Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, mitä mieltä olette Bile-Danista?

Vierailija
17.08.2015 |

Olen kuullu naisten puhuvan tästä tyypistä, mutta mitä te miehet ajattelette vai ajatteletteko mitään?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ainakin ällöttää tollaaset itserakkaat kusipäät... Rakastun/ihastun yleensä semmosiin ujoihin poikiin, oon todennu myös että ovat parasta ajanvietettä/sänkyseuraa :)

Vierailija
22/49 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ollut hauska seurata, kuinka ihmiset ottavat tuon jätkän niin tosissaan :D Asuinpaikka porvoo, työ televisiossa trollaaminen... Naurattaa ihan oikeasti, kun jotkut eivät näe, että se koko tyyppi on käsikirjoitettu viihdehahmo :D Se saa tuosta varmaan ihan kohtuullisen palkkion. Jos ei muuten, niin tulemalla turhaksi julkkikseksi ja antamalla jatkuvasti jutunaihetta seiskaan ym.

t. m28

(OT avautuminen: Miks täällä on melkein pelkkiä naisten vastauksia ketjussa, jossa kysytään MIESTEN mielipiteitä? Puhutteko muutenkin kaikki asiat miestenne puolesta?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 03:04"]

Minusta on ollut hauska seurata, kuinka ihmiset ottavat tuon jätkän niin tosissaan :D Asuinpaikka porvoo, työ televisiossa trollaaminen... Naurattaa ihan oikeasti, kun jotkut eivät näe, että se koko tyyppi on käsikirjoitettu viihdehahmo :D Se saa tuosta varmaan ihan kohtuullisen palkkion. Jos ei muuten, niin tulemalla turhaksi julkkikseksi ja antamalla jatkuvasti jutunaihetta seiskaan ym.

t. m28

(OT avautuminen: Miks täällä on melkein pelkkiä naisten vastauksia ketjussa, jossa kysytään MIESTEN mielipiteitä? Puhutteko muutenkin kaikki asiat miestenne puolesta?)

[/quote]

En tiedä ottaako kaikki nyt ihan tosissaan ton kaikki jutut. Itse usko, että se oikeasti luulee itsestään liikaa, mutta vetää samalla ihan överiks eli ei oo oikeessa elämässä ns. ihan noin paha.

Ja ei tää biledani oo varmasti ainut laatuaan. Olis tosiaan kiva kuulla enemmän miesten mielipiteitä tällaisesta ihmistyypistä.

Vierailija
24/49 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän elämässään epäonnistuneena. Munaa on pitäny työntää jokaseen tarjolla olevaan koloon ja nimittää sitä itse vielä saavutukseksi. En usko että Dani tietää juuri mitään oikeasta rakkaudesta ja hellyydestä. Puhumattakaan siitä että tiedostais pintaa syvemmältä mitä on miehisyys ja miehenä oleminen.

Vierailija
25/49 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 03:27"]Itse pidän elämässään epäonnistuneena. Munaa on pitäny työntää jokaseen tarjolla olevaan koloon ja nimittää sitä itse vielä saavutukseksi. En usko että Dani tietää juuri mitään oikeasta rakkaudesta ja hellyydestä. Puhumattakaan siitä että tiedostais pintaa syvemmältä mitä on miehisyys ja miehenä oleminen.
[/quote]
Hyvin kirjoitettu ja jos vielä miehen kirjoittama, niin upeeta.

Vierailija
26/49 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 03:28"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 03:27"]Itse pidän elämässään epäonnistuneena. Munaa on pitäny työntää jokaseen tarjolla olevaan koloon ja nimittää sitä itse vielä saavutukseksi. En usko että Dani tietää juuri mitään oikeasta rakkaudesta ja hellyydestä. Puhumattakaan siitä että tiedostais pintaa syvemmältä mitä on miehisyys ja miehenä oleminen.
[/quote]
Hyvin kirjoitettu ja jos vielä miehen kirjoittama, niin upeeta.
[/quote]
Miehen kirjoittamaa on. Nuoren sellaisen. Miksi epäilet ettei olisi?

Vierailija
27/49 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 03:41"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 03:28"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 03:27"]Itse pidän elämässään epäonnistuneena. Munaa on pitäny työntää jokaseen tarjolla olevaan koloon ja nimittää sitä itse vielä saavutukseksi. En usko että Dani tietää juuri mitään oikeasta rakkaudesta ja hellyydestä. Puhumattakaan siitä että tiedostais pintaa syvemmältä mitä on miehisyys ja miehenä oleminen. [/quote] Hyvin kirjoitettu ja jos vielä miehen kirjoittama, niin upeeta. [/quote] Miehen kirjoittamaa on. Nuoren sellaisen. Miksi epäilet ettei olisi?

[/quote]

Eihän hän välttämättä epäilly ettei olisi, mutta ei täällä voi aina tietää kirjottaako siellä nainen vai mies :)

Vierailija
28/49 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 03:44"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 03:41"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 03:28"][quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 03:27"]Itse pidän elämässään epäonnistuneena. Munaa on pitäny työntää jokaseen tarjolla olevaan koloon ja nimittää sitä itse vielä saavutukseksi. En usko että Dani tietää juuri mitään oikeasta rakkaudesta ja hellyydestä. Puhumattakaan siitä että tiedostais pintaa syvemmältä mitä on miehisyys ja miehenä oleminen. [/quote] Hyvin kirjoitettu ja jos vielä miehen kirjoittama, niin upeeta. [/quote] Miehen kirjoittamaa on. Nuoren sellaisen. Miksi epäilet ettei olisi?

[/quote]

Eihän hän välttämättä epäilly ettei olisi, mutta ei täällä voi aina tietää kirjottaako siellä nainen vai mies :)
[/quote]
Näin juuri, en epäillyt ettei olisi, mutta en voi nähdä tekstin taaksekaan varmuudella. Kypsästi ajattelevan miehen tekstiä. :)

Vierailija
29/49 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä tässä haastattelussa Dani antoi asiallisia arvioita julkkisnaisista ja panisiko heitä vai ei. Johanna Tukiaisen naamaa sanoi kaameaksi ja Johannaa dorkaksi, ei koskisi. Jenni Vartiaista sanoi aivan liian vanhaksi ja ettei ikä haittaisi jos olisi edes nuoren näköinen mutta Jenni näyttää hyvin vanhalta ja rupsahtaneelta, ei panisi. Sara Sieppiä ja Sabina Särkkää kehuu kauniiksi ja ilmeikkäiksi kasvoiltaan ja panisi mielellään. Hyviä mielipiteitä joihin varmasti kaikki tämän palstan miehet yhtyvät.

https://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Bile-Dani-arvioi-julkkiskaunottaret-Katso-tuota-naamaa/1079836

Vierailija
30/49 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin, mutta ei saisi puhua yhtään mitään koko aikana.

M40

Vierailija
31/49 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:35"]

Minun mielestä tässä haastattelussa Dani antoi asiallisia arvioita julkkisnaisista ja panisiko heitä vai ei. Johanna Tukiaisen naamaa sanoi kaameaksi ja Johannaa dorkaksi, ei koskisi. Jenni Vartiaista sanoi aivan liian vanhaksi ja ettei ikä haittaisi jos olisi edes nuoren näköinen mutta Jenni näyttää hyvin vanhalta ja rupsahtaneelta, ei panisi. Sara Sieppiä ja Sabina Särkkää kehuu kauniiksi ja ilmeikkäiksi kasvoiltaan ja panisi mielellään. Hyviä mielipiteitä joihin varmasti kaikki tämän palstan miehet yhtyvät.

https://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Bile-Dani-arvioi-julkkiskaunottaret-Katso-tuota-naamaa/1079836

[/quote]

Onks sulla joku pakkomielle ku pitää koko ajan lässyttää Jenni Vartiaisesta?

Vierailija
32/49 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:46"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 11:35"]

[/quote]

Onks sulla joku pakkomielle ku pitää koko ajan lässyttää Jenni Vartiaisesta?

[/quote]

Mitäs vttua sinä siinä sönkkäät, tässä vain kommentoidaan Seiskan haastatteluvideota jossa nyt sattumalta Dani puhuu noista mainituista naisista.

Vierailija
33/49 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi jäbä kertoo mitä suurin osa meisät ajattelee ei vaan uskalla ääneen sanoa. Siinä seiskapäivän haastattelussa ihan oikein, panisin minäkin sarasieppiä ja sabiinasärkkkää mutta en koskisi jenni vartiaiseen tai tuksuun.

Vierailija
34/49 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle

Vierailija
35/49 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki mietin sellasta, että onko kuinka yleistä, että miehet puhuu keskenään samaan tyyliin naisista... ei vaan sano sitä julkisesti ja ihan yhtä rajuun tyyliin.

Vierailija
36/49 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että äijä on päälleliimannut itselleen tuon naistenmiehen roolin. Oikeasti vaikuttaa vähän epävarmalta nuorelta klopilta.

Vierailija
37/49 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:46"]

Mäki mietin sellasta, että onko kuinka yleistä, että miehet puhuu keskenään samaan tyyliin naisista... ei vaan sano sitä julkisesti ja ihan yhtä rajuun tyyliin.

[/quote]

Ei, miehet ei useinkaan näin tee. Miehet keskittyvät olennaiseen, eli naiseen. Asiasta jauhaminen ei ole asiaa itseään.

Vierailija
38/49 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy. Poikaparka ei oikein osaa mitään, niin pitää sitten pullistella olemattomilla naisensaantikyvyillä. Toisaalta on niin vittumaisen oloinen että ei pitäisi edes sääliä. En tiedä, ei herätä sen kummempia tunteita, inhoa ja sääliä.

Vierailija
39/49 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bile-Dani on sankarini, Kingin ohella.

Vierailija
40/49 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idoli. Panee niin saatanasti ja pitää naisia vajukkeina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme