Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidän vanhemmista miehistä

Vierailija
17.08.2015 |

Argh, kirjoitin koko roskan jo kerran ja mobiililla painoin takaisin-toimintoa.

Olen nuori nainen. Olen aina ollut seksuaalisesti viehättynyt vanhemmista miehistä. Ikinä ei ole oman ikäiset kiinnostanut. Tottakai komea 2-kymppinen on viehättävä, mutta harvemmin nuoret saavat minut ihastumaan. Pidän 35-45 vuotiaista miehistä. Tämä on ongelma, koska harva sen ikäinen haluaa rinnalleen lähes teiniksi laskettavan naisenalun. Joku sellainen raaka miehekkyys viehättää. Se että nämä miehet on jo löytäneet oman paikkansa elämässä. Minulla ei isäongelmia, minua ei ole käytetty nuorena seksuaalisesti hyväksi, en kaipaa miesten rahoja enkä halua sugar daddya. Ihan parisuhdemielessä. Mutta toki tiedostan että harvoin tämän tyyppiset suhteet kestävät yli puoli vuotta. Minulla ei ole ketään tiettyä mielessä, vaan kysynkin nyt voiko tästä suuresta maailmasta joskus löytyä minulle mieleinen mies. Ymmärrän hyvinkin sen kuinka epänormaalia on olla kiinnostunut isänsä ikäisistä miehistä. Olen kuullut, että usea 4-kymppinen katsoo minun ikäisiäni ja tuntee enemmän sellaista isällistä lämpöä. Elämäntilanteet ovat tietysti täysin erilaiset, joka tuottaa ongelmia.

Mitä mun oikeasti pitäis tehdä? Olen yrittänyt kiinnittää huomiota oman ikäisiini, mutta aina vaan se intohimo leimahtaa älykkään ja upean vanhemman miehen kanssa. Usein muuten kysytään, ihailenko vain vanhempia miehiä enkä itse sitä tajua, mutta ei, en ihaile. Pidän heitä upeina ja haluaisin yhdestä tämän ikäluokan ihmisestä kumppanin. Ja ymmärrän että tekstini kuulostaa ehkä typerältä, mutta kirjoitin tuon ikähaarukan vain selventääkseni minkä ikäisistä suurinpiirtein puhun.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:32"]Wau -.- niin minäkin, mutta en tajunnut tehdä numeroa siitä.
[/quote]

Millaisen numeron mä olen tästä tehnyt? Kasva hei vähän. Keskustelupalstalla keskustellaan. Ap.

Vierailija
22/61 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:34"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:32"]Wau -.- niin minäkin, mutta en tajunnut tehdä numeroa siitä.
[/quote]

Millaisen numeron mä olen tästä tehnyt? Kasva hei vähän. Keskustelupalstalla keskustellaan. Ap.
[/quote]

Öh... Ketjun aiheesta IIXX, tykkään vanhemmista miehistä:O:O:O olenko nyt kypsä? :O:O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:02"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:55"] Ihan hyviä pointteja, mutta parisuhteiden kesto ei kyllä ole kovin usein 30 v., ennemin 3 v. oli ikäeroa tai ei... [/quote] Voi tsiius. Heh eheh heh. Aivan kuin parisuhteiden määrä olisi parmpi mittari kuin pituus. OLETKO IDIOOTTI? Hyvät parisuhteet kestää pitkään, huonot vähän aikaa. TYPERYS!!!!!! [/quote] Parisuhteen voi kyllä lopettaa moni muukin asia kuin vain se, että asiat on nyt huonosti.

[/quote]

Kuten se että asiat on hyvin?

Vierailija
24/61 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:06"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:59"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:55"]

Ihan hyviä pointteja, mutta parisuhteiden kesto ei kyllä ole kovin usein 30 v., ennemin 3 v. oli ikäeroa tai ei...

[/quote]

Voi tsiius. Heh eheh heh. Aivan kuin parisuhteiden määrä olisi parmpi mittari kuin pituus. OLETKO IDIOOTTI?

Hyvät parisuhteet kestää pitkään, huonot vähän aikaa. TYPERYS!!!!!!

[/quote]

Mistä moinen kielenkäyttö? Tarkoitan, että se, että ap nyt rupeaisi suhteeseen 20 v. vanhemman kanssa, ei tarkoita sitä, että hän on siinä suhtessa enää 30 v kulutta, tai edes 15 v kuluttua. yli 30 v parisuhteet ovat paljon, paljon harvinaisempia kuin suurten ikäluokkien aikana. 50% avioliitoista päätyy eroon.

Eli se, että Ap olisi 30v kuluttua omaishoitaja, ei ole mikään itsestäänselvyys, jos hän nyt tapaa 40 v kumppanin.

Ei, en ole idiootti enkä typerys. Sinä voisit hieman tarkastella omaa käytöstäsi, vaikka anonymiteetin suojasta haukutkin.

[/quote]Jos ajattelee että parisuhteet kestää 3 vuotta, niin se kertoo melkoisesta sitoutumiskyvyttömyydestä. Ainakin minusta.

Vierailija
25/61 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:55"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:55"] Ihan hyviä pointteja, mutta parisuhteiden kesto ei kyllä ole kovin usein 30 v., ennemin 3 v. oli ikäeroa tai ei... [/quote] Voi tsiius. Heh eheh heh. Aivan kuin parisuhteiden määrä olisi parmpi mittari kuin pituus. OLETKO IDIOOTTI? Hyvät parisuhteet kestää pitkään, huonot vähän aikaa. TYPERYS!!!!!! [/quote] Parisuhteen voi kyllä lopettaa moni muukin asia kuin vain se, että asiat on nyt huonosti.

[/quote]

[/quote]

Naisille se on usein riittävä syy, on tylsää ja turvallista, tarttee hakea jännitystä ja kiihkoa.

Vierailija
26/61 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:59"]

[/quote]

[/quote]

Naisille se on usein riittävä syy, on tylsää ja turvallista, tarttee hakea jännitystä ja kiihkoa.

[/quote]

Joo, totta. Tarvii löytää "jännämies", sellainen jolla on tatuointeja ja joka vetää turpaan.

Vierailija
27/61 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:58"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:06"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:59"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:55"]

Ihan hyviä pointteja, mutta parisuhteiden kesto ei kyllä ole kovin usein 30 v., ennemin 3 v. oli ikäeroa tai ei...

[/quote]

Voi tsiius. Heh eheh heh. Aivan kuin parisuhteiden määrä olisi parmpi mittari kuin pituus. OLETKO IDIOOTTI?

Hyvät parisuhteet kestää pitkään, huonot vähän aikaa. TYPERYS!!!!!!

[/quote]

Mistä moinen kielenkäyttö? Tarkoitan, että se, että ap nyt rupeaisi suhteeseen 20 v. vanhemman kanssa, ei tarkoita sitä, että hän on siinä suhtessa enää 30 v kulutta, tai edes 15 v kuluttua. yli 30 v parisuhteet ovat paljon, paljon harvinaisempia kuin suurten ikäluokkien aikana. 50% avioliitoista päätyy eroon.

Eli se, että Ap olisi 30v kuluttua omaishoitaja, ei ole mikään itsestäänselvyys, jos hän nyt tapaa 40 v kumppanin.

Ei, en ole idiootti enkä typerys. Sinä voisit hieman tarkastella omaa käytöstäsi, vaikka anonymiteetin suojasta haukutkin.

[/quote]Jos ajattelee että parisuhteet kestää 3 vuotta, niin se kertoo melkoisesta sitoutumiskyvyttömyydestä. Ainakin minusta.

[/quote]

Varmasti, näin se vaan nykyään näyttää menevän. Parisuhde päättyy ensimmäiseen vastoinkäymiseen tai viimeistään vauva-arkeen. Osittain selittyy myös eron stigman poistumisella, joka ennen "esti" eroamisen, vaikka shude oli aikaa sitten kuollut.

Vierailija
28/61 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 01:04"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Joo, totta. Tarvii löytää "jännämies", sellainen jolla on tatuointeja ja joka vetää turpaan.

[/quote]

Ei, mutta palstallakin usein nähtyä, että ihastutaan työkaveriin/baarituttavuuteen jne, ja halutaan jättää muuten hyvä mies ja isä, koska ei nyt sitä alkuhuuman kipinää löydy enää. puolen tusinaa ketjuja tässäkin kuukauden sisään.

Vierailija
29/61 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 01:07"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 01:04"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei, mutta palstallakin usein nähtyä, että ihastutaan työkaveriin/baarituttavuuteen jne, ja halutaan jättää muuten hyvä mies ja isä, koska ei nyt sitä alkuhuuman kipinää löydy enää. puolen tusinaa ketjuja tässäkin kuukauden sisään.
[/quote]

Tää on kyllä valitettavan totta. Ihmiset haluaa mielummin erota kuin yrittää. Ap.

Vierailija
30/61 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:30"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:29"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:26"] [quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:10"] [quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:59"] [quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:55"] Ihan hyviä pointteja, mutta parisuhteiden kesto ei kyllä ole kovin usein 30 v., ennemin 3 v. oli ikäeroa tai ei... [/quote] Voi tsiius. Heh eheh heh. Aivan kuin parisuhteiden määrä olisi parmpi mittari kuin pituus. OLETKO IDIOOTTI? Hyvät parisuhteet kestää pitkään, huonot vähän aikaa. TYPERYS!!!!!! [/quote] Mistä moinen kielenkäyttö? Tarkoitan, että se, että ap nyt rupeaisi suhteeseen 20 v. vanhemman kanssa, ei tarkoita sitä, että hän on siinä suhtessa enää 30 v kulutta, tai edes 15 v kuluttua. yli 30 v parisuhteet ovat paljon, paljon harvinaisempia kuin suurten ikäluokkien aikana. 50% avioliitoista päätyy eroon. Eli se, että Ap olisi 30v kuluttua omaishoitaja, ei ole mikään itsestäänselvyys, jos hän nyt tapaa 40 v kumppanin. Ei, en ole idiootti enkä typerys. Sinä voisit hieman tarkastella omaa käytöstäsi, vaikka anonymiteetin suojasta haukutkin. [/quote] Hyviä huomioita [/quote] juu, ja nelikymppiseltä mieheltä :-) [/quote] No nyt kun sä oot täysin kohdeluokkaa mistä oon täällä puhunut, niin haluaisitko sä antaa omasta näkökulmastasi mielipiteen? Että voisko sun mielestä tällainen parisuhde koskaan toimia. Ap. [/quote] Mikä tahansa parisuhde toimii tai on toimimatta sen perusteella, miten siinä olevat ihmiset sen kokevat, siihen panostavat ja kuinka paljon antavat ulkoisten asioiden vaikuttaa jos suhde on "epätavallinen". Ikäero tuolla skaalalla tuo niitä ulkopuolisia paineita, mutta ensisijaisesti kyse on kahden henkilön kemiasta keskenään. Se ratkaisee, ei numerot. vastaaja 45 [/quote] Itse olen aiheesta samaa mieltä, mutta en sit kai vaan ole ilmaissut asiaa noin selkeästi. Kiitos tästä. Ap.

[/quote]

Eipä kestä, näytät ajatelleen asiaa ihan pitkän kaavan mukaan.

45

Vierailija
31/61 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 08:47"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 01:07"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 01:04"] [quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:59"] [quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:55"] [quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:02"] [quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:55"] Ihan hyviä pointteja, mutta parisuhteiden kesto ei kyllä ole kovin usein 30 v., ennemin 3 v. oli ikäeroa tai ei... [/quote] Voi tsiius. Heh eheh heh. Aivan kuin parisuhteiden määrä olisi parmpi mittari kuin pituus. OLETKO IDIOOTTI? Hyvät parisuhteet kestää pitkään, huonot vähän aikaa. TYPERYS!!!!!! [/quote] Parisuhteen voi kyllä lopettaa moni muukin asia kuin vain se, että asiat on nyt huonosti. [/quote] Kuten se että asiat on hyvin? [/quote] Naisille se on usein riittävä syy, on tylsää ja turvallista, tarttee hakea jännitystä ja kiihkoa. [/quote] Joo, totta. Tarvii löytää "jännämies", sellainen jolla on tatuointeja ja joka vetää turpaan. [/quote] Ei, mutta palstallakin usein nähtyä, että ihastutaan työkaveriin/baarituttavuuteen jne, ja halutaan jättää muuten hyvä mies ja isä, koska ei nyt sitä alkuhuuman kipinää löydy enää. puolen tusinaa ketjuja tässäkin kuukauden sisään. [/quote] Tää on kyllä valitettavan totta. Ihmiset haluaa mielummin erota kuin yrittää. Ap.

[/quote]

Tässä taas yksi esimerkki:

http://www.vauva.fi/keskustelu/4559119/ketju/vieras_mies_alkanut_osoittaa_huomiota_apua

Vierailija
32/61 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 08:47"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 01:07"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 01:04"] [quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:59"] [quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:55"] [quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 00:02"] [quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:55"] Ihan hyviä pointteja, mutta parisuhteiden kesto ei kyllä ole kovin usein 30 v., ennemin 3 v. oli ikäeroa tai ei... [/quote] Voi tsiius. Heh eheh heh. Aivan kuin parisuhteiden määrä olisi parmpi mittari kuin pituus. OLETKO IDIOOTTI? Hyvät parisuhteet kestää pitkään, huonot vähän aikaa. TYPERYS!!!!!! [/quote] Parisuhteen voi kyllä lopettaa moni muukin asia kuin vain se, että asiat on nyt huonosti. [/quote] Kuten se että asiat on hyvin? [/quote] Naisille se on usein riittävä syy, on tylsää ja turvallista, tarttee hakea jännitystä ja kiihkoa. [/quote] Joo, totta. Tarvii löytää "jännämies", sellainen jolla on tatuointeja ja joka vetää turpaan. [/quote] Ei, mutta palstallakin usein nähtyä, että ihastutaan työkaveriin/baarituttavuuteen jne, ja halutaan jättää muuten hyvä mies ja isä, koska ei nyt sitä alkuhuuman kipinää löydy enää. puolen tusinaa ketjuja tässäkin kuukauden sisään. [/quote] Tää on kyllä valitettavan totta. Ihmiset haluaa mielummin erota kuin yrittää. Ap.

[/quote]

Tässä taas yksi esimerkki:

http://www.vauva.fi/keskustelu/4559119/ketju/vieras_mies_alkanut_osoittaa_huomiota_apua
[/quote]

Aika huonolta toikin kuulostaa. Miksei ihmiset keskustele enemmän parisuhteissaan vaan vuodattaa nettiin ne ongelmat jotka pitäisi purkaa kahdestaan puolison kanssa? Tai sit vastaavasti parisuhdeterapiassa. Ap.

Vierailija
33/61 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolla kulla vielä mielipiteitä tästä? Ap.

Vierailija
34/61 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainiin, minulla ei ole huono itsetunto jota haluaisin pönkittää vanhempien miesten huomiolla ja arvostuksella kun on nuori kroppa ja kiinteä iho. Ap.

Vierailija
35/61 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai löytyy, tämä on kun kysyisi, että olisi ilmaista olutta tarjolla, mahtaisiko kenellekään maistua.

Vierailija
36/61 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 20 vuotta vanhempi mies. Olen 50 ja mies 70. Todella huono homma minun kannaltani. Ihan vaarin kanssa elelen. Älä tyttö tee samaa virhettä. Iällä todella on merkitystä eikä ok ole vain numeroita.

Vierailija
37/61 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:56"]Tottakai löytyy, tämä on kun kysyisi, että olisi ilmaista olutta tarjolla, mahtaisiko kenellekään maistua.
[/quote]

Mitä tarkoitat? Ai että nuori nainen kelpaa aina koska on nuori? En mä ainakaan halua olla kenenkään seksilelu kun on vielä paikat kunnossa, vaan tasavertaista parisuhdetta ajattelin enemmänkin. Ap.

Vierailija
38/61 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten aina ajatellaan että sillä nuorella naisella olisi jotenkin ihan huono itsetunto? vähän sama kuin väittäisi että kaikilla samanikäisillä paareilla on hyvä itsetunto? Nojoo vähän kökkö esimerkki mut aina ajatellaan et on jotain ongelmia niin miksi??

Vierailija
39/61 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:58"]Minulla on 20 vuotta vanhempi mies. Olen 50 ja mies 70. Todella huono homma minun kannaltani. Ihan vaarin kanssa elelen. Älä tyttö tee samaa virhettä. Iällä todella on merkitystä eikä ok ole vain numeroita.
[/quote]

Ymmärrän mitä meinaat ja olen tätäkin pohtinut, mutta jotenkin ajatuksissani olisin ok tuollaisen tilanteen kanssa. Toistaiseksi kun en lapsiakaan haluaisi ainakaan tämän hetken mielipiteillä, niin se voisi toimia. Ap.

Vierailija
40/61 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paareilla siis pareilla :D