Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidän vanhemmista miehistä

Vierailija
17.08.2015 |

Argh, kirjoitin koko roskan jo kerran ja mobiililla painoin takaisin-toimintoa.

Olen nuori nainen. Olen aina ollut seksuaalisesti viehättynyt vanhemmista miehistä. Ikinä ei ole oman ikäiset kiinnostanut. Tottakai komea 2-kymppinen on viehättävä, mutta harvemmin nuoret saavat minut ihastumaan. Pidän 35-45 vuotiaista miehistä. Tämä on ongelma, koska harva sen ikäinen haluaa rinnalleen lähes teiniksi laskettavan naisenalun. Joku sellainen raaka miehekkyys viehättää. Se että nämä miehet on jo löytäneet oman paikkansa elämässä. Minulla ei isäongelmia, minua ei ole käytetty nuorena seksuaalisesti hyväksi, en kaipaa miesten rahoja enkä halua sugar daddya. Ihan parisuhdemielessä. Mutta toki tiedostan että harvoin tämän tyyppiset suhteet kestävät yli puoli vuotta. Minulla ei ole ketään tiettyä mielessä, vaan kysynkin nyt voiko tästä suuresta maailmasta joskus löytyä minulle mieleinen mies. Ymmärrän hyvinkin sen kuinka epänormaalia on olla kiinnostunut isänsä ikäisistä miehistä. Olen kuullut, että usea 4-kymppinen katsoo minun ikäisiäni ja tuntee enemmän sellaista isällistä lämpöä. Elämäntilanteet ovat tietysti täysin erilaiset, joka tuottaa ongelmia.

Mitä mun oikeasti pitäis tehdä? Olen yrittänyt kiinnittää huomiota oman ikäisiini, mutta aina vaan se intohimo leimahtaa älykkään ja upean vanhemman miehen kanssa. Usein muuten kysytään, ihailenko vain vanhempia miehiä enkä itse sitä tajua, mutta ei, en ihaile. Pidän heitä upeina ja haluaisin yhdestä tämän ikäluokan ihmisestä kumppanin. Ja ymmärrän että tekstini kuulostaa ehkä typerältä, mutta kirjoitin tuon ikähaarukan vain selventääkseni minkä ikäisistä suurinpiirtein puhun.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:58"]Minulla on 20 vuotta vanhempi mies. Olen 50 ja mies 70. Todella huono homma minun kannaltani. Ihan vaarin kanssa elelen. Älä tyttö tee samaa virhettä. Iällä todella on merkitystä eikä ok ole vain numeroita.
[/quote]Höpö höpö, ehdit hyvin vielä toiselle kierrokselle kun hänestä aika jättää.

Vierailija
42/61 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:59"]Miksi sitten aina ajatellaan että sillä nuorella naisella olisi jotenkin ihan huono itsetunto? vähän sama kuin väittäisi että kaikilla samanikäisillä paareilla on hyvä itsetunto? Nojoo vähän kökkö esimerkki mut aina ajatellaan et on jotain ongelmia niin miksi??
[/quote]

Koska nykymaailma on luonut stereotypiat normaalista parisuhteesta, vaikka ennenvanhaan 15-vuotiaat tytöt naitettiin vanhuksille. Halusin vain selventää etten vaikuta haikailevalta pikkutytöltä joka on yhden komean 40 vuotiaan miehen nähnyt elokuvissa tai rahan perässä juoksevalta typerykseltä. Sori että vahvistin tätä ajattelumallia kun oikein korostin tota. :D Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun olet itse keski-ikäinen, huomaat ja ymmärrät että keski-ikäinen, joka on tosiaan melkein teinin kanssa, on jotenkin omituinen tai sitten on seksin takia siinä suhteessa. Ja menetät monta elämänvaihetta, jos alat olemaan isäsi ikäisen miehen kanssa. Anna ajan kulua ja katsele oman ikäisiäsi. Keski-ikäisen miehen kanssa olisit enemmän tai vähemmän lelu ja et edes huomaa, kun vanhempi mies manipuloi sinua. Oikeesti.

Vierailija
44/61 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo eiköhän löydy, tosin ovat varmaan jo toisella kierroksella tuon ikäiset lähes kaikki. Ja jos tuon ikäinen on poikamies, niin jotain vikaa siinä on. Mutta jos ei sua haittaa että on jonkun toisen entinen aviomies ja ehkä jo lähes aikuisia tai sitten teinejä tai leikki-ikäisiä lapsia, niin ei kai siinä mitään.

Mua ei taas vanhat miehet kiinnosta ollenkaan, en mitenkään siis inhoa, ei siitä ole kyse. Heitä ei vaan sillä tavalla ole mulle miehinä olemassa, edustavat mulle siis sitä osaa ihmisitä, jotka ovat mun isä, kaverin isä, mun setä, mun opettaja jne. Eli ei ole olemassa niinkuin seksuaalisina olentoina. En ole ikinä edes ajatellut, miltä tuon ikäiset näyttävät, onko heissä hyvännäköisiä tms. Jotenkin tuntuis pervolta olla niin vanhan kans, ei pahalla, makuja on erilaisia. Mä en esim. tykkää harmaista hiuksista tai kaljusta. Ovat niin ulkopuolella mun maailmasta, johon kuuluu opiskelu, kesätyöt, kohta lähtö vuodeksi ulkomaille, kaverit, sopivasti biletystä..

Mua kiinnostaa seurustelukumppaneina kyllä ihan vaan suunnilleen omanikäiset, kolmekymppisetkin on jo vähän liian vanhoja. Mut hei, onnea etsintääs, eiköhän sulle vanha mies löydy!

Vierailija
45/61 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin haaste lienee siinä, että vapaa-ajan viettotavoissa on usein huomattavasti eroa 20 v. ja 40 v. iässä (jos ei ole ikiteini). Toisaalta elämänkokemusten erilaisuus ja eri aikakausina koetut elämän virstanpylväät (toiselle nuoruus on kasarimusaa ja 059-puhelin ja toiselle Britney Spears ja WhatsApp) saattavat aiheuttaa sen, että ei löydy yhteistä pohjaa elämälle.

Vierailija
46/61 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti sinulle löytyy soiva mies. Kun vanhenet riittävästi, niin haaveilemasi ikäluokka tulee vastaan ja on juuri sopiva. Olet nyt vain vähän hätäinen ja malttamaton.

Jos 40 vuotiaana haavelet 75 vuotiaista miehistä, niin edessä on uudet haasteet.

Vierailija
47/61 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tuon ikäisen miehen löydät helposti! Tuossa iässähän monet pitkät liitot päättyvät, joten miehiä on varmasti vapaalla jalalla paljon. Luulisi olevan helppoa, koska tämmöinen nelikymppinen nainenkin löytää miehiä pilvin pimein ikähaarukassa 25-65. Ja kyllä se voi ihan hyvin toimia, jos haluat lapsia, niin ne tietysti kannattaa tehdä heti, eikä lykätä yhtään myöhemmäksi. Mullakin on ystävätär, jonka mies on 16 v nuorempi ja ihan hyvin näyttää sujuvan.

Vierailija
48/61 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikeastihan ap on sitten n. 45-v mies, joka haaveilee 20-vuotiaasta naisesta.

Vierailija
49/61 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:05"]

Sitten kun olet itse keski-ikäinen, huomaat ja ymmärrät että keski-ikäinen, joka on tosiaan melkein teinin kanssa, on jotenkin omituinen tai sitten on seksin takia siinä suhteessa. Ja menetät monta elämänvaihetta, jos alat olemaan isäsi ikäisen miehen kanssa. Anna ajan kulua ja katsele oman ikäisiäsi. Keski-ikäisen miehen kanssa olisit enemmän tai vähemmän lelu ja et edes huomaa, kun vanhempi mies manipuloi sinua. Oikeesti.

[/quote]

Voihan nuorempikin mies manipuloida naista ja päinvastoin. Eihän ikä ja elämänkokemus tee kenstäkään lähtökohtaisesti pahaa. Nuorella kokemattomalla miehellähän voi olla hyvinkin jyrkät ja raa'at mielipiteet naisetn asemasta.

Voisin jopa väittää että vähän vanhempi mies enemmällä elemänkokomuksella voi jopa olla ymmärtäväisempi ja arvostaa nuorta naista enemmän kuin nuori mies.

Ikää merkittävämpi asia on varmsti se että miten mies suhtautuu naisiin.

Vierailija
50/61 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon näistä vastauksista. Se joka haukkui hätäiseksi, ymmärrän kyllä miten lapselliselta vaikutan ulkopuolisen silmiin mutta mulle kyse ei ole siitä. Sitten toinen, joka käski vain katsella oman ikäisiä niin yrittänyt kyllä olen. Se joka sanoi että jos ei haittaa että on toisella kierroksella ja se joka sanoi että tee lapset heti, niin lapsia en itse tod. näk. halua ja tämä "toinen kierros" ei ole mulle itselleni mikään ongelma kunhan mies tekee selväksi että on nyt mun kanssa ja entinen vaimo on entinen. Lapsistaan tottakai pitää pitää huolta, kun on sellaisia tehnyt. Ja se on mulle täysin okei koska jos ei olisi, pikkumainen ja itsekeskeinen. Se joka sanoi että vanhempi mies manipuloisi minua niin että en huomaisikaan, ymmärrän myös sinun kantasi ja kiitän että jaoit mielipiteesi. En usko että "lankeaisin" huijaukseen ja henkiseen väkivaltaan, mutta se on elämässä riskinä jos lähtee sellaisen asian perään mikä on itselleen tärkeää, että voi joutua riistetyksi ja tallotuksi ja huomaa ettei toinen ollutkaan sitä mitä aluksi luuli. Ja se toinen nuori joka näkee tuon ikäiset miehet enemmän isällisesti, tajuan mitä tarkoitat. Ystäväni jotka tämän mun jutun tietää, ovat kaikki samalla kannalla. Mutta jotenkin muhun se vetoaa. Koen että olen vanhempien miesten kanssa samalla tasolla enemmän. Ja kiitos tsempeistä niille jotka sitä tarkoitti tosissaan. Ap.

Vastasinkohan kaikille nyt..

Vierailija
51/61 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:14"]Ja oikeastihan ap on sitten n. 45-v mies, joka haaveilee 20-vuotiaasta naisesta.
[/quote]

En todellakaan ole. :D Tuntuuko mun kiinnostuksenkohde susta noin hullulta että se on joku mahdottomuus? Ap.

Vierailija
52/61 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:05"] tosin ovat varmaan jo toisella kierroksella tuon ikäiset lähes kaikki.

[/quote]

No haloo! Noin puolet avioliitoiita kestää kuitenkin kuolemaan asti.

Vierailija
53/61 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:18"]

[/quote]

tähän et ottanut kantaa:

Suurin haaste lienee siinä, että vapaa-ajan viettotavoissa on usein huomattavasti eroa 20 v. ja 40 v. iässä (jos ei ole ikiteini). Toisaalta elämänkokemusten erilaisuus ja eri aikakausina koetut elämän virstanpylväät (toiselle nuoruus on kasarimusaa ja 059-puhelin ja toiselle Britney Spears ja WhatsApp) saattavat aiheuttaa sen, että ei löydy yhteistä pohjaa elämälle.

eli miten suhtaudut siihen, kun mies haluaa viettää kotielämää ja kaverit taas baari-elämää?

Vierailija
54/61 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:08"]

[/quote]

Miksi oletat että 40v on se joka joustaa vapaa-ajanviettotavoissa?!? Ei kaikki 20 vuotiaat ole grazybailaajia, vaan joku voi tykätä rauhallisista koti-illoista oman rakkaan kanssa. Itse olin tuollainen parikymppinen ja onneksi myös parikymppinen puolisoni oli samanlainen, vietettiin aikaa kotona kun kaverit mokaili kaupungilla, tätä vaihetta en ole koskaan katunut.

Vierailija
55/61 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:18"]

[/quote]

tähän et ottanut kantaa:

eli miten suhtaudut siihen, kun mies haluaa viettää kotielämää ja kaverit taas baari-elämää?
[/quote]
Kun kuuntelee firman kesätyöntekijöiden viikonloppusuunnitelmia korkeintaan 50% puheissa korostuu biletys. Muut puhuvat mökkeilyistä, futiksen katsomisesta, kahviloista, elokuvista, treenaamisesta

Vierailija
56/61 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:25"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:08"]

[/quote]

Miksi oletat että 40v on se joka joustaa vapaa-ajanviettotavoissa?!? Ei kaikki 20 vuotiaat ole grazybailaajia, vaan joku voi tykätä rauhallisista koti-illoista oman rakkaan kanssa. Itse olin tuollainen parikymppinen ja onneksi myös parikymppinen puolisoni oli samanlainen, vietettiin aikaa kotona kun kaverit mokaili kaupungilla, tätä vaihetta en ole koskaan katunut.

[/quote]

Ei toki kaikki, mutta on huomattavasti todennäköisempää olla 20 v baaripörrääjä, kuin 40 v. sellainen (paitsi jos se 40. v on juuri eronnut :-)......)

Vierailija
57/61 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:18"]

[/quote]

tähän et ottanut kantaa:

[/quote]
Monilla nuorilla perhe-elämä on todellisuutta. Ei kaikki baareile

Vierailija
58/61 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

tähän et ottanut kantaa:

[/quote]
Ai joo, sori. No mulla itselläni on käytössä sairauden vuoksi (ei mikään mielialalääkitys tms) lääkitys enkä oikein voi alkoholia juoda, joten koti-illat kuulostaa oikein hyvältä. Ja en muutenkaan tykkää ns. bilettää kuin muutaman kerran vuodessa, että sellaiset rauhalliset illanistujaiset ja viini-illat on enemmän mun juttu. Vaikka onhan se viinikin alkoholia, niin pointti varmaan tuli selväksi :D Ap.

Vierailija
59/61 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:41"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:18"]  Vastasinkohan kaikille nyt.. [/quote] tähän et ottanut kantaa: Suurin haaste lienee siinä, että vapaa-ajan viettotavoissa on usein huomattavasti eroa 20 v. ja 40 v. iässä (jos ei ole ikiteini). Toisaalta elämänkokemusten erilaisuus ja eri aikakausina koetut elämän virstanpylväät (toiselle nuoruus on kasarimusaa ja 059-puhelin ja toiselle Britney Spears ja WhatsApp) saattavat aiheuttaa sen, että ei löydy yhteistä pohjaa elämälle. eli miten suhtaudut siihen, kun mies haluaa viettää kotielämää ja kaverit taas baari-elämää? [/quote] Ai joo, sori. No mulla itselläni on käytössä sairauden vuoksi (ei mikään mielialalääkitys tms) lääkitys enkä oikein voi alkoholia juoda, joten koti-illat kuulostaa oikein hyvältä. Ja en muutenkaan tykkää ns. bilettää kuin muutaman kerran vuodessa, että sellaiset rauhalliset illanistujaiset ja viini-illat on enemmän mun juttu. Vaikka onhan se viinikin alkoholia, niin pointti varmaan tuli selväksi :D Ap.

[/quote]

No sitten joku nelikymppinen saa sinusta hyvän kumppanin. Missä päin etsit?

Vierailija
60/61 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä mitään, ajattele kuitenkin, että 30 vuoden päästä olet itse vasta viisikymppinen ja miehesi 75 v. Eli keski-ikäinen ja oikeasti vanha. Susta voi nyt tuntua, että 30 v on ikuisuus, mutta oikeasti se menee yhdessä hujauksessa. Nainen on viisikymppisenä suurella todennäköisyydellä täysillä työelämässä, uransa huipulla ja vielä terve ja kun naiset pysyy vielä muutenkin pitempään aktiivisia ja terveinä (yleensä siis), niin ero sinun ja miehesi välillä on valtaisa. Katso tuon ikäisiä ihmisiä, he kulkevat rollaattorilla, monet ovat jo palvelutalossa asumassa. Eli sinä voisit olla miehesi omaishoitaja. Sinä olet vielä halukas ja kyvykäs seksiin, miehesi erittäin suurella todennäköisyydellä ei enää ole ainakaan kyvykäs.

Sinua kiinnostaisi matkustelu, mökkeily, yhteiset liikunta ja -kulttuuriharrastukset, mutta miehelläsi on sairauksia ja vaivoja, väsymys vaivaa, on kontrolliaika sydänfilmiin ja inrikin pitäisi ottaa ja eturauhashöyläyskin lähestyy. Lähes kaikki tuon ikäiset ovat sairaita ja raihnaisia, se vaan on tosiasia. Ja miehet kun tuppaavat muutenkin vanhenemaan naista nopeammin ja se vain korostuu kun on noin suuri ikäero. Lopulta jäät leskeksi ja vanhemman naisen on vaikea löytää uutta miestä, koska miehet ovat joko varattuja tai liian sairaita tai peräti vainajia.

Olen pahoillani, jos mielesi tästä pahoittuu, se ei  ole tarkoitukseni, olen vain läheltä seurannut paria tällaista liittoa. En ollenkaan paheksu ikäeroja suhteissa puoleen tai toiseen, mutta harkitse nyt huolellisesti mihin sitoudut. Saatat myös haluta lapsia vaikkapa 15 vuoden kuluttua, haluatko, että lapsesi isä on 60 v?