Kumpiin juhliin menisitte?
Poikaystävän äidin 50v synttäreille vai kaverin kihlajaisjuhliin? Molempiin hyvät ja lämpimät välit. Synttärit ovat pienellä porukalla juhlittavat, leppoisat illanistujaiset. Kihlajaiset hieman suuremmat ja kosteahkot bileet. Juhlat ovat siis samana päivänä täysin eri paikoissa ja valinta pitäisi tehdä.
Kommentit (24)
Nuo synttärit yleensä tiedetään hyvissä ajoin etukäteen, eli poikaystäväsi on todennäköisesti tiennyt jo vuosia, milloin äitinsä sen 50 täyttää. Sitä ei tietenkään voi tietää, pitääkö juhlat. Mutta se, että olet ehtinyt lupautua kihlajaisiin eikä poikaystäväsi ole kertonut äitinsä mahdollisisista juhlista, kertoo sen, että ette taida kuitenkaan olla kovin kauan olleet yhdessä. Itse tykkäisin mennä mieluummin synttäreille, mutta valitisin kuitenkin menon kihlajaisiin siksi, että et taida olla ko. äitiä kovin kauan tuntenut, jos synttärit tulivat yllätyksenä. Itse vastaavassa tilanteessa ainakin ymmärtäisin. Ehkä hiukan harmittaisi, ettet pääse, mutta ymmärtäisin. Itse olen siis tuon 50 täyttänyt enkä juhlinut lainkaan, edes lähimpien kesken, mutta ajattelen siltä kannalta, että jos olisin juhlinut.
Kihlajaisiin menisin äkkiseltään ajateltuna, mutta riippuu hirveästi siitä kumman juhlijan tuntee "läheisemmäksi". Läheinen ystävä vs poikaystävän sukulainen? Vai hyvänpäiväntuttu vs perheenjäsen? Itsekkäästi miettisin myös, kummassa viihtyisin paremmin.
Se missä nussitaan illalla. Varmasti ne 50v bileet
Viisikymppisille menisin itse. Kannattaa pitää hyvät välit tulevaan anoppiin:).