Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusaannun parisuhteessa hetkinä, kun pitää mennä yhdessä kahvilaan, kauppaan tms.

Vierailija
13.03.2022 |

Hirveä kiusallinen olo ollut aina miesystävien kanssa jonottaa ja sitten istua jossain kahvilassa tai kaupassa kierrellä miehen kera korin tai kärryjen kanssa. Hirveän häpeällinen ja vaivaantunut olo tulee. Sama taidenäyttelyssä. Siis lähes kaikissa paikoissa, joissa pitää julkisella paikalla käyskennellä. Muita?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei... tämä ketju taisi paljastaa minulle jo nyt, että muut eivät juurikaan koe näin. Luulin, että suurin osa saattaisi jopa samaistua.

Vierailija
22/32 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeätkö sitä, että kaikki tietää, että harrastat seksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehessä jotain vikaa vai miksi näin? Ei kuulosta kovin terveeltä suhteen kannalta pitkällä tähtäimellä. Olisiko syy erota tai hankkia apua?

Perus av taas vauhdissa... Ensimmäisenä spekuloidaan onko miehessä vika ja ehdotellaan eroa.

Ap:ssa ei tietenkään ole mitään... ei.

Vierailija
24/32 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ukkosi sitten ruma, vai mikä hiertää? En minäkään kehtaisi liikkua valaan kanssa.

Ethän sinä missään liikukaan. Saati naisten kanssa.

Vierailija
25/32 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kattoo että noikin hieroo kusivehkeitään yhteen.

Miksi yläpeukutatte ressukkamiesten halventavia termejä seksistä, jota he eivät koskaan ole harrastaneet

Vierailija
26/32 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko kyse samasta, mutta sinkkumiehenä kävelen aamulla kauppaan, iloisena :), jossain vaiheessa kaupassa tulee joku ... paniikkihäiriökohtaus: "pakko päästä ulos täältä, kassajonossa ...  mikä nyt kestää???". Ostoslistan mukaiset on ostettu, paitsi että jotain jää aina ostamatta ....

Neuroosin kyllä tunnistan, kun yläkoulun opettajalla oli, ja sama myöhemmin opiskelukaverilla. Onkohan mullakin nyt sama?

Vierailija
27/32 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisherkkyys?

Vierailija
28/32 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisherkkyys?

Ainakin tätä olen. Tiedän, että tämä termi monia nykyään ärsyttää, kun luulevat, että tällä haetaan huomiota. Mieluummin kai sitä pääasiassa olisi vähemmän herkkä, mutta näin toisaalta voi kokea kaiken syvästi ja kanavoida herkkyyttä esimerkiksi taiteeseen ja syvään merkityksen tunteeseen.

Vierailija
29/32 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen kumppanin kanssa ei hävetä yhtään mutta aikaisemman kyllä, ei ollut se oikea ja hänessä oli tiettyjä asioita mitkä hävetti. 

Vierailija
30/32 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeätkö sitä, että kaikki tietää, että harrastat seksiä?[/

Voi tässäkin olla osittain perää. Ainakin kun luin viestisi niin tunsin häpeän piston.

Vierailija
31/32 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin samasta kuin ap. Mies hermostuu helposti. Kotona kiroilee. Lähes pelkään hänen kanssaan liikkumista. Pelkään siis miehen kiukkukohtauksia. Olen arka nyhverö.

Vierailija
32/32 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan tuosta tarinasta itseni. Yksin kun liikkuu, on helppoa ja ketään ei tarvitse ottaa huomioon. Kun on muiden kanssa, ei voikaan vapaasti tehdä asioita vaan aina huomioitava toinenkin. Tottumiskysymys sanoisin.

Auttaisikohan tuohon jos olisi joku tiukka aikaikkuna, ettei ehtisi miettiä niin paljon.

Olen itse hyvin sosiaalinen, mutta on mahtavaa mennä yksin kauppaan ja moneen muuhunkin paikkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi