Kenet JULKISUUDEN HENKILÖN olet nähnyt useamman kuin kerran esim. kadulla?
Ei nyt sitten mitään keikalla näkemistä lasketa mukaan!
Mä olen nähnyt muutaman kerran Treella Olli Hermanin ja hänen vaaleanpunaisen joponsa. Viimeksi pyöräili lisäksi ilman paitaa sillä yksin. Nyt joku teini on mulle kateellinen?
Helsingissä olen nähnyt Silvia Modigia, Ben Zyskowicziä ja Mikael Jungneria sekä useita, useita kertoja Wallu Valpion hengailemassa keskustassa yksinään. Nämä tuli nyt pikaisella muistelulla mieleen.
Kommentit (37)
Jussi Halla-ahon pyöräilemässä Aleksilla ja Etelä-Helsingissä. Mahtaa persut olla ylpeitä. Pyöräilevä humanistisivari? Kyllä mulle sopii, mutten olekaan persu.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 05:03"]
Aku Hirviniemi, Niina Lahtinen, Janne Kataja, Anita Hirvonen. Ei varmaan tarvitse kertoa, mikä on kotikaupunkini.
[/quote]
Etkö homoikoni Päideä ole nähny?
Michael Monroen (tosi usein), Andyn, Lolan, Ellen Jokikunnaksen, Jetron, Ville Itälän, Ilkka Kanervan ja Elina Kiikon (en tosin yhdessä) Varmaan muitakin, mut ei nyt tule mieleen...
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 05:57"]Michael Monroen (tosi usein), Andyn, Lolan, Ellen Jokikunnaksen, Jetron, Ville Itälän, Ilkka Kanervan ja Elina Kiikon (en tosin yhdessä) Varmaan muitakin, mut ei nyt tule mieleen...
[/quote]
Asut siis Turuus :)
Arja Koriseva, lukeemattomii kertoi
Hp björkman, Oskari katajisto ja Jussi lampi
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 05:42"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 05:03"]
Aku Hirviniemi, Niina Lahtinen, Janne Kataja, Anita Hirvonen. Ei varmaan tarvitse kertoa, mikä on kotikaupunkini.
[/quote]
Etkö homoikoni Päideä ole nähny?
[/quote]
Päivi Räsänen (kauniine tyttärineen) on toki myös nähty. Hän ei kyllä niin usein rahvaan seassa ole näkynyt kuin edellä mainitut.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 05:58"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 05:57"]Michael Monroen (tosi usein), Andyn, Lolan, Ellen Jokikunnaksen, Jetron, Ville Itälän, Ilkka Kanervan ja Elina Kiikon (en tosin yhdessä) Varmaan muitakin, mut ei nyt tule mieleen... [/quote] Asut siis Turuus :)
[/quote]
Jeah...
Sen takkutukkaradiojuontajan, onko sen nimi jotain Jone Hynynen? Sen näkee usein Helsingin keskustassa. Sofi Oksasen näkee ruokaostoksilla eräässä kaupassa usein.
Koska mitään aikarajaa ei annettu, niin minäpä otan tulokulmaksi kuolleet legendat. Eli Kari Tapion, Irwinin, Kikan ja Armi Aavikon näin kaupungilla ja baarissakin (viihteellä, ei keikalla) muutaman kerran joskus kauan sitten. Olen toki läjäpäin muitakin nähnyt, mutta nämä siis tulokulmani mukaisia.
Michael Monroe, jethro, lola wallinkoski, Reijo mäki, lauri tähkä... Asun Turussa. Olen nähnyt myös useita kertoja Duudsonit, heikki paasosen, Axel Smithin ja jone nikulan. Nämä nyt ainakin tuli mieleen.
Rauli Hulkkonen tulee välillä lenkkipolulla vastaan.
Jare tiihonen alias cheek;joojoo keikoilla ja paristi vapaa-ajalla ei tarkoituksella ja kerran tarkoituksella:)
Ben Zyskowicz, Virve Rosti, Muska Babitzin, Paavo Lipponen. Nämä tulee ekana mieleen.