Mitä kaikkia maksullisia suoratoisto- tai kirjapalveluja teillä on käytössä ?
Kuuntelen paljon podcasteja ja heillä tuntuu olevan ihan kaikki käytössä ( toki varmaa osa yhteistöitäkin) .
Ja monilla kavereillani on monia myös.
Mitä kaikkia teillä on ? paljonko niihin menee kk rahaa.Itselläni on nyt Netflix ( 6 euroa, maksamme veljeni kanssa) ja Storytell , normaalisti 16 euroa, mutta etsin aina tarjouksia, joten nyt 90 senttiä. Miehelläni on ystäviesä kanssa HBo ja Disney. En tiedä hintoja.
Kommentit (26)
Mulla on amerikan serkun palveluja käytössä 0e/kk.
Vierailija kirjoitti:
Storytel 90 € / vuosi ainoastaan.
Onko tässä rajaton kuunteluoikeus ? Hyvä hinta jos on .
Täällä Disney+, HBO, Spotify, Elisa Viihde ja Bookbeat. Vähän hankala laskea kokonaiskustannusta, koska Elisa Viihteen tilaukseen kuuluu nopea nettiyhteys, mutta eiköhän noihin n. 50e/kk mene jos vähentää nettiyhteyden osuuden Elisa Viihteestä. Netflixin lopetin kuukausi sitten ja HBO:kin lähtee varmaan sitten kun parin nyt käynnissä olevan sarjan uusimmat kaudet tulevat päätökseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Storytel 90 € / vuosi ainoastaan.
Onko tässä rajaton kuunteluoikeus ? Hyvä hinta jos on .
Kyllä on, kirjamessujen aikaan ostan aina vuoden lahjakortin tuohon hintaan.
Ei ainuttakaan. Parempiakin rahanreikiä löytyy. Suuri osa suoratoistoista on turhaa hömppää, jota ilman osaan elää. Kirjatkin luen ihan vanhanaikaisesti kirjoina.
Disney+, Deezer Family, HBO Max. Mitäs noihin ny menis? En jaksa tarkistaa, mut oisko 30€/kk?
Discovery+ 7€/kk (käyttäjinä minä, mies ja teini) ja Storytel 7,5€/kk vain minulla (vuoden lahjakortti aina kirjamessujen tarjouksesta). Teinillä taitaa olla Spotify, mutta kumminsa maksaa sen synttäri- ja joululahjana.
Supla 15 e/kk
Spotify 11 e/kk
Miehellä taitaa olla HBO ja Netflix ja niitä käytän myös
Vierailija kirjoitti:
Ei ainuttakaan. Parempiakin rahanreikiä löytyy. Suuri osa suoratoistoista on turhaa hömppää, jota ilman osaan elää. Kirjatkin luen ihan vanhanaikaisesti kirjoina.
Joo, näin mun vanhemmatkin on ajatelleet . Eivät tykkää esim. äänikirjoista, joita itse olen kuunnellut ihan lapsesta saakka 80-luvulta.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Disney+, Deezer Family, HBO Max. Mitäs noihin ny menis? En jaksa tarkistaa, mut oisko 30€/kk?
VÄhän reilu joo
Netflix, en muista hintaa. Apple musicinkaan hintaa en muista. Yle areenasta varmaan maksan eniten, mutta en edes tiedä hintaa.
Vierailija kirjoitti:
Netflix, en muista hintaa. Apple musicinkaan hintaa en muista. Yle areenasta varmaan maksan eniten, mutta en edes tiedä hintaa.
Näet sen (hinnan) ainakin veroilmoituksestasi. Se määräytyy tulojen perusteella.
Viaplay ja Ruutu+ tällä hetkellä. Ruutu+ maksaa 9,95 ja Viaplay vissiin 12,95.Tykkään myös cmore sta, mutta se on nyt tauolla ja katson ilmaista mtv3 palvelua, mikä on ihan hirveetä mainosten takia. Tyttären tunnuksilla olisi katsottavissa Netflix ja Disney+, mutta niitä katson harvoin.
Ruutu+ vain tällä hetkellä, työsuhde-etuna. Miehellä joku urheilukanava josta kattelee ilta toisensa jälkeen jotain snookeria. Netflix ajoittain, nyt yli vuoden tauko ollut kun sisältö toistaa itseään
Ruutu+ ja AppleMusic. Välillä ollut kokeilussa storytel, Bookbeat ja Netflix, mutta ei aika riitä käyttää näitä niin paljon että kannattaisi siitä maksaa.
Storytel, Netflix, Disney+, Amazon prime, HBO Max
Disney+, 8,99 / kk. Tosi hyvä nuorille teineille.
Ei mitään.