkemyksestä?

Höpönlöpön. Missä kohtaa olen sanonut, että kaikki pitää ostaa uutena?

Juuri kirjoitin edellä, että "vanhoja romppeita, kuten kaappeja, oli otettu käyttöön. Mikäs siinä..."

Mutta sisustus on muutakin kuin, että kaivetaan vanhat kaapit esille jne. Otetaan nyt esim. tuo sohva. Minusta se on jo ankean näköinenkin, saatika millainen mahtaa olla istua ja oleskella. Sisustus on kauneutta ja mukavuutta, viihtyisyyttä sekä käyttökelpoisuutta. 

No siitä tulee mieleen, että kutsut esineitä "vanhoiksi romppeiksi". 

Tuo sohva näyttää olevan vuodesohva, koska asuntoa käyttää useampi henkilö. Mutta et kai oikeasti kuvittele, että jonkun pitää sisustaa sitä ajatellen, mikä susta on kaunista? Eiköhän asunnon sisustaja ole miettinyt asioita ihan omasta näkökulmastaan ja valinnut itselleen mieluisia ja käyttökelpoisia asioita?

En oikein vieläkään saanut kiinni siitä, miten tätä asuntoa ei ole sisustettu.

Mutta et kai oikeasti kuvittele, että jonkun pitää sisustaa sitä ajatellen, mikä susta on kaunista?

Jos hän on sisustanut sen pelkästään ajatellen, mistä hän pitää, miksi tämä kämppä on sitten esitelty julkisuudessa? Miksi tästä keskustellaan täällä, jos ei saa sanoa omaa mielipidettään. Kerrothan sinäkin oman mielipiteesi?

Miten hän voisi sen sisustaakaan juuri minua varten, kun en tunne koko ihmistä? Mieti nyt vähän ennenkuin kirjoittelet. 

Estääkö julkisuudessa esittely jotenkin sisustamasta miten itse tykkää?

Et ymmärtänyt pointtia. Unohda!

Vierailija
87/91 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma-asunto kiireisellä yrittäjällä? Eihän yrittäjät koskaan lomaile tai pidä vapaata. Näin olen kuullut. Mikäs valhejuttu tämä nyt on?

Vierailija
88/91 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi pienikokoinen ihminen niin noi 60-l nukkekoti-mitoitukset olisi varmaan söpöt. Itse olen pitkä ja noi tuntuu aina " vääriltä".

Mellä on 60-luvun tanskalaistyylinen sisustus (oli jo vuosia ennen kuin siitä tuli muotia) j olemme molemmat todella pitkiä. Nojatuolit ovat kuin suunnitellut pitkille, istuma-asento on erinomainen, mikä on oikeasti harvinaista.

Vierailija
89/91 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kattilassa on hyvä olla valmiina veden keittoon, kun synnytys alkaa työläisasunnon keittiön lattialla.

Missä pyyhkeet?!

Vierailija
90/91 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista kuvista tuli kysymys: Mikä sisustus? 

Minusta tämä asunto näytti kolkolle, liian putsatulle ja ankeallekin. Mitään kivaa en sisustuksesta löytänyt. Jotain vanhoja romppeita, kuten kaappeja, oli otettu käyttöön. Mikäs siinä, mutta en nyt todellakaan saa tuosta mitään irti. 

Mitä sisustaminen sun mielestä sitten on? Se, että kaikki ostetaan uutena, on ilmeisesti olennainen osa sun näkemyksestä?

Sisustaminen on sitä, että ei itse tarvitse siivota.

Vierailija
91/91 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Arabian Ruska-kannussa sekoitetaan aamiaismunakkaan ainekset. ''

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi