Kuinka säälittävä olen asteelta nollasta kymppiin?
0 ei lainkaan
10 todella säälittävä
Ostin tapailemani miehen käyttämää parfyymia kun se tuo mulle mieleen kaikkia ihania muistoja miehestä :3
Kommentit (35)
Sanoisin et olet vitun rikas kun käytät sen päälle 50e johonkin miesten parfyymiin itse sitä käyttämättä. m25
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 21:27"]Sanoisin et olet vitun rikas kun käytät sen päälle 50e johonkin miesten parfyymiin itse sitä käyttämättä. m25
[/quote]
Mun mielestä voi ihan hyvin käyttää miesten parfyymejakin. Ainakin joitakin voi!
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 21:09"]
Heittäydyin laastarisuhteeseen kymmenen vuotta kestäneen parisuhteen jälkeen. Ryvin yksinäisyyden pohjamudissa ja mukava mies ilmaantui kaveriporukasta rinnalle. 'Seukkasin' hänen kanssaan vaikka tiesin ettei hänestä ole puolisoainesta. Sanoi jopa rakastavansa minua. Dumppasin sitten kun olin selvinnyt erosta. Siinä teille noloa...
[/quote]
Ei pelkästään noloa vaan sairasta. Inhoan ihmisiä just sun kaltasten paskojen takia.
Ihan hiton säälittävä. Hanki elämä.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 21:01"]
Kertokaa myös jotain omia säälittävyyden huipentumia etten tuntisi itseäni niin noloksi :)
[/quote] Pistän paremmaksi: Vit-tu-mai-nen ero takana. En kyennyt pesemään erästä paitaa ennenkuin eksäni tuoksu oli häipynyt siitä kokonaan. Säilytin pyykkikorin vieressä muistaakseeni pari viikkoa ja välillä kävin nuuskimassa sitä. Sitten vasta pesin kun ei enää tuoksunut. 10 ei riitä minulle.
Olin rakastunut yhteen mieheen ja meistä ei tullutkaan mitään. Pokasin tämän miehen silmien alla hänen parhaan kaverinsa. Jos tämä ei ole vielä tarpeeksi säälittävää, niin olin aivan ympäripäissäni ja kauttarantain sain kuulla että seksin jälkeen olin paasannut vain tästä rakastamastani miehestä tälle kaverille.. ja aikaa oli kulunut tosiaan jo yli vuosi tässä välissä.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:41"]Up
[/quote]
Miksi upitat mun keskustelua ja muistutat mun säälittävyydestä? :D
[/quote]
Miksipä en :D
Tätä nolommaksi ette pistä!Minä erosin ja olin ihan paskana ikävästä exääni.Iltaisin tuijotin Good Wifeä eikä mennyt kauaa kun olin aivan rakastunnut siihen Willin näyttelijään ja exä unohtunnut.Mulla oli aidosti pahamieli kun ajattelin etten tule ikinä olemaan niin ihanan miehen kanssa ja exä tuntui täysin mitäänsanomattomalta.Viimeiset kaudet tuijotin vaan ruudun alalaitaan tekstejä aina Willin ollessa kuvassa koska en halunnut jättää hyvää sarjaa kesken.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 21:46"]Tätä nolommaksi ette pistä!Minä erosin ja olin ihan paskana ikävästä exääni.Iltaisin tuijotin Good Wifeä eikä mennyt kauaa kun olin aivan rakastunnut siihen Willin näyttelijään ja exä unohtunnut.Mulla oli aidosti pahamieli kun ajattelin etten tule ikinä olemaan niin ihanan miehen kanssa ja exä tuntui täysin mitäänsanomattomalta.Viimeiset kaudet tuijotin vaan ruudun alalaitaan tekstejä aina Willin ollessa kuvassa koska en halunnut jättää hyvää sarjaa kesken.
[/quote]
En mä nyt tiedä onko niin paha!Saisit olla Willille kiitollinen että auttoi sut noinkin vähällä yli eksästäsi.Ja onhan hän ihana mies mutta toivottavasti olet päässyt yli jo hänestäkin;)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 21:46"]Tätä nolommaksi ette pistä!Minä erosin ja olin ihan paskana ikävästä exääni.Iltaisin tuijotin Good Wifeä eikä mennyt kauaa kun olin aivan rakastunnut siihen Willin näyttelijään ja exä unohtunnut.Mulla oli aidosti pahamieli kun ajattelin etten tule ikinä olemaan niin ihanan miehen kanssa ja exä tuntui täysin mitäänsanomattomalta.Viimeiset kaudet tuijotin vaan ruudun alalaitaan tekstejä aina Willin ollessa kuvassa koska en halunnut jättää hyvää sarjaa kesken.
Jotenkin voin tosi helposti kuvitella itsenikin ihastumaan johonkin näyttelijään :D kai tuo on jokin suojamekanismi että pystyisit unohtamaan exän. Ainakin se taisi toimia sulla? :)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 21:09"]
Heittäydyin laastarisuhteeseen kymmenen vuotta kestäneen parisuhteen jälkeen. Ryvin yksinäisyyden pohjamudissa ja mukava mies ilmaantui kaveriporukasta rinnalle. 'Seukkasin' hänen kanssaan vaikka tiesin ettei hänestä ole puolisoainesta. Sanoi jopa rakastavansa minua. Dumppasin sitten kun olin selvinnyt erosta. Siinä teille noloa...
[/quote]
Ei pelkästään noloa vaan sairasta. Inhoan ihmisiä just sun kaltasten paskojen takia.
[/quote]
Ja ainakin 3 alapeukuttajaa tukevat tuota hyväksikäyttöä mitä alkuperäinen kommentoija teki vuoden ajan... Just.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:41"]Up
[/quote]
Miksi upitat mun keskustelua ja muistutat mun säälittävyydestä? :D
0