Jos olisin ihminen, jota vihaat, mitä sanoisit minulle?
Kommentit (21)
"Po-po-poistuisitko elämästäni
Veisitkö mennessä ruman naamasi"
Hanki itsellesi ammattiapua, ihan oikeasti. Olet todella epätasapainoinen ja ilkeä ihminen. Miten asioiden hoitaminen aikuismaisesti voi olla noin h-vetin vaikeaa. (Ex, lasten isä)
Pysy aivan helvetin kaukana minusta. En halua IKINÄ nähdä sinua, kuulla sinusta tai muistaa, että edes olet olemassa. En rakasta sinua, lopetin rakastamasta kauan sitten ja ihan sinun itsesi takia. Tajua se saatanan raukkapaska ja hanki itsellesi elämä tai minun puolestani vaikka se aina uhkaamasi kuolema.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:07"]12, ett ole joutunut vuosien vainoamisen tai kiusaamisen kohteeksi.
[/quote] Niinpä! t: nro 17
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 22:00"]Olet itsekkäin ja kusipäisin äiti. Tiedätkö miltä tuntuu kuivata tyttäresi kyyneleet, jotka sinä olet aiheuttanut. Et tiedä, eikä sinua edes kiinnosta. Tukehdu pullaasi saatanan idiootti.
[/quote]
Mikset voi kysyä äidiltä tietääkö hän edes aiheuttaneensa kyyneleitä? Mitä se äiti teki että sinä jouduit lohduttajaksi? Itse haluaisin tietää jos oisin tuollaista aiheuttanut tajuamatta sitä itse. Voitko vähän valaista kun tyttö ei kerro minulle aina kaikkea ja pelkään olevani tuo hirviöäiti?
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 21:45"]
Kiitos kun pilasit elämäni, terveyteni ja tulevaisuuteni.
[/quote]
No niin, narttu, nyt meillä on lukittu huone ja viisi minuuttia aikaa. Vehkeilit jo raskausaikanani lapseltani isän ja yritit vielä päälle omia lapsenikin. Äijästä viis, mutta epäkunnioituksesi lastani ja paskan räjäyttäminen naamalle kun olin lapsivuoteessa saa sinut ansaitsemaan seuraavaa; Mistä ruumiinosastasi haluat päästä ensimmäiseksi eroon? Tästä huoneesta nimittäin poistuu vain toinen elävänä, ja se olen minä. Siispä aloitetaan!
Eikö sinulla ole lainkaan tunteita? Miksi teet näin minulle?
Minä en vihaa sinua. Miksi sinä vihaat minua?
Kiitos kun pilasit elämäni, terveyteni ja tulevaisuuteni.
Moi.
En vihaa ketään. Pitäisi aika pahaa tehdä että vihata voisin. Minua on kiusattu rajusti koulussa ym ikäviä juttuja on elämässä ollut, mutta en vihaa silti ketään. Luultavasti sanoisin tuon moi tai sitten en mitään.
En onneksi vihaa ketään.
Kyllä niitä on, joista en pidä, mutta jätän heidät omaan arvoonsa --> en sano heille yhtään mitään
Noin käy kun rikkoo perheen ja yrittää varastaa toisen naisen lapsen. Ei vääryydellä saavuta hyvää tässä elämässä, loppujen lopuksi.
Olet itsekkäin ja kusipäisin äiti. Tiedätkö miltä tuntuu kuivata tyttäresi kyyneleet, jotka sinä olet aiheuttanut. Et tiedä, eikä sinua edes kiinnosta. Tukehdu pullaasi saatanan idiootti.
Ole iloinen sillä lepyn helposti ja mietin aina mikä ihme tekee ihmisestä sellaisen että tekee toiselle pahaa. Seuraavalla kerralla kun tavataan aloitan taas puhtaalta pöydältä. En ole koskaan vihannut ketään, voin olla hetken vihainen, jonkun ihmisen teosta mutta ymmärrän että jokainen meistä on olosuhteidensa tulos ja kaikilla ei ole samanlaisia edellytyksiä.
Mitä pahaa minä olen olen Sinulle tehnyt?