Miehet, mitä mieltä olette Bile-Danista?
Olen kuullu naisten puhuvan tästä tyypistä, mutta mitä te miehet ajattelette vai ajatteletteko mitään?
Kommentit (49)
Tuohan on tosi-TV-formaatin roolihahmo, ei todellinen persoona. Hän on brändännyt itsensä tuolla tavalla, koska siitä on hänelle hyötyä. Mitä mieltä siis olen? Ei näiden esiintymisten perusteella pysty arvioimaan todellista ihmistä brändin ja roolihahmon takana.
Kunnioitan. Olisinpa minäkin yhtä itsevarma ja supliikki naistenmies.
Mielipiteet näyttää jakautuvan tai sit joku provoilee.
Minua häiritsee suunnattomasti porvoolaisena tämän kanssaihmisen puhetyyli. Miten sen voi järjellä selittää? Murre on hyvin lievä ilmaisu täällä Uudellamaalla. Sanotaanko, että Porvoo-Mäntsälä-Kerava-Hyvinkää akselilla on puheenparsi melko samanlainen, toki myös pk-seudulla hyvin pitkälti. Bile-Dani ja moni muu ikäisensä porvoolaisnuori on kehittänyt jonkun ihme puhetavan, mitä on aivan järkyttävää kuunnella. Oletteko muut tunnistaneet hänen puheestaan tämän todella häiritsevän sanojen venytyksen?
Ihmisen meriitti on biledani. Sepä kertookin kaiken olennaisen.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:08"]
Olen kuullu naisten puhuvan tästä tyypistä, mutta mitä te miehet ajattelette vai ajatteletteko mitään?
[/quote]
Huvittavaa on että naiset lankeavat juuri tällaisiin tyyppeihin vaikka kovana sitä kieltävät joka palstalla.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:24"]
[/quote]
Huvittavaa on että naiset lankeavat juuri tällaisiin tyyppeihin vaikka kovana sitä kieltävät joka palstalla.
[/quote]
Osa varmasti joo, mutta ainakaan se ns. kusipäisyys ei vetoa muhun. Itse pidän miehistä, jotka on enemmänkin introverttejä.
[/quote]
kuka on bile-dani?
-m35
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 23:01"]
Idoli. Panee niin saatanasti ja pitää naisia vajukkeina.
[/quote]
Ei vajukkeina vaan koloina.